Kuinka paljon vietätte aikaa yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinostaa Tietää :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiinostaa Tietää :)

Vieras
Miten paljon vietät aikaa kumppanisi kanssa?
Kiinnostaa erityisesti parisuhteet, joissa molemmat ovat työttömiä, lomautettuja, hoitovapaalla jne. jolloin aikaa on yleensä enemmän viettää sitä myös yhdessä Mutta toki myös työssäkäyvat, ihan kaikkenlaiset pariskunnat/seurustelusuhteet..

Oletteko yhdessä koko ajan ja taukoamatta niin kotona sisällä kuin yhdessä ulkonakin? Entä sosiaaliset menot, meneekö mies/vaimoke yksin illanviettoon vai oletko itse aina pääsääntöisesti mukana?
Onko yhdessä vietetty aika leppoisaa? Koetko että saisitte olla vielä enemmänkin ajasta yhdessä?

Miltä tuo yhdessä vietetty aika tuntuu? Alkaako ahdistaa, jos joudut olemaan 'yksin', ilman kumppaniasia? Tai tuntuuko ettei yksin enän vaan osaa olla kun toiseen on tottunut?
Jos olette pääsääntöisesti 99,9% kaikesta ajasta yhdessä teettekö ihan "kaiken" yhdessä, ilman mitään määrittelemistä ja sovittuja juttuja?
Vai onko yhdessä vietetty aika pikemminkin sovittua kaupassa käyntiä, elokuvissa käymistä, saunomista, lenkkeilyä ja muuta semmoista?

Eli, oletteko kuin paita ja peppu? Vai enemmänkin erossa ja joskus tuntuu että seurustelet pikemminkin kännykän kautta kumppanisi kanssa?

Olen äitiyslomalla,mies työelämässä. Liian vähän on aikaa yhdessä, ehkä tunti tai pari valveilla. Sekä yöt nukkuen yhdessä. Olisin mieluusti enemmänkin, mutta se ei ole mahdollista. Tuntuu siltä, että kiukutteluni lisääntyy yhdessäolon vähentyessä.

• Tykkää
Reactions: Data
Minä olen hoitovapaalla ja mies töissä. Töiden lisäksi on reilun vuoden rakentanut taloa omalle perheelle ja veljensä perheelle. Rakentavat siis veljensä kanssa kahta taloa yhtä aikaa. Yhteinen aika on todella vähissä. Jos mies tulee illalla ajoissa kotiin, niin menee sitten yleensä lasten kanssa yhtä aikaa nukkumaan. Mutta ihana talo saadaan ja kaikki menetetty aika on sen arvoista :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä