Kuinka painon saa tippumaan?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Painan 66kg ja pituutta on 159cm. Viimeiset 9kk olen syönyt 1400-1500 kcal/vrk, liikun päivittäin, jumppaan kotona ja koko ajan tulee oltua menossa... paino on tippunut koko aikana kilon, missä voi olla vika?

No tuo kalori määrä ylläpitää sun painoas. Jos haluat tiputtaa syöt 1200 kcal ja ylläpidossa sitten vasta tuon 1500 kcal. Mistä oot saanut noin virheellistä tietoa jotta 1500kcal laihtuisi? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;24340725:
Viimeiset kaksi kuukautta on karpattu :D Luulis, että paino edes johonkin suuntaan menisi :(

Ei karpatessa lasketa kaloreita! Vähennä hiilareita niin jo vain tippuu. Juo enemmän vettä ja syö enemmän rasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja åååå;24340740:
Ei karpatessa lasketa kaloreita! Vähennä hiilareita niin jo vain tippuu. Juo enemmän vettä ja syö enemmän rasvaa.

Mä nyt ihan huvikseen lasken :) Ja hiilarit on ollut aikalailla nollassa ja vettä juon pari litraa päivässä.

Minä olen prikulleen saman mittainen kuin alkuperäinen kirjoittaja. Painoin toukokuun alussa vielä n. 62 kg, nyt n. 56 kg. Minun taikasana on polkupyörä! Olen tuolta toukokuun alusta asti polkenut töihin joka arkipäivä ja suuntaansa matkaa 9 km, eli 18 km polkaisen päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;24340756:
Mä nyt ihan huvikseen lasken :) Ja hiilarit on ollut aikalailla nollassa ja vettä juon pari litraa päivässä.

Mitä tarkoittaa, että hiilarit on nollassa? Olet syönyt pelkkää rasvaa, lihaa ja juustoa?

Noin keskimäärin, paino tippuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Oikoteitä ei juuri ole.

Yhteistyössä