kuinka saisin toiveeni toteutettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
liittyy pääasiassa viikonloppuun,mut myös arkeen..

musta olis ihana vaik la-aamuna herätä kunnon yöunien jälkeen ja tehdä oikein suursiivous. kunnolla hinkata joka paikka. sit hyvää ruokaa (mikä olis ihana tehdä yhdessä :)) ja sit saunaan ja vaik takkaan tuli ja hyvä elokuva pyörimään.
arkena olis ihana tulla siistiin kotiin ja viettää illat kotisohvalla perheen kanssa.
meillä on nyt rakentaminen käynnissä,et en vaadi et miehen tarvis lojua meidän kanssa sohvalla joka ilta,mut vaik yhden illan viikosta vois siihen rauhoittaa.
mä olen tän miehelle sata kertaa sanonu et tällanen olis ihanaa,niin se sanoo et joo niin olis ja tehdään niin ja mitään ei tapahdu :ashamed:

mä oon totaalisen kyllästyny JATKUVAAN ylläpitosiivoukseen kun se kaatuu yksin MUN harteille,samoin ruuan laitto ja miljoona muuta asiaa.
kertokaa mulle nyt rakkaat palstalaiset miten saan miehelle väännettyä rautalangasta mitä haen takaa? :ashamed:

ilmoita miehelle esim: torstaina että lauantai aamuna meillä alkaa suursiivuos sitten teemme ruokaa yhdessä ja haemme leffan käymme saunassa ja katsomme sen vuokratun leffan. Perjantainna viellä muistutat asiasta. Eihän tuo nyt niin vaikeaa pitäisi olla. Ja jos se ukkos ei sitä normaalisanomisella ymmärrä niin ota se rautalanka ja käske väännellä sitä samalla kun selvität asian sille juurtajaksain. :hug:
Hyvää tulevaa viikkoa :hug:

Yhteistyössä