Kuinka te tekisitte huomisten amk:n valintakokeiden papereiden kanssa? Pitäisi olla kuvat mutta...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...mulla ei ole ittestä yhtään kuvaa mitkä voisin laittaa niihin papereihin. Tikulla olisi yksi kuva, mutta en saa sitä tulostettua.

Eli jätänkö paperit ilman kuvia vai menenkö näitten turvonneitten poskieni kanssa kuvaan? Kumpi on pahempi?

Musta tuntuu, että paperit ilman kuvia on se pahempi...

Voisin kokeilla ottaa kuvan tikulla mukaan koululle ja kysyä voisivatko he vaikka tulostaa sen esim. pientä maksua vastaan tai tallentaa koneelle. Tai sitten linkittäisin kuvani johonkin palvelimeen ja kirjoittaisin nettiosoitteen paperiin ja he vois sit halutessaan käydä sitä katsomassa. Tai sitten vain jättäisin kuvan laittamatta.

Pahempi on paperi ilman kuvaa!

Ei meillä kellään ollu mitään priimaotoksia, yhdellä jopa 7-luokalla otettu kuva, mut kaikilla oli kuvat. Voithan sä selitellä hamsteriposkias jos haluat, jäät ainakin haastattelijan mieleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eksä kysynyt tätä jo eilen? :o

Niin kysyyn, että onko paha jos ei laita kuvaa ollenkaan. En mä silloin kysynyt mitään hamsteriposkikuvasta. :whistle: :xmas:

No, se kuva helpottaa tietysti opettajia muistamaan sut. Ei sulla ole ittestäs mitään kuvaa? Ei sen tarvi passikuva tms. olla, sen voi vaan leikata jostain valokuvasta.

Voi hemmetti, tietenkin käyt kuvissa ja jätät paperit kuvien kera. Ei tullut mieleenkään olla antamatta kuvaa itsestä, kun pääsykokeissa kävin. Kai sekin nyt jotain ihmisestä kertoo, joka ei noudata ohjeita.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Ei meillä kellään ollu mitään priimaotoksia, yhdellä jopa 7-luokalla otettu kuva, mut kaikilla oli kuvat. Voithan sä selitellä hamsteriposkias jos haluat, jäät ainakin haastattelijan mieleen :D

Mä ajattelin pitää hiukset auki jos kuvaan menen, niin ei näy ne posket aivan niin paljon. :whistle: Ja mä voin joutua silti selittämään näitä poskia, koska ei nämä varmaan täysin palaudu huomiseen mennessä ja mun puhe on vähän vaikiaa vielä.

Niin, käyt nyt vaan jossain pikapassikuvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija vielä:

Niin, käyt nyt vaan jossain pikapassikuvassa.

Täällä on pakko mennä valokuvausliikkeeseen jos haluaa passikuvan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai ulkonäön perusteellako ne valitsee? siis meinaan että kun pitää selitellä turvonnutta poskea?

No ei, mutta mä oikiasti näytän aika hassulta. :xmas: :D No kävin passikuvassa ja voin sanoa, että nyt on kyllä täydellisen epäonnistunut kuva! :laugh: :laugh: Mutta lätkäisen sen niihin papereihin ja yritän edes huomenna hymyillä, etten näytä yhtä myrtsiltä kuin siinä kuvassa. :whistle:

Yhteistyössä