Kuinka paljon pystyy laihtua vähän yli kuukaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
6 viikkoa aikaa yhteen sukujuhlaan ja en raaski ostaa uutta mekkoa vaan haluan mahtua ylioppilasmekkooni. Olen ihan normalipainoinen mutta 4-5 kiloa ihannepainosta. Saan mekon päälle mutta ei mene selästä kiinni ja pitäähän siinä pystyä hengittämäänkin. Ehdinköhän 6 viikossa laihtua niin että mahdun mekkoon?

Voit ehtiäkkin, mutta se vaatii paljon työtä. Siis oikeasti paljon.
Kun olet vielä normaalipainossa, niin silloin se paino putoaa hankalemmin kun ylipainoiselta.
Joka päivä vaan paljon liikkumista ja ruokavalio kuntoon!

Voit ehtiäkkin, mutta se vaatii paljon työtä. Siis oikeasti paljon.
Kun olet vielä normaalipainossa, niin silloin se paino putoaa hankalemmin kun ylipainoiselta.
Joka päivä vaan paljon liikkumista ja ruokavalio kuntoon!

Joo, kyllähän se paljon vaatii kun melkee kilo viikossa pitäis lähtee. Mut kyllä ne sentit on oikeastaan tärkeämpiä kuin kilot, eli paljon aiot treenata!

Oon laihtunut nyt 11päivässä 6kg ja lähtökohtana normaalipaino. Äärimmäisen rankka ero aiheuttanut, en ole juurikaan syönyt mitään. Helvetin heikko olo, eilen söin yhden bulgarian jogurtin, sen jälkeen ei taas ole uponnut mikään kun kroppa pistää vastaan.

Callanetics-jumppaa kehiin, kirjoja löytyy kirjastosta, ite ostin huutiksesta kirjan ja videon. Nyt olen tehnyt 2 tunnin jumppaa ja molemmista reisistä ja mahasta on sulanut jo sentti :O Ja olen myöskin hoikka, vaan tuota löllöä on mahassa ja reisissä! Joten voin todellakin suositella tätä, nopeasti tulee kavennusta! Kiloja tällä ei tipu vissiin, mutta vartalon muokkaukseen ilmeisen huippu, odotan aina seuraavaa jumppakertaa :D Tähän jää koukkuun!

Liikunta mukaan etenkin, jos et ole ennen liikkunut. Sillä saat vartalon kapenemaan. Työkaverin kanssa olimme molemmat laihduttaneet saman verran. Kaverin laihtumista ei noteerannut juuri kukaan, mutta minun laihtumiseni näkyi, koska liikunta oli osa laihdutusta.

Yhteistyössä