kuinka pian raskautumisesta laboratorion raskaustesti näyttää +?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja what?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

what?

Vieras
oireita on,kävin labrassa testissä 2vko yhdynnästä..siinä samalla tehtiin kun sukupuolitauti testit,negatiivinen oli tulos.voiko se kuitenkin olla väärä?tai sitten minussa on jotain muuta vikaa...oireita jatkunut jo varmaan 2vko.rinnat aristaa,alamahaa ja-selkää jomottaa/vihloo/juilii välillä(etenkin iltasin)pissattaa kokoajan,etova olo,hajut jotenkin tulee voimakkaina..enkä todellakaan toivo olevani raskaana,etten sillä näitä ainakaa kuvittele

no se et pelkää voit myös aiheuttaa oireita. mutta kyllä se 2 viikkoa on luotettava jos sulla on jo menkat myöhässä ja tiedät varmasti että millon oli ovulaatio.

Alkuperäinen kirjoittaja jekku:
Otettiinko verestä vai pissasta? Paljon sulla on nyt menkat myöhässä?

samaista olin kysymässä minäkin. jos mietityttää, osta apteekista 10IU vahvuinen testi, siinä pitäs näkyy jos jotakin.
Ovulaatio nimittäin ei joka kierrossa samaan aikaan, mulla esim. oli kp18 joten ei näkyis viel esim.kp30 labran pisust tehdyssä.
pyydä vaihtoehtosesti verestä tehtävä jos oireet jatkuu viel viikon eikä menkat tule.

jos menkat tulleet neljä viikkoa sitten, ovulaatio ollut tasan kaksi viikko sitten niin hcg on tällöin ihmisestä ja sikiöiden määrästä riippuen 3-426, ei siis välttämättä näy missään.

Niin mutta jos muuta vaihtoehtoa ei ole kun tuo 2 viikkoa sitten eli seksiä et ole harrastanut muulloin kun vain tuona päivänä, on se sitten melko luotettava tulos jo.

(Siitiöt elää sen max.5 päivää siihen vielä noin 5 päivää et alkio kiinnittyy)

mikä voi aiheuttaa noita oireita?jos raskauden pelossa olenkin kuvitellut muut,mutta vatsa ja selkäkivut ovat sellaiset että en usko niitä kuvittelevani!joku munasarjatulehdus?vai onko kivut aina todella,todella kovat?

Mä tiesin heti kun piti alkaa menkat että olen raskaana. Tuli vain sellainen olo :) "oireet" viittaa kyll siihen että saatat olla raskaana, mutta jännitätkö liikaa "raskautta". Voi olla että olet Vale raskaana. Kaverillani oli näin. Kannattaa mennä lääkäriin jos oireet ei katoa!
(kamalan vaikea kirjoittaa :D )

Alkuperäinen kirjoittaja what?:
mikä voi aiheuttaa noita oireita?jos raskauden pelossa olenkin kuvitellut muut,mutta vatsa ja selkäkivut ovat sellaiset että en usko niitä kuvittelevani!joku munasarjatulehdus?vai onko kivut aina todella,todella kovat?

Koska sulla piti alkaa? Jos vaan enteilee menkkoja? Tai jos tässä kierrossa ei ollut ovulaatiota, sekin voi aiheuttaa kipuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Jos pissasta kyse niin menkkojen pitää olla MYÖHÄSSÄ 2 viikkoa et on luotettava.

siis mitä, oikeesti?? :o

Tarkoittaa sitä, että vaikka testailisi negaa ja menkat kuitenkin myöhässä, niin ei voi varmaksi sanoa, että EI olisi raskaana. Toki sen plussan voi siihen aiemminkin saada, mutta kaikilla ei testeissä näy piiiitkäään aikaan yhtään mitään.

AP: Paljon sun menkat on nyt myöhässä?

Yhteistyössä