M
"Minna"
Vieras
Tässä pohdin tulevia hankintoja 98 cm vaatteisiin tytölle. Paljonko teillä on vaatteita/vaatekertoja tuon ikäisillä? Meidän neiti ei välttämättä suttaa joka päivä vaatteita eli joskus on parikin päivää samoissa vaatteissa (sukat ja alushousut toki menevät vaihtoon päivittäin), mutta joskus taas kaatuu mehut tms eli saa vaihtaa kesken päivää vaatteita... Hoidossa pitäisi tietenkin olla myös varavaatteita. Olen ajatellut hankkia kymmenisen vaatekertaa (meillä ei pestä pyykkiä joka päivä) eli tarkoitan tällä noin 10 paitaa ja siihen kymmenisen sopivaa alaosaa (hameita, housuja, shortseja). Sukkahousuja meillä on jo kuudet eli niitä en tarvitse.
Mekkoja/tunikoita olen ajatellut hankkia pari kolme ja puolihameita myös muutaman (menevät sitten kesälläkin). Minkä merkkiset vaatteet eivät nukkaannu heti ensi pesuissa vaan kestävät hyvänä koko käytön ajan (varmaan noin vuosi)? Mielipiteitä, kiitos!
Mekkoja/tunikoita olen ajatellut hankkia pari kolme ja puolihameita myös muutaman (menevät sitten kesälläkin). Minkä merkkiset vaatteet eivät nukkaannu heti ensi pesuissa vaan kestävät hyvänä koko käytön ajan (varmaan noin vuosi)? Mielipiteitä, kiitos!