kuinka paljon etävanhempi todella voi tietää lapsiperheen arjesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
me erottiin kun lapsi oli alta ½v. lapsi isällään ainakin jokatoisen v-lopun jolloin aina tekevät jotain extraa ja erityistä (minkä ymmärrän täysin).
pisin aika minkä lapsi on ollut putkeen isällään on 5vrk.

lapsi nyt 3v ja ollu puhetta viikko ja viikko-systeemistä kun asutaan niin lähekkäin, mut exäni tuntien mä luulen et se systeemi loppuis alkuunsa kun se arki pamahtais naamalle.... ei vois enää tehdä mitä haluaa,missä haluaa ja milloin haluaa...

kunhan pohdin, koko systeemiä tuskin loppujenlopuksi edes tulee kun exän vaimo raskaana ja sen myötä lapsen vierailut siellä muutenki vähentyny..

Etävanhempiakin on semmoisia jotka ovat lapsen elämässä enempi läsnä kuin sen joka toisen vknlopun.Mutta tossa tilanteessa kokeilisin lyhyempää aikaa kun viikko isällään,esim sen 5 vrk:tta.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No mutta anna yrittää. Lähellähän olet, jos ei toimi.
Ja loppuuhan se jokatapauksessa (siis exäsi vapaus tehdä mitä vaan), jos perheeseen kerran syntyy vauva.

Peesaan tätä.

Musta on kammottavaa, jos lapset näkee toista vanhempaansa vain 4 vrk/kk. Kannattaa ehdottomasti tukea kaikin mahdollisin keinoin sitä, että isä ja lapsi olisivat enemmän yhdessä.

No sehän riippuu aivan siitä paljonko lapsi on siellä etävanhemmalla. Likka on ainakin isällään useamman kerran viikossa ja kyllä exä varmasti tietää mitä lapsiperheen arki. Ja hoitihan exä likkaa reilun 5 viikkoa, kun mä olin Espanjassa. Viikko ja viikko systeemiin en suostuisi, kuten en joka toinen viikonloppu systeemiinkään.

Yhteistyössä