Kuinka pian raskaus voi näkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odotteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odotteleva

Vieras
Siinähän tuo kysymys tulikin. Kuinka pian teidän raskaus on näkynyt testissä? Onko mahdollista että raskaus näkyy testissä ennenkuin menkat ovat myöhässä?

Kertokaa kokemuksia!! :)

Näkyi 5 päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Kierto ollut aina säännöllinen 28 päivää.. Tuli niin hirveet tissikivut, että oli pakko tehdä testi ja haalea viivahan testiin tuli :)

Mulla näkyi edellinen raskaus kp 26/28 MUTTA tästä raskaudesta ei näkynyt vaikka menkat jo myöhässä. yksilöllistä ja ovulaation ajankohta merkitsee myös aika paljon. Testasi tästä haamun vihdoin kp31/28

jahas. mites muilla??

mä oon malttamaton.. mulla ens viikolla periaatteessa pitäis menkkojen alkaa (en tiiä sitten miten vaikuttaa kun lopetin pillerit viime menkkoihin). Ja nyt jännittää olisko sitä raskaana.. =)
ehkä pitäis malttaa kuitenki odottaa vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosa:
Pillerit saattaa vaikuttaa vielä tässä kierrossa.. Joten kannattaa testata vasta kun ja jos menkat on myöhässä!

no näin mä vähän ajattelinkin, että noi pillerit saattaa vaikuttaa. ja eihän siitäkään ole takeita tärppääkö edes vielä, terkkakin sanoi että saattaa olla ettei edes vielä voi tulla raskaaksi tän ekan luomukuukauden aikana..
no katsotaan nyt.. ei vaan oo kärsivällisyyttä :)

Yhteistyössä