Kuinka pian raskausoireita?

  • Viestiketjun aloittaja flower*
  • Ensimmäinen viesti
Nappis*
Just joo, jumalapa hyvinkin.. Pco harvoin katoaa tuosta vain itsestään, monilla se voi kyllä helpottaa juuri esim. painon pudotuksen, ruokavalion muuttamisen, synnytyksen tms. jälkeen. Tai sitten ei.
Ja edelleen.. Terolutista EI tule sivuoireita eivätkä ole steroideihin verrattavissa. Niistä tulee täysin samanlaisia tuntemuksia kuin siitä, että ovulaation jälkeen erittyy keltarauhashormonia. Sulla ei vaan ehkä ole kokemusta sellaisesta ihan "normaalista" kierrosta.

Mua ei tosiaan kiukuta (ja miten se liittyisi odottamiseen jos kiukuttaisikin?), mutta ihmettelen vaan, miten aikuinen ihminen voi vetää noin omituisia juttuja. Esim. toi lämpöjen (lähes) neuroottinen mittaminen on aika käsittämätöntä. Olet kai tietoinen miten lämpömenetelmää käytetään, ainoastaan aamuisin jne? Ja olet varmasti tietoinen siitä, että se on menetelmistä epäluotettavin eikä kerro oikein mitään? Siksi suosittelen vahvasti relaamista.
 
Nappis* (se oikea)
Tais Flowerilta mennä nyt jo hieman nimimerkit sekaisin. Oot ennenkin käynyt vähän kuumana, taitaa hormonit olla hieman sekaisin tai muuten vain pinna tosi tiukalla. Koita nyt ymmärtää, että kirjoitat avoimelle keskustelupalstalle ja silloin sulle saattaa joku vastatakin. Myös sellaista, josta et itse pidä. Jos et halua niitä lukea, niin älä kirjoita. Mun kirjoitukset sulle ovat kuitenkin olleet täysin asiallisia.
Mä oon ihan rela, mutta kiitos kuitenkin huolenpidosta, ja vaikka kanssa-ihmisille ei sais nauraa, niin kyllä mua hieman hymyilyttää sun skitsoilusi. Ja riehunta. Ei ihan normaalia käytöstä. Koitahan toeta ja toivottavasti saat hormonitasapainosi toimimaan. Tsemppiä!
 
Nappis*
Oho, tämähän käy mielenkiintoiseksi. En ole kyllä missään vaiheessa sua tai ketään muutakaan syyllistänyt. Kerro ihmeessä se tekstipätkä, jossa sellaista koet lukevasi? Taidat vaan olla sen verran huonolla tuulella, että tulkitset kaikki hieman mustien lasien läpi. Ja että mä olen sairaskin vielä.. Mahtavan analysoivaa tekstiä :) Oikeasti flower, nyt ei taida olla sun päiväs. Huomenna ehkä parempi mieli??
 
flower*
Luulee nappis tietävänsä minun asiat paremmin kun minä itse. Voi jessus sentään. "Ei sulla oo normaali hormoonitoiminta jne." Kaikki tietätäv nappis. Kävelevä lääkärikirja...Voi jumankekka.
 
Niinpä..
Tonhan sä "lupasit" jo kerran aikaisemmin ja silti palasit. Taitaa käydä samoin nytkin kunhan hieman jäähdytät itseäsi. Ei siinä, ihan hauskahan se on lukea kun joku sauhuaa menemään noinkin erikoisella tyylillä.
 
Ihme narinaa
Nappis puhui kyllä täyttä asiaa eikä missään vaiheessa syyllistänyt tai loukannut ketään. Taitaa flower* nyt vaan vetää hernettä nenään turhan pienistä asioista. Tajuan kyllä miltä tuntuu kuumeilla, varsinkaan kun kroppa ei toimi "normaalisti", siitä myötätuntoni myös flowerille. Mutta se ei kuitenkaan oikeuta riehumaan tällä palstalla tuolla tavalla, jossa ihmiset pyrkivät kuitenkin asialliseen keskusteluun.

Tuollainen käytös on tosin minunkin mielestäni varsin neuroottista, sallittakoon se kun noin alussa on yritysten kanssa. Lukikohan jossain että yritystä kesäkuusta...? Siis tämän vuoden..???

Itselläni 3,5 vuotta yritystä takana (3 x km, 1 x kohdunulkoinen) ja kyllä tässä on jo neuroottisuus ja toivo ehtinyt hiipua useaan otteeseen. Kun ei tule niin ei tule, eipähän tule seurailtua edes kierron pituutta tms. enää tässä vaiheessa.

Tsemmpiä!
 
kukkaniityn puolesta
Flower! Kerro miten kävi, olisi tosi kiva kuulla. Ja ikävää että meni positiivinen ketju ilkeilyksi.

Loppukaneettina kuitenkin mun puolesta, että ihanaa kun jotkut näytää myös kärsimättömän oireilenkyttäilypuolensa ihan vapaasti kaikille. Moni meistä muista kun ei kehtaa tunnustaa kuinka montatestiä tulikaan taas tehtyä, ja kuinka tuli pohdittua epäonnistuneiden testien tuloksia ja mittailtu lämpöjä oikeaan tai väärään aikaan jne... Eli annetaanpa kaikkien kukkien kukkia edes täällä palstalla, kun tosielämässä ei oo yhtä helppo vatvoa mietteitään julkisesti!
 
ap.
Käväsin muuten tällä vauvahaavepalstalla kattomas. Sen verran voin sanoa, että negan sain kun testasin eilen kp 37 nyt 38/35-44. Rinnat arat sivuilta ollu eilisestä lähtien ja alamassuski tuntunu siten et menkat alkaa. Toivon että saisin plussaa testiin. Se ois toiveiden täyttymys :) Ja anteeksi kirjotukseni, jos se jotain loukkas. Pinna ollut kieltämättä kireellä :)
 
Flower fan club
Flower! Älä välitä näistä täällä sua arvostelevista. Minustakin on ollut tosi mielenkiintoista lukea sun kirjoituksia. Itsekin olen tasan yhtä kärsimättömänä tässä ja kuulostelen ties mitä oireita. Jatka vaan samaan malliin äläkä provosoidu noista "järjenäänistä"
 
??
Öö tuota, kaikki tuo kuvailemasi on ihan normaalia mutta mä ihan oikeasti ihmettelen, että pitääkö jokainen pienikin nipistys raportoida tänne? Menee kyllä aikamoisen neuroottiseksi. Eiks nyt kannattaisi nauttia kesästä ja elämästä?
 
??
Flower taisi ihan itse vastata päätellen hermostumisesta ja kirjoituksen tyylistä. Sekä lukemisen tulkintaongelmista, sillä viestissäni ei ketään haukuttu.

No, ei ole pakko lukea ja toki saa kirjoittaa, mutta mietin ihan vaan flowerin hermojen kannalta, että ois ehkä parempi lopettaa joka ikisen oireen miettiminen ja kyttääminen, varsinkaan kun ne eivät alkukierrossa tarkoita mitään. Vaikka näin ei varmasti saisi sanoa, niin toivon kovasti, että Flower saisi mielensä tasapainoon eikä ois noin kireä ennen kuin plussa tulee tikkuun. Ois sit ehkä hieman helpompi hengittää.
Hyvää kesää :)
 
Silka
Flower! Emmeköhän me kaikki raskautta toivovat naiset löydä "vaivoja", jotka viittaisi raskauteen. Toivo, on suuri joten kaikki mahdollinen töytyy tulkita raskaudeksi.
Tiedän kyllä mistä puhun, eli meillä ensimmäistä yriteltiin yli vuosi. Ja varmasti kaikki mahdolliset väristykset meni raskauden piikkiin. Raskaus kuitenkin alkoi vähän odottamatta meillä..jälkikäteen ihmettelen miten ees alkoi, kun ekat puoli vuotta olin yhtä neuroottinen kuin sinä, eli kaikki oireet rekisteröin. Sitten vaan unohtui..tuli kesälomaa ym ..ja hups olinkin raskaana.
Joten unohda nyt tuo itsetutkiskelu ja nauti kesästä! Kaikki aikanaan....
 

Yhteistyössä