Hae Anna.fi-sivustolta

Kuinka pitää muiden aurat poissa omasta?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä misbelief, 23.01.2010.

1. heliopolis Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä ominaisuutesi VOI kertoa esim siitä että on ollut pienestä asti selviytymiskeinosi aistia ympäristön tunnetilat mahdollisimman nopeasti ja käyttäytyä niiden mukaan. En tiedä onko sinulla ollut epävakautta läheisissä ihmisissäsi, mutta tämä esim. selittäisi asian. Jos on näin on tärkeää tutustua itseensä, menneisyyteensä ja mm. oppia arvostamaan itseään ettei sitten ole sellainen kameleontti joka ei lopulta tunne itseäänkään ja tunnnista tarpeitaan.
    Indigo tai ei mutta tähän ajatukseen tyytyminen ei kuitenkaan auta sinua eteenpäin tässä elämässä persoonasi kanssa. Myös kaikenlaiset maagiset vippaskonstit muiden ihmisten aurojen erottamiseksi itsestään.. en tiedä.. uskon että sinun itsetuntemuksesi joka vie tasapainoon ja aitoon vahvuuteen on avain tähänkin asiaan. Väärässäkin voin olla mutta mielipide tämäkin.

2. Juhannusruusu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

3. Juhannusruusu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heliopolis, jos kirjoitit minulle, Lilacille, niin olet niin oikeassa!
    Epävakautta on ollut jo pienestä monien isän työn takia tehtyjen paikkakunta- ja asuntomuutoksien kautta sekä useampi avioliitto- ja ero.

Nyt olen jähmettynyt aloilleni ja erakoitunutkin omasta tahdostani. En ole koskaan ennen ollut näin tasapainoinen ja tyytyväinen, hetkittäin jopa onnellinen. Rauhoittavimman onnen saan kun katson keittiön ikkunasta pihani puuta joka vaihtaa "asua" päivittäin. Mikään Oscar-gaalan iltapuku ei sitä voita kauneudessa. :)
    Kiitos!

4. Laurents22 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ...Tunnistin suurinpiirtein kaikista noista ominaisuuksista itseni.. Onkin joskus ollut sellaisia ongelmia että kun "mukaudun" toisten energioihin tai aistin ne, minun on vaikea olla täysin oma itseni. Alan ehkä ottamaan niitä itselleni, ja siksi olen varmaankin vähän erilainen eri ihmisten seurassa... Joidenkin ihmisten kanssa ei tarvitse, ja on tosi helppo olla oma itseni (tai tuntuu että olen enemmän oma itseni kuin joidenkin muiden kanssa). Ja ryhmässä on vaikeaa, koska kaikki ovat niin erilaisia ja sitten ei tiedä miten olisi! :D
    Ei pitäisi varmaan antaa itsensä samaistua niin paljoa muihin.. Mutta se on vaan niin luontaista! Täytyy koittaa löytää se oma keskus varmaankin, niinkuin joku täällä sanoikin, jos se sitten auttaisi =)

5. Laurents22 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla ihan sama juttu. Olen vähän jopa itse ihmettellyt, miksiköhän noin teen, ja ehkä siinä on joku juttu että haluan avartaa näkökantaa ja tuoda esille, että asioilla on niin monet puolet :)

6. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Se oma keskus on juuri sitä että päästä irti mitä ajattelet ja mitä kuvittelet ja sen suhteen luulet toimivasi, ole oikeasti oma keskuksesi. Sillä se mitä sinä olet on sitä mitä oikeasti voimistat, ei se mitä sinä pyrit näyttelemään. :)

7. Lonedess Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt olet hakuteillä ja pahasti! ei tarkoitus ole erakoitua, eikä kukaan ole "yrittämässä ummistaa silmiään toisten ihmisten kommunikaatioilta" jne jne, tässähän puhuttiin nyt aivan eri asioista..! siitä, MILLÄ TAVALLA KOKEE toisten energiat, ja miten pystyisi olemaan samaistumatta LIIKAA -eli tällaiselle herkälle ihmiselle liiallinen samaistuminen ja toisten aurojen ja energioiden tunteminen voi käydä ahdistavaksi.. eikä siinä ole mitään egoismin kanssa tekemistä, tai ylemmyyden tunnetta! :D päinvastoin! empatiaa ja samaistumista, mutta liika on liikaa....

8. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Pitäisi löytää keskitie johon ei kuulu liiallinen herkkyys(sellainen joka sekoittaa oman elämän tunnistuttavuuden ja vakauden) ekä toinen ääripää jossa sen tekee sitten muille. :)

Voiman tasapaino; ystävät kuulijat. :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri