Kuinka pian Mirenan jälkeen raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussaa odotellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussaa odotellessa

Vieras
Miten teillä, joilla ollut hormoonikierukka on alkanut kuukautiskierto pyörimään? Alkoiko heti säännöllisesti n. 28 pv:n kierrolla. Ja kuinka pian plussasitte kierukan jälkeen?
Itseltä kierukka poistettu 20.9. Poiston jälkeen tuli heti ns. tyhjennysvuoto, mutta sen jälkeen ei vielä ole mitään kuulunut

oli ehkäisykeino mikä tahansa, elimistöllä menee jonku aikaa palautuakseen normaaliksi, eli kierto normaalisoituu mutta heti kun ehkäisyn lopettaa pitäisi olla mahdollisuus raskauteen. itse lopetin n. 3kk sitten ehkäisyrinkulan käytön, plussaa odottelen myös. nyt keskiviikkona teen viimeistään raskaustestin koska kuukautiset on vissiin myöhässä :) . kaks negaa oon jo tehny mutta kaipa tein ne liian aikaisin ja "päiväpissasta". Mutta tänä koko aikana ei olla suuremmin vauvaa yritetty, ja pidetty viikonkin taukoja seksistä että "ovulaation" hetki menis ohi. Mutta toosi kivaa jos tulee vauva ilman pahempia yrityksiä. Luulisin että kolmessa kuukaudessa vois hyvinki tulla raskaaksi. Prismasta saa halvalla kotitestejä, 2kpl/4,10 e- APTEEKISSA lähes kympin yks vaivainen testi, älä siis apteekkiin eksy!!!

Mulla kierto tasaantu siihen 28 päivään ihan parissa kuukaudessa ja n.5 kk kierukan poistamisen jälkeen tein positiivisen raskaustestin. Ja siis Mirena oli sen täydet 5 vuotta ennen ku vauvaa alettiin yrittään :)

Yhteistyössä