V
"vieras"
Vieras
Meillä aloittaa lapsi tarhan ja kaikki on niin uutta... Mä opiskelen ja lapsi olis hoidossa maksimissaan 4 päivää viikossa klo 8-16, useimmiten hiukan vähemmän. Mies työskentelee sijaisena, vuorotyössä, joten hänen työvuoronsa voi tulla tietoon vasta samana päivänä kun töihin pitäis mennä. Me ei siis voida oikein sanoa, että lapsi ei varmasti tulis vaikka huomenna hoitoon, vaikka isällä ei olis töitä, koska seuraavana päivänä niitä töitä sitten voi ollakin.
Tarhassa olivat OK sen asian kanssa, että ei voida kovin ajoissa molempien vanhempien menoja ilmoittaa, koska mun kouluni on kuitenkin normaalin hoitoajan puitteissa. Mutta miten ton asian kanssa sitten toimisi?
Lapsella alkaa hoito huomenna ja mua jännittää niin kauheasti, että varmaan pyörryn sinne tarhan portille.
Tarhassa olivat OK sen asian kanssa, että ei voida kovin ajoissa molempien vanhempien menoja ilmoittaa, koska mun kouluni on kuitenkin normaalin hoitoajan puitteissa. Mutta miten ton asian kanssa sitten toimisi?
Lapsella alkaa hoito huomenna ja mua jännittää niin kauheasti, että varmaan pyörryn sinne tarhan portille.