kuinka paljon alle pyyntihinnan olette tarjonneet taosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jossu"

Vieras
joo tiedän, että riippuu täysin talosta, sijainnista, myyjien tilanteesta jne. mutta kuinka paljon itse olette tarjonneet alle pyyntihinnan? mikä oli talon pyyntihinta?

Tarjottiin kaksi päivää ensiesittelyn jälkeen 25000 pyyntihintaa vähemmän, vastatarjouksen kautta lopullinen summa oli 20000 pyyntihintaa vähemmän, kauppahinnasta noin 10% pois. Sijainti Vantaa.

Talon pyyntihinta oli 95 000. Tarjottiin 87 000 ja tarjous hyväksyttiin. Itse pyydettiin samasta talosta 98 000 ja saatiin, koska talo ei ehtinyt vapaaseen myyntiin. Toisella kerralla tarjottiin pyyntihinta (140 000), koska talo ei ollut vielä myynnissä missään eikä haluttu päästää sitä "vapaille markkinoille"

viime keväänä ostettiin halutulta alueelta ja tehtiin tarjous ennen ekaa julkista näyttöä pyynti 378 te tarjottiin 380 te. Ei aina tarvii tarjota alle jos teitää hintatason alueella ja haluu talon. Joskin kuntotarkastuksen jälkeen tingittiin 10 te tarjouksestamme pois, kun löyty pikku juttusia.

[QUOTE="jossu";23623633]huvittavaa melkeinpä, että nuin tonnin päälle näin isoissa summissa... mut jos haluaa talon saada, kannattee melkein tarjota lähelle pyyntiä.[/QUOTE]

No kahvirahat tienattiin :-)

10% pois tuosta 239 000 olisi 215 000e. tuntuu aika isolta määrältä.. mutta ei kai se auta kuin alkaa jotain rohkeasti tarjoamaan, kyllähän se myyjä voi sitten vastatarjousta heittää.

[QUOTE="jossu";23625049]10% pois tuosta 239 000 olisi 215 000e. tuntuu aika isolta määrältä.. mutta ei kai se auta kuin alkaa jotain rohkeasti tarjoamaan, kyllähän se myyjä voi sitten vastatarjousta heittää.[/QUOTE]

No itse tavoittelisin varmaan taloa esim. 230 000e:lla , alkutarjous voisi olla vähän vähemmän. 328 000 vaikuttaa hyvältä, sitä voi korottaa pari tonnia seuraavalla kierroksella =) Varsinkin jos löytyy jotain remontin tarvetta.

Jos talo on täydellinen ja vastaa hintatasoltaan muita alueen taloja, eikä ole ollut kauaa myynnissä tarjoaisin varmaan suoraan lähemäs myyntihintaa. 235 000 e, viimekädessä vaikka myyjän vaatiman hinnan.

Yhteistyössä