Kuinka paljon nuorempi seksikumppani teillä on ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wieras"

Vieras
Kuinka suuri ikäero teillä on ollut nuorimman seksikumppaninne kanssa? Ja minkä ikäinen itse olit silloin? Saa kertoa suuhteen luonteestakin ja taustojakin halutessaan.
Itse olin 30, kun olin 22-vuotiaan kanssa.

No viime kesänä olin 10 vuotta nuoremman miehen kans, olen itse 30. Tutustuin häneen jo vuotta aiemmin kesällä -12, kun mies oli vasta 19 ja muutamia kertoja tavattiin talven mittaan ja kesällä sit vikan kerran. Ihan kivaa seuraa jne. mut alusta asti oli selvää, että pidetään vaan hauskaa, eikä jutusta tule sen kummempaa :)

ai niin nuoria kysyttiin mutta on ollut sitte myös yks 55nen, 50nen ja yhtä en tiiä...pikkasen yli 60 kai...yhtä ihania kuin nuoremmatkin...ei ikä naista pilaa...vahemmat ei oo yhtä nättejä mutta se halu ja kokemus...

Osaako nämä nuoret parikymppiset yhtään mitään sängyssä? Tarjokkaita olisi pitkä jono, mutta en ole vielä viitsinyt niihin tarttua, koska en halua joutua opettajaksi. Ehkäpä kerran voisi kokeilla.

Itse 30-v, mies 23v, eli 7 vuoden ero. Muutaman kerran pantu. Melko nopea oli mutta nuoruuden innolla monta kertaa. Kerrassaan ihanaa ja rauhallista touhua. Oli hyvin huomaavainen. Jäin kaipaamaan lisää mutta löysi ikäisensä tyttökaverin. Ihan hyvä näin :)

[QUOTE="panopuu";29309378]panitte likan alulle???[/QUOTE]

Mikä sun elämäs mättää noin pahasti, että pitää jatkuvasti vittuulla mulle?

Aika saatanan tyhmä pitää ihmisen olla jos ei ymmärrä lukemaansa. Mä oon saanu lapseni suunnitellusti avoliitos ja ikää mulla oli tuolloon 24v. Nämä tiedot oo täällä kertonu monesti ja aiva varmasti sä harhaanen sekopää oot ne lukenu ku noin kovaa mun tekemisiä kyttäät. Oot kyllä todella sairas.

Olen vasta 28 vuotiaana saanut kapteenin paperit ja ennen sitä ja sen jälkeen ollut merillä. Minulla oli rivitalonpätkässä yxiö missä säylytin tavarani, tustuin lomalla ollessani naiseen joka on minua 10 vuotta vanhempi ja perjantaina kun oli saunailta niin menin saunaan ja hän tuli sattumoisin sinne hänen 17 v tytön kanssa, ja me saunottiin ja menimme minulle juomaan saunakaljat, myöhemmin selvisi että tyttö oli neitsyt ja halusi rakastella, ensiksi ujostelin mutta sitten siitä tuli totta. Hän tuli raskaaksi mutta ei aborttia. Hän on itsenäinen mutta minulla on kaksi tyttöä hänen kanssaan, hän ei ole koskaan kertonut kuka on hänen lastensa isä mutta meillä on vielä hänen äitinsä kanssa ja hänen kanssa seksiä. Täytyy vielä selventää että tytöt ovat jo opiskelemassa ja saavat opiskeluun tarvittavat rahat ja olemiseen kanssa. Voi olla myös näin vaikka ei monen mielestä sais olla mutta on. Lasteni äiti on nyt tulkki/kielenkääntäjä.

Yhteistyössä