kuinka tapahtuu koiran ulkoilutus kun on kaksin sairaan lapsen kanssa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
koira on jalat ristissä, lapsi silmät ristissä ja mä en tiedä mihin repeis.
en mä voi lasta yksin jättää sisälle kun käytän koiran, mut en mä sitä tossa kunnossa voi mukaankaan raahata :(

meillä ei ole mahdollisuutta päästää koiraa vaan ovesta ulos, vaan sen kaa pitää lähtee tohon vähän pidemmälle kävelytien varteen ettei se tee tarpeitaan taloyhtiön pihaan :/

mies tulee kotiin vasta illalla, että pakko tässä on kai sairas lapsi ulos viedä :(

Meillä lapset sitä ikää että voi vielä heittää väsyneinä rattaisiin. Muuten olen käyttänyt koiraa pikapissalla lasten nukkuessa päikkäreitä, varsinaiset lenkit ovat sitten odottaneet siihen että mies kotiutuu. Tai mies on ottanut koiran mukaan töihin päiväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
lapsi on 4, kai tuo vois videota katsoa, mut jotenkin hirvittää jättää se yksin sairaana vaikkei kyse ole kun 5 minuutista.

No ei tuo nyt kovin paha aika ole. Lapsi on kuitenkin jo 4v joten tajuaa, että äiti menee nopeasti ulkonakäymään. Ei nyt 5minuutissa mitään erikoista pääse tapahtuun varsinkin kun vaan äkkiä nurkan takana käyt.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
lapsi on 4, kai tuo vois videota katsoa, mut jotenkin hirvittää jättää se yksin sairaana vaikkei kyse ole kun 5 minuutista.

No ei tuo nyt kovin paha aika ole. Lapsi on kuitenkin jo 4v joten tajuaa, että äiti menee nopeasti ulkonakäymään. Ei nyt 5minuutissa mitään erikoista pääse tapahtuun varsinkin kun vaan äkkiä nurkan takana käyt.

Juu, min äkin tuossa keksisin lapselle jotain tekemistä ja käyttäisin koiran nopeasti ulkona.

no sehän tässä on ongelma, et mä en pääse äkkiä nurkantaa vaan pitää mennä tohon jonkun matkan päähän tai toi tekee tarpeensa keskelle taloyhtiön pihaa..
mut pakkorako, ei se voi maailman tappiin pidätelläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja :( :
no sehän tässä on ongelma, et mä en pääse äkkiä nurkantaa vaan pitää mennä tohon jonkun matkan päähän tai toi tekee tarpeensa keskelle taloyhtiön pihaa..
mut pakkorako, ei se voi maailman tappiin pidätelläkään.

No, 50m tai nurkan taakse.. Ei oo loppujen lopuksi juuri eroa. Menee max 5min.

Yhteistyössä