kuinka pitkään raskaustesti näyttää plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo olo

Vieras
onko raskaustesteissä jotain raskausviikkoa mihin saakka se näyttää plussaa? Eikö raskaushormoonin määrä ole raskauden alussa korkeampi ja testit suunniteltu testattavaksi raskauden alussa.

jos oletetaan,että raskaus olisi yli puollivälin niin saisiko testiin plussan?

tää kaikki sekava kysely johtuu siitä kun ennen joulua sain roskishaamun ja haamun.Sitten viikon päästä alkoi menkat. Sen jälkeen menkat on tullu joka kuukausi. Mutta nyt mulla on maha paisunut ja tuntuu kuin vauva kääntyisi mahan yläosassa.
Siis oikeesti voiko mä olla muka raskaana? vai olenko valeraskaana;) ? ja lisättäköön ,että toivo että olisin raskaana.Ei ole tarkoitus viittä lasta enempää saada:)

tein testin ja se näytti negaa.Mutta en pääse yli siitä tunteesta,että vatsassani pyörii vauva:O

Ainakin rv 11 näyttää ihan normaalisti plussaa. Voiko sulla olla haamupotkuja, ne tuntuu erehdyttävästi vauvan liikkeiltä. Mullakin on parina iltana nukkumaan mennessä tuntunu siltä että mahassa tuntuis pieniä ekoja liikkeitä. Tällä hetkellä on kolmannen kanssa rv 7 menossa joten ei voi oikeita liikeitä mulla olla.

haamu potkuja mulla on ennenkin ollut mutta tää on jotain ihan erilaista. ja se tuntuu tuolla ihan ylhäällä masussa melkein rintojen alla.Välillä sellaista ahdistavaa tunnetta joka helpottaa ku muljahdus menee alemmaksi.Eli just siltä ku tuntuu kun vauva on korkealla ja kääntää kylkeään.Peppu heiluu...
pakko tässä on varmaan varata lääkäriin aika.

haamu potkuja mulla on ennenkin ollut mutta tää on jotain ihan erilaista. ja se tuntuu tuolla ihan ylhäällä masussa melkein rintojen alla.Välillä sellaista ahdistavaa tunnetta joka helpottaa ku muljahdus menee alemmaksi.Eli just siltä ku tuntuu kun vauva on korkealla ja kääntää kylkeään.Peppu heiluu...
pakko tässä on varmaan varata lääkäriin aika.

no mutta jos sä ajattelet olevas raskauden puolivälissä niin eihän se vauvan peppu vielä siellä ylämahalla pitäis tuntua? tai vauvan kääntymiset tms? mulla on semmoset alkanu tuntua vasta 30 viikon jälkeen

siis mä sain roskisplussan ja haamun joulukuussa olikohan alkukuusta ni hmm.....en sit tiedä monesko rviikko olis menossa,varmasti yli puoli välin.
mutta sain nyt sen vastauksen,että raskaustesti näyttää plussaa koko raskauden joten en ole raskaana.