Kuinka paljon maksaisit käytetyistä lasten kengistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipsa

Vieras
Ystäväni myisi minulle tyttönsä viime vuotiset talvikengät, punaiset kuomat ja goretexit. Ei osannut sanoa hintaa, saan itse päättää paljonko haluan maksaa. En haluaisi maksaa liikaa enkä myöskään liian vähän. Mikä olisi sopiva hinta? Kengät ovat hyväkuntoiset ja siistit. Kengät tulisivat 1,5vuotiaalle tytölleni, saman ikäinen oli kaverini tyttö viime talvena..

Minäkään en ostaisi käytettyjä kenkiä. En kierrätä esikon kenkiä edes pikkukakkosella. En ainakaan ensimmäisiä kenkiä (tärkeää, että ensikenkä juuri sopiva ja muotoutuu lapsen jalan mukaan) enkä niitä, jotka ovat olleet kovasti käytössä. Tietäähän sen itsekin, miltä tuntuu kun panee toisen ihmisen kengän jalkaan. Toisinaan erittäin epämukavalta. Tietty esim uudella pohjallisella voi korjata tilannetta.

Tää on aika hauskaa.. :D Jokunen aika sitten joku palstalainen kyseli mistä saisi halvat kengät lapselleen. Suurin osa oli sitä mieltä ettei halpoja kannata ostaa, vaan ostaa vaikka huutiksesta hyvän merkkiset käytetyt, saa paljon halvemmalla. Nyt ollaankin sitä mieltä ettei missään nimessä käytettyjä kenkiä.. No, mielipiteensä kullakin.. En itsekään uskaltaisi huutiksesta tai kirppareilta ruveta kenkiä ostamaan, mutta ystävältäni uskallan.. Kenkiä ei kovin kauaa ole keretty pitämään, kun jäivät hyvin pian pieniksi.

no joo... mä oisin sitä mieltä, että mieluummin vähänkäytetyt goret, ku jotkut halpistalvilenkkarit.... eli siis laadukas vähänkäytetty on parempi kuin halpa uusi... ja tosiaan pohjallista vaihtamalla tekee kengälle jo aika paljon =)

Mieluusti minäkin ostaisin uudet kunnon kengät ja vaikka kuun taivaalta, jos siihen pystyisin, mutta kun ei ole rahaa niin ei ole, minkäs teet. Uudet pohjalliset niihin kyllä ilman muuta olen ajatellut ostaa. Edelleenkään en oikein tiedä paljonko niistä kengistä sitten maksaisi.. hmm..

Alkuperäinen kirjoittaja pipsa:
Ystäväni myisi minulle tyttönsä viime vuotiset talvikengät, punaiset kuomat ja goretexit. Ei osannut sanoa hintaa, saan itse päättää paljonko haluan maksaa. En haluaisi maksaa liikaa enkä myöskään liian vähän. Mikä olisi sopiva hinta? Kengät ovat hyväkuntoiset ja siistit. Kengät tulisivat 1,5vuotiaalle tytölleni, saman ikäinen oli kaverini tyttö viime talvena..

No jos kengät olleet vain yhdellä lapsella ja hänelle uutena ostettu,ovat varmasti hyvässä kunnossa.Kuomia en kyllä ostaisi edes noin pienelle lapselle-en edes uutena,mutta goretexit kylläkin. Maksaisin 15e,itse kyllä myin just 21koon goretexit 20e ja meni hyvin kaupaksi naapuriin.Niiden ostohinta kun kaupasta on 60-79e luokkaa ja yhdellä ei paljon kulu,kun vasta opettelee kävelemään,joten ei musta toi 20e ole edes paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no joo... mä oisin sitä mieltä, että mieluummin vähänkäytetyt goret, ku jotkut halpistalvilenkkarit.... eli siis laadukas vähänkäytetty on parempi kuin halpa uusi... ja tosiaan pohjallista vaihtamalla tekee kengälle jo aika paljon =)

PEESAAN Plus lisään että kyllä miekin ostaisin uutena jos olis varaa maksaa 69e kenkä parista,mutta kun ei ole niin ostelen myös naapureilta kaikkea mitä löytyy.

Yhteistyössä