Kuinka paljon kaloreita kannattaa näillä mitoilla syödä laihduttaessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Olen siis 162 cm pitkä ja painan 74 kiloa. Minkä verran olisi hyvä syödä kaloreita? Jos tahtoo laihtua kilon viikossa niin onko 1000 sopiva määrä? Liikun melko vähän, vain satunnaisia kävelylenkkejä.

[QUOTE="vierailija";29563184]Mutta voiko sillä laihtua kiloa viikossa?[/QUOTE]

Voi. Ei tosin tekisi pahaa lisätä tuohon vielä muutama tunnin mittainen reipas kävelylenkki.

[QUOTE="V ieras";29563197]Voi. Ei tosin tekisi pahaa lisätä tuohon vielä muutama tunnin mittainen reipas kävelylenkki.[/QUOTE]

Laitoin ap:n mitat kiloklubiin ja sen mukaan 1000 kalorilla lähtisi se kilo viikossa.

[QUOTE="minä vaan";29563209]Laitoin ap:n mitat kiloklubiin ja sen mukaan 1000 kalorilla lähtisi se kilo viikossa.[/QUOTE]

Kannattaa koittaa kuitenkin tuolla isommalla kalorimäärällä ensin.

Menee innostus, jos kamala nälkäkidutus iskee heti vastaan.

Itse olen 176 ja painan 65. Jumppaan ja kuntoilen 5 päivänä viikossa. Tavoitteena on tuon vatsamakkaran häivytys ja 1000-1200 kaloria on nyt tullu syötyä eikä tässä todellakaan nälkää näe.

Miksi et harrasta liikuntaa? Paljon helpommin saa paremman kropan kun syö fiksusti ja liikkuu. Laiha läski on mielestäni pahemman näköinen kuin hieman pyöreä kiinteä kroppa.

Jos kilon pudotus on yhtäkuin 7000 miinuskaloria niin laske siitä sitten.

Peruskuutuksesi on kai jotain 2000 kaloria päivässä? Jos, niin saisit syödä juuri sen tuhat kaloria per päivä.

Yhteistyössä