Kuinka pian omt-hieronta auttanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poujou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poujou

Jäsen
07.03.2007
403
0
16
Pikkurilli ja nimetön puutuvat öisin ja sormissa on muutenkin tikuttelua. Aivan kuin kyynärhermossa olisi jotakin hermopinnettä.

Kävin omt-fysioterapeutilla, koska ajattelin hermopinteen aiheutuvan niskan ja hartioiden alueen kireyksistä.

Olen nyt käynyt kaksi kertaa omt-hieronnassa, eikä vaikutusta ole ollut. Kuinka pian oletta saaneet apua ja onko muilla tällaisia puutumisia?

Heippa!
Mä kävin viimeksi selkäni kanssa neljä kuukautta omt-fysioterapeutilla. Ja se ei ole varsinaisesti hierontaa, mitä tekevät, vaikka se voi siltä vaikuttaakin. Onko fysioterapeutti kertonut sulle, mitä tekee tai mikä on vikana?
Alkuvuodesta kävin taas ala- ja yläselän vuoksi, jonka jouduin keskeyttämään, kun kipeydyin vain lisää.
Aluksihan kipeytyy normaalistikin enemmän, joten ei kannata heti säikähtää. Ja mulla on mennyt kyllä viikkoja, ennen kuin alkaa vaikutusta olla. Nämä hoidothan on sellaisia, että niissä pitää käydä yleensä kauan, jos haluaa pysyvämpää muutosta. Ja saat varmaan myös kotijumppaohjeita, joita kannattaa tehdä joka päivä. Se on siis tärkein osa hoitoa.
Niin, ja mulla on ollut tuota puutumista juuri noissa sormissa ja niiden lisäksi koko kädessä, kasvoissa, kyljessä, jalassa varpaisiin saakka.

Yhteistyössä