kuinka paljon kuuntelet sitä jos 7-8v lapsi vinkuu jostain ihan turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippulat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
muakin kiinnostais tämä...itse en kuuntelisi pitkään jonnin joutavaa, mutta mies menee mukaan siihen ihan liikaa ja vääntää sen kiusanteoksi huumorilla..ja senpä tietää sitten mikä huuto show siitä tulee kun lapsi lisää ärsyyntyy :(

Tyttö 7-v. vinkui ja raivosi koko iltapäivän...Omaan pihaan joutui jäähylle, niin kauan et hiljeni. Sen jälkeen vinkumista seurasi huomioitta jättäminen, se tehosi

No mun on sanottava, etät mun tokaluokkalainen ei juuri vingu mistään turhasta. Se lähinnä mököttää, ja annan sen olla rauhassa. Luonnekysymys. Jos isoveli vinkui aikanaan tuossa iässä, kysyin toistamiseen, jäikö jokin asia ymmärtämättä. Toistin, että EI KÄY, ja jos vinkuminen jatkui, saatoin huoneeseensa. Pois sai tulla kun pystyi keskustelemaan normaalilla äänellä ja asiallisesti. Toimi meillä.

Itse en kuuntele ja lapset sen tietää. Kaikki muut vastanneet taisivat olla samaa mieltä, mutta todellisuudessa yllättävän usein näkee sitä, että lapsi vinkuu ja aikuinen ei tiedä miten siihen tulisi suhtautua ja siitä tulee pelkkää kaksintaistelua.

Yhteistyössä