kuinka pian oot tehnyt raskaustestin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malttamaton

Vieras
ootko tehnyt vasta kun kuukautiset myöhässä vai jo aikasemmin?

jos oot tehnyt testin ennen kuukautisten alkamista näyttikö oiken?
mietin,että viittisinkö jo tehdä kun tänään on kp 24/28 ja oireitakin ois.

Niinhän sitä kehoitetaan odottelemaan että menkat ois myöhässä..ja varmaan varmempaa oliskin. Oon vaan lukenut useemman hehkutuksen kun on liian aikaseen testattu ja sit onkin vuoto alkanut :( Vaikka pystyyhän se vuoto alkamaan myöhemminkin, jos on alkaakseen.
Toivotaan tietty ettei sulle kävis niin jos nyt päädyt testaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Niinhän sitä kehoitetaan odottelemaan että menkat ois myöhässä..ja varmaan varmempaa oliskin. Oon vaan lukenut useemman hehkutuksen kun on liian aikaseen testattu ja sit onkin vuoto alkanut :( Vaikka pystyyhän se vuoto alkamaan myöhemminkin, jos on alkaakseen.
Toivotaan tietty ettei sulle kävis niin jos nyt päädyt testaa..

kiitos :) kai mun pitää sit odottaa,vaikka en millään malttaisi :D

mä oon tehnyt vaan oireiden takia.. menkat on niin pirun epäsäännölliset. kierto ilman pillereitä 28-70 päivää. rv4 kummallakin kerralla on tullut +, ultrasta sit vasta tietää et misää on menty.

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
muutaman päivän ennenku menkkojen piti alkaa. tuli selvä viiva mut vähän vaalee.. nyt on 4vko vauva tuhisemassa :) toivottavasti saat plussan :)

niin jamullakin oli jo oireita ilmassa siks tein niin aikaisin. esim.pahaolo.. rintojen arkuus

Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
muutaman päivän ennenku menkkojen piti alkaa. tuli selvä viiva mut vähän vaalee.. nyt on 4vko vauva tuhisemassa :) toivottavasti saat plussan :)

Olihan täällä joku joka on tehnyt aikasemmnikin :D toivotaan että tulisi plussa.

Mäkin sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, Apteekin omalla tuli selvä plussa. Näin edellisessä raskaudessa; nyt kp 26/25-29 ja jännäilen myös... en viitsi testailla vielä, kun mulla menkkaoireet on melko samanlaiset kun alkuraskauden oireet voi olla.

Plussaonnea!

edellisessä raskaudessa tein testin kun olis suurinpiirtein pitänyt alkaa kuukautisten se näytti negaa siitä 2vko päästä alkoi etova olo tein testin ja plussas. eli eka näytti negaa vaikka olinkin jo raskaana!! koska pahoinvointi tuli n.vkol 5

Mä oon tehnyt n.pari-kolme päivää ENNEN kuin menkkojen ois pitäny alkaa...Kun oon jo jotenki "tienny" et on tärpännyt. Ja oireitakin ollut aikasin, oon sen verran herkkä et oviksenki ajankohdan hoksaan olostani ja tuntemuksistani.

Yhteistyössä