Hae Anna.fi-sivustolta

Kuinka paljon käytät rahaa muotilehtiin kuukaudessa?

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Mannariini, 06.02.2007.

1. topgirl Vierailija

Itsekin ostelen noita irtonumeroita, vaikka ovat miljoona kertaa kalliimpia, kuin jos tilaisi.

Mitkä numerot ovat teistä ne tärkeimmät? Jotkuthan pitävät esimerksiksi syyskuun numeroa aika tärkeänä. Olen myös huomannut, että tammikuun lehdet ovat yleensä ohuempia, kuin muut.

2. muotifriikki Vierailija

Kesäkuun numeroita pidän ainakin US Voguessa aina tylsinä ja jotenkin "jämistä kasattuina". Tammikuussa numerot on ohuempia kun mainoksia on silloin vähemmän. Heinä-, elo-, ja syyskuun numerot ovat mielestäni kaikissa lehdissä ihan mielenkiintosia. Kevätkaudella helmikuun ja maaliskuun numerot ostan aina.

3. Ovi-lehti Vierailija

Kävin lauantaina Makuunissa karkkiostoksilla. Nappasin mukaani Ovi-lehden. Siinä oli hauskasti kirjoitettu kolumni Voguesta. Nainen teki tukkimiehenkirjanpitoa mainossivuista. Prosentti huiteli 70 prosentin pinnassa.

Helsingissä pärjää lähes ilmaislehtiä lukemalla. Hesaria ei ole vieläkään ikävä.
    Tykkään katsella jälkiasvuni ulkomaisia lehtiä. Itse sain niitä aikoinaan ulkomaan tuliaisina.
    Kyllä sieltä aina joku sana päähän tarttuu. Eilen oikein tarkistin sanakirjasta. Ruotsin kielen taito taas rapistuu, kun HBL ei enää tule kotiin. Stenbocken on neitsyt eikä oinas.

4. ellea Vierailija

5. Turkoosi Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kolmisen kymppiä varmaan menee. Ostan yleensä Voguen, Harpers Bazaarin ja InStylen, joskus Elle tai Marie Claire.

6. Piipi Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Yhtään en osaa tarkkaa summaa sanoa, mutta kotiin tulee tällä hetkellä vain Trendi ja senkin tilaamisen olen ajatellut lopettaa lehden huonontuneen laadun takia.
    Lähes kuukausittain ostan Ellen, Voguen, Bazaarin ja/tai Marie Clairen.. veikkaisin että lehtiin menee noin 150 euroa vuodessa.

7. Jupataa Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi!

Mulle tulee tilattuna Gloria, Elle ja Harper's Bazaar. Näiden lisäksi ostan irtonumeroina muotilehtiä muutamalla kympillä kuussa... Ja pukeutumista käsitteleviä kirjoja aina kun löydän mieleiseni!
    Sisustuslehtiä menee myös...tilattuna Glorian Koti, Deko ja Avotakka ja irtona noin 10,-/kk. Näiden lisäksi mulle tulee vielä joitakin talouslehtiä.
    Lehdet, ja kirjat, vievät multa monta kymppiä kuussa (joskus jopa satkun) - siis aivan liikaa!
    Toisaalta taas, ne ovat mulle tosi tärkeitä ja mieluusti panostan niihin. Ja usein niistä kyllä tartuu jotakin tietoa päähäni ihan pysyvästikin. Ei siis ihan pelkkää ajanvietettä.

-Jupataa-

8. vierailija Vierailija

yli 100e kuussa ,kerättyjä muotilehtiä nurkissa noin vähintään 90000,00 euron edestä
    revi siitä.

9. vierailija Vierailija

Miksi? Tekeekö se sinusta ihmisen jolla on kaikki tai joka on must? Tiedäthän että turhuuden markkinoilta kääritään ne suurimmat rahat. Olet suuren petoksen ja hyväksikäytön uhri. Säälin elämäsi tyhjyyttä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri