Kuinka paljon myöhässä ennenkuin plussasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnimuija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnimuija

Vieras
Heips!
En tiiä kirjoitinko oikeaan paikkaan,mutta yritetän..
Kyselisin että kuinka paljon teillä on ollun kuukautiset myöhässä ennen kuin olette plussanneet?Itse tein perjantaina testin kun menkat oli 3pv myöhässä,oli neg.Tänään tein uuden testin kun menkat myöhässä 8pv ja neg edelleen..Mulla on ollu aina suht säännöllinen kierto...No kommentoikaa jos ei omia kokemuksia,kiitoksia!Ja onnea kaikille yrittäjille!

Moi!

Mä testasin Acon10:llä haalean (kuitenkin selkeesti erottuvan) plussan kaksi päivää ennen menkkojen alkua eikä ollut edes aamuvirtsasta. Kai se on vähän yksilöllisistä, et miten sitä HCG:tä erittyy. Toivotaan, että sulla ne menkat pysyis poissa ja se testikin näyttäis plussaa!

Niin aattelin lisätä tuohon eiliseen viestiin, että molemmilla kerroilla olen tehnyt apteekin raskaustestillä ja en ole tehnyt aamuvirtsasta, mutta ohjeessa sanotaan ettei väliä mihinaikaa vuorokaudesta testin tekee...No mutta huomenna menen Tk:n labraan viemään näytteen ja kuullaa sitten mitä siellä sanotaan...On vaan niin inhottava odotella ja odotella, suuri toivo olisi saada pieni ihmislapsi...Oireita ei oikeastaan ole juuri mitään, muutamana iltana nukkumaan mentäessä pahaaoloa...No minä jatkan jännäämistä..

Yhteistyössä