kuinka paljon olisit valmis maksamaan et lemmikkisi löytyisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx

Vieras
eilen tuli yöllä subilta ohjelma, Tosipaikka: Kidnapatut lemmikit. ohjelmassa ihmiset oli valmiita tekemään mitä tahansa löytääkseen kadonneen koiransa. huikein löytöpalkkio mikä luvattiin maksaa oli 10000 puntaa (eli n.14000?). kysymys kuuluukin, kuinka paljon olisit OIKEASTI valmis laittamaan rahaa et lemmikkisi löytyisi?????

Mun mielestä se ohjelma oli naurettava.. Tottakai joku kidnappaa lemmikkejä, jos omistaja maksaa järjettömiä summia saadakseen sen takaisin, ja siitä kidnappaaja saa taas lisäpontta touhuihinsa.. Kummallista, ettei poliisi ota tuollaiseen mitään kantaa, ei luulisi heidän olevan hirveen vaikea löytää lemmikkejä, jos kerran taviksetkin löysi.. Ja se nainen oli aivan ääliö, ihmettelee, miksi firma ei ala kannattamaan, tekee kaiken ilmaiseksi ja itse maksaa kulut! Minun mielestä se rääkkäsi omia eläimiään, istui kaiket päivät koneella, koirat paskansi sisälle ja ihminen ei joutanut niitä ulkoiluttamaan, vaikka muka niin tärkeitä hänelle olivat..

Mä en tiedä mitä maksaisin, jos koira on sirutettu tai tatioitu, eli on tunnistettavissa tietyksi koiraksi, niin mä ainakin ottaisin poliisiin yhteyttä.. Mun koira makso ostaessa 1600?, eli tiukkaa tulis, jos joutus saman summan maksamaan :/ Tosin en usko, että meijän sessua kukaan varastaa, kun se on aina meidän kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
Mun mielestä se ohjelma oli naurettava.. Tottakai joku kidnappaa lemmikkejä, jos omistaja maksaa järjettömiä summia saadakseen sen takaisin, ja siitä kidnappaaja saa taas lisäpontta touhuihinsa.. Kummallista, ettei poliisi ota tuollaiseen mitään kantaa, ei luulisi heidän olevan hirveen vaikea löytää lemmikkejä, jos kerran taviksetkin löysi.. Ja se nainen oli aivan ääliö, ihmettelee, miksi firma ei ala kannattamaan, tekee kaiken ilmaiseksi ja itse maksaa kulut! Minun mielestä se rääkkäsi omia eläimiään, istui kaiket päivät koneella, koirat paskansi sisälle ja ihminen ei joutanut niitä ulkoiluttamaan, vaikka muka niin tärkeitä hänelle olivat..

samoin aattein... eihän se nainen tehnyt MITÄÄN löytääkseen niitä lemmikkejä... :o

ja yksi juttu pisti vähän ymmälle... kuljettaa nyt pieniä lapsia 5h iltamyöhällä etsimässä jotain koiraa. :/ eläinrakas olen minäkin, mutta arvojärjestyksessä lapset tulee ensin...

Antaisin vaikka vaatteet päältäni, hakisin pankista lainaa. Myisin auton jne... eli ihan mitä vaan se vaatii! Ne on (oli) tärkeämpää mulle kuin mikään muu!

Yhteistyössä