Kuinka paljon pyytäisitte Emmaljungan City Crosseista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuinka paljon pyytäisitte tai maksaisitte Emmaljungan City Cross-rattaista, joissa mukana city-koppa, vuoden 2008 kuosilla? Yhdellä lapsella käytössä olleet ja ihan hyvässä kunnossa. Näistä on uutena maksettu noin 700.

Tuo 700 oli jo alennuksella, normaalisti hinta tuolla paketilla on yli 700. Pelkkä City-koppa maksaa yleensä ainakin 200.. Mistä Hanna sait koko paketin uutena city-kopalla noin edullisesti?

En omiani myy alle 300 e johtuen siitä, että ovat erittäin hyväkuntoiset eikä mun ole pakko myydä. :) Mitä oon seurannut myynti-ilmotuksia, ne, jotka oikeasti myydään tohon hintaan, joita yllä on lueteltu, ovat vanhempia ja reippaasti huonokuntoisempia, usealla lapsella olleita. =)

en ymmärrä miten joku kehtaa käytetystä pyytää järkyttävää hintaa. Käytetty on aina käytetty oli sitä miten hyvässä kunnossa pidetty. Nämäkin vaunut on kaksi vuotta vanhat jo. Käytetty.

Alkuperäinen kirjoittaja taas tätä;22375295:
en ymmärrä miten joku kehtaa käytetystä pyytää järkyttävää hintaa. Käytetty on aina käytetty oli sitä miten hyvässä kunnossa pidetty. Nämäkin vaunut on kaksi vuotta vanhat jo. Käytetty.

No mitä se sua haittaa? Myisitkö itse jotain kahdella sadalla jos saisit toiselta ostajalta 400e? :D
Eihän sitä ole pakko ostaa joten turpa tukkoon. ;)

lähtisin pyytämään ensin enemmän ja jos tuntuu ettei mene niin vähän tiputtaa hintaa. pyytäisin kyllä ensin reilua 300e. itse vastaavista saatu joskus yli 500e..

minusta taas uskomatonta miten halpishinnalla hyviä vaunuja myydään! Jos on hyvänkuntoiset "uudenveroiset" niin myisin nuo omani (jos ois tarvetta) 300-400, en yhtään alle. Jostain aina löytyy joku, joka haluaa mielummin ne muutaman satasen halvemmat kun vertaa kaupan hintoihin. ja nuoki maksoi sen 700e , 2008 mallilla myöskin, mukana pehmeäkoppa, hoitolaukku samalla värillä ja lämpöpussi + sateensuoja. Miettikää nyt esim tuonki tavaramäärän arvoa!

Yhteistyössä