O
Onneton
Vieras
Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta. Aluski seksia oli ihan normaalisti (ehkä noi 4 krt/vk), mutta parin kuukauden jälkeen se alkoi hiipumaan. Nyt harrastamme seksiä noin kerran parissa kuussa ja se riittää miehelleni. Minä olen ollut aina aktiivinen sillä saralla ja nyt minua on alkanut epäilyttämään se että jaksanko elää näin seksittömässä liitossa.
Rakastan miestäni mielettömästi ja suhteestamme ei ole kuitenkaan kuollut hellyys ja lämpö. Hellimme toisiamme sanoin ja fyysisesti (suukottelemme ja halailemme paljon). Vain varsinainen akti on jäänyt melko harvaan.
Muutenkin elämme todella harmoonisesti. olemme toistemme parhaat ystävät ja melkein aina yhdessä.Todella läheisiä. Olemme muuten siis onnellisia.
Nämä asiat repivät minua kahteen eri suuntaan, toisaalla rakkaus mieheeni ja toisaalta se seksin ja kiihkon, fyysiseen läheisyyteen yms kaipuu???!
Mitä voin tehdä?
Olisitko sinä valmis luopumaan seksistä rakkauden tähden?
Rakastan miestäni mielettömästi ja suhteestamme ei ole kuitenkaan kuollut hellyys ja lämpö. Hellimme toisiamme sanoin ja fyysisesti (suukottelemme ja halailemme paljon). Vain varsinainen akti on jäänyt melko harvaan.
Muutenkin elämme todella harmoonisesti. olemme toistemme parhaat ystävät ja melkein aina yhdessä.Todella läheisiä. Olemme muuten siis onnellisia.
Nämä asiat repivät minua kahteen eri suuntaan, toisaalla rakkaus mieheeni ja toisaalta se seksin ja kiihkon, fyysiseen läheisyyteen yms kaipuu???!
Mitä voin tehdä?
Olisitko sinä valmis luopumaan seksistä rakkauden tähden?