Kuinka teen miehestäni aisurin?

  • Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
Nanna
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Kimalainen
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?

Ilmeisesti tarkoitat tätä?
Http://www.janitanmaailma.blogspot.fi

Olen lukenut ja vaikken itse voisi kuvitellakaan pettäväni miestäni luvalla tai ilman, niin seuraan ja ihmettelen tuota. Kyllä minäkin vehtaan vieraiden kanssa mutta vain fantasoissani.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
Kuinkako miehestäsi aisuri?
Esimerkiksi kutsumalla minut peuhaamaan kansasi "kunnolla". Lukaseppa vaikka aloittamaani ketjua "paras pillu naitavaksi"!
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
No se on ja ei ole yeistä mutta tiedän, että asialle on paljon vihkiytyneitä. Minusta ei mikään huono ratkaisu sinänsä kun homma on molemmille selvää.

Yleensä tuohon aisuruuteen kuuluu myös miehen ailistuminen kosks tuskin kukaan muunlainen mies tuollaiseen suostuisi. Toisaalta tuossa saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli nöyrön ja sopeutuvan miehen ja oman vapauden toimia tavallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Aisankannattaja
No se on ja ei ole yeistä mutta tiedän, että asialle on paljon vihkiytyneitä. Minusta ei mikään huono ratkaisu sinänsä kun homma on molemmille selvää.

Yleensä tuohon aisuruuteen kuuluu myös miehen ailistuminen kosks tuskin kukaan muunlainen mies tuollaiseen suostuisi. Toisaalta tuossa saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli nöyrön ja sopeutuvan miehen ja oman vapauden toimia tavallaan.

Olen aisankannattaja.Ikää on jo 61 vuotta ja naimaan pystyn potenssilääkkeen voimalla.Pikku hiljaa tämä potenssin pitäminen on vain vaikeaa. Tämä aisankannattaminen kiihoittaa valtavasti. Vaikka ulospäin olemme ns. normi pariskunta on vaimoni meillä se, joka määrää kaapin paikan. Siis aisankannattaminen on myös alistumista parisuhtessa. Vaimoni 55 v harrastaa, käy jumpalla ja on muutenkin osallistuva nainen. Minä siivoan, käyn kaupat, laitan ruoat ja hoidan kodin juoksevat asiat.
Olemme nykyään kahden joten tämä aisankannattaminen onnistuu hyvin. Vaimollani on muutama kokenut nuorempi sonni, joka tyydyttä vaimoni. Ennen panoja käy tavallaan ylikierroksilla,laittaa sukkanauhaliiviä+halkiopöksyjä,meikkaa,sheivaa ja valmistautuu antamaan.
On valtavan kiihoittavaa katsella tätä rituaalia. Viikonloppuna jää useasti koko yöksi naimaan.Asiaan kuuluu myös vaimon jokavuotinen laiva matka sekä viikon Levin reissu.
Panojen jälkeen on voipunut ja raukea. Käyn itsekkin kuumana, kun vaimo saapuu reisuiltaan ja voin saada illalla naida ja kuulla naimisen yksityikohtia.
Meillä tämä järjestely toimii ja kulissit on kunnossa. Kukaan ei varmasti aavista pikku puuhailujamme. Kumpikaan ei halua luopua siitä, mitä olemme rakentaneet vuosien varrella. Molemmat meistä ovat tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Vaimoni suorastaan hehkuu , kun saa vierasta. Osaltaan tämän takia haluaa pitää kropan kunnossa
Monet pitävät aisankannattajia reppanoina, mutta näinhän se ei ole. Vaatii mielestäni vahvaa itsetuntoa antaa naiselleen vapaus nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
Nanna
Onpas todella mielenkiintoisia keskusteluja.

Kimalainen, juurikin tuo blogi. Posket punassa tulee luettua kesken töiden.


Aisankannattaja taitaa olla aikalailla asian ytimessä.
Mikä on "se" juttu mikä sai teidät tälle tielle. Miten asiat päätyivät siihen, mihin päätyivät.
 
siivooja_m
Onpas todella mielenkiintoisia keskusteluja.

Kimalainen, juurikin tuo blogi. Posket punassa tulee luettua kesken töiden.


Aisankannattaja taitaa olla aikalailla asian ytimessä.
Mikä on "se" juttu mikä sai teidät tälle tielle. Miten asiat päätyivät siihen, mihin päätyivät.
En ole varma mutta luulisin, että syynä on tuossa kahden erilaisen ihmisen kohtaaminen, jossa toinen vahvistaa toista ja syntyy erityinen suhde.

Molenpien on kuitenkin tuollainen suhde hyväksyttävä ja varsinkin miehen on oltava oikeasti alistuva ja nautittava osastaan. Silloin ja vain silloin tuollaiset suhteet toimivat.

Luulen monenkin naisen haaveilevan jotenkin normisuhteesta poikkeavaa elämää kuten esimerkiksi kotikuri voisi olla. Monikaan ei van syystä tai toisesta toteuta haaveitaan.
 
Viimeksi muokattu:
Aisankannattaja
Onpas todella mielenkiintoisia keskusteluja.

Kimalainen, juurikin tuo blogi. Posket punassa tulee luettua kesken töiden.


Aisankannattaja taitaa olla aikalailla asian ytimessä.
Mikä on "se" juttu mikä sai teidät tälle tielle. Miten asiat päätyivät siihen, mihin päätyivät.

Mietitäänpä asiaa näin. Kuinka paljon on miehiä jotka ovat periaatteessa aisankannattajia, vain eri muodossa. Eli ,kontakti palstat ovat täynnä pariskuntia, jotka hakevat miehiä. Joku hakee nuorta, toinen vanhaa, haussa mies ryhmä, joku haluaa mustaa.

Työkaverini(nainen) pikkuhuppelissa kertoi olevansa miehensä kanssa Swingerssissä ja harrastavansa parinvaihto bileitä. Ei muuten olisi uskonut.
Kaikissa näissä on kyse periaatteessa samasta asiasta. Toinen mies nussii oman vaimon pinpiä.
Näissä vain mies on läsnä. Herää kysymys, eikö tässäkin ole kyse eräänlaisesta aisankannattamisesta.
Sitten nämä Pirkot ja Pirjot Levin reissuineen ja Tainat ja Tuput laivamatkoineen, jotka levittävät jalkansa vieraalle miehelle.
Sitten nämä Ellit, jotka pitävät salarakasta, tai hakevat kertapanoja netistä.
Näissähän omat miehet eivät tiedä vaimojensa tempuista, mutta yhtäkaikki aisurin nämäkin tekevät miehistään.
Mitä minun ja vaimoni tapaukseen tulee, niin seksi on tärkeä osa meidän parisuhdetta.
Vaimoni oli nuorempana ns. sellainen,
jolta heltisi helpolla pillua ja seksi seikkailuja oli paljon.
Nyt varttunemalla iällä olemme antaneet tunteen viedä.
Kaikki tämä perustuu luottamukseen. Minä annan köyttä ja vaimo käyttää vapautta. Kaikesta huolimatta onhan meillä tietysti myös muuta elämää, mutta tämä on tietenkin iso pala sitä.
Kokeike aluksi, kun nussitte miten miehesi suhtautuu ja on kiimoissaan, jos haarojen välissä olisikkin toinen mies.
Turhaan riudut,netit on täynnä pillu halukkaita miehiä. Tai tee sitten vaikka ns. tyttökaverin kanssa matka Leville tai laivareissu, jossa saat kunnon panot ja teet miehestäsi aisurin.
Näytä kumpi on pomo!! Tee kuten vaimoni, joka on ilmoittanut minulle tekevänsä omalla pillulla juuri niin, kuin itse haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
Cuckold
Itselläni olisi halu saattaa vaimo jonkun toisen miehen nussittavaksi, mutta miten tuollaista voisi edes ajatella ehdottaa hänelle, saati saada hänet suostumaan siihen?
 
ytyyty
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?

Minäpä kysyn näin päin,miten saan nykyisen vaimoni ottamaan itselleen rakastajan?
Luvan olen vaimolleni antanut ja rohkaissut ja ihan selvinpäin, että tietää
minun olevan tosissani asian kanssa.
Aisuriksi tuleminen nyky suhteessa kiihottaa valtavasti, sillä edellisessä liitossa
vaimoni rakasteli muutaman miehen kanssa luvallani ja kertoi missä,miten,kenen kanssa
naiskenteli. Se on SE juttu,joka sai minut villiksi himosta vaimoani kohtaan. Järjellä tuskin
voi tuollaista ymmärtää, mutta ei kannatakkaan, sillä me vaimoni kanssa nautimme varmasti
yhtä paljon molemmat.
 
Viimeksi muokattu:
Minun tarina
Itsellä ikää karvan päälle 60 v. Vaimoni minua 10 v nuorempi. Kyllä ikä vaikuttaa seksihaluihina ei sille mitään voi. Vaimoni taas tuntuu olevan jatkuvassa kiimassa. Menemättä sen kummemmin natinaan, kuinka vaimoni ei saa minulta tarpeeksi seksiä, päädyimme seuraavaan ratkaisuun.
Erota emme halunneet , koska muuten meidän yhteiselo on ihan hyvää ja toimivaa, vuosia on takana.
Erään viini illan aikana pikku huppeleissa puhe kääntyi taas seksiin ja siihen , että vaimo ei saa minulta tarpeeksi seksiä.
Totesin siihen. Hanki pano. Vaimoni kysyi hyväksyisinkö sen, että toinen mies olisi jalkojeni välissä. Olisinko mustasukkainen. Vastasin, sehän on vain seksiä toisaalta se ajatus kiihoittaa minua.
Ajatus jäi kytemään vaimoni mieliin, jonkin ajan päästä vaimoni sanoi hyvksyvän ajatuksen.
Niinpä erään kontakti palstan kautta haki itselleen panon, en tiedä minkä palstan, en kysellyt eikä kertonut.
Pano on paikkakunnalla asuva 32 v komennusmies, joka paikalla useasti ma-to tai pe, riippuen töistä. Tällainen perus duunari, miehekäs mies ei poju.
Vaimolleni oli tärkeää myös, että mies oli kokenut. Miehellä on toisella paikkakunnalla vaimo ja lapset. Onhan se kiihoittavaa katsoa, kun oma vaimo laittautuu seksikäästi, sheivaa pillun ja lähtee naimaan toisen kanssa.
Toisinaan olen vienyt vaimon miehen luokse ja odottanut autossa. Yleensä on ollut sen puolitoista tuntia, jossa ajassa naivat sen pari kertaa.
Sen on vaimo kertonut, että useasti pahin kiima nussitaan pois heti sohvalla. Toinen kerta on sitten pitemmällä kaavalla ja mies tekee hommat niin , että vaimoni saa orgasmin tai useampiakin.
Muutaman kerran on ollut yötä jolloin ottavat viiniä ja syövät, sekä nussivat ja juttelevat maailman menosta ja elämästä.
Joskus olen kysynyt, jääkö miehen vaimolle virtaa , kun vaimoni nussii mieheltä pussit tyhjäksi.
Kuulema sen verran, että vaimo kotona pysyy tyytyväisenä. Heillä on pieniä lapsia ja miehen vaimolla menee energia arjen pyörittämiseen. Kotona on kait heillä sitä arki ja velvollisuus seksiä. Minun vaimon kanssa kiimaa ja riettailua.
Tällainen tarina. Enpä tiedä onko edes harvinaista. Ajattelen tämän näin. Olen asian kanssa sinut, se riittää minulle. Tässä ei tarvitse kenenkään pettää tai valehdellä kenellekkään. Se, että pano pettää vaimoaan ei hetkauta minun vaimoa ollenkaan. Pano saa elää itse sen asian kanssa.
Vaimoni on sanonut naivansa tämän panon kanssa, niin kauan kuin huvittaa.
Sitten, kun kyllästyy hankkii uuden.
Aloittaja, ota puheeksi varovasti miehesi kanssa ja korosta, kyseessä olevan vain seksiä.
Tarkoitus on naida ei jättää.
Elämä lyhyt,nautinto pitkä.
 
Essi
Tosiaan oma mies on höpöttänyt tätä et haluais nähdä minut vieraan kanssa jo pitkään. Kun lueskelin noita juttuja niin oli kyllä helkkarin kiihottavaa mut en varmaan ikinä uskaltais kun ei kuitenkaan tiedä et miten mies siihen lopulta suhtautuis. Miten vois varmistua et mustasukkaisuutta ei tule
 
m 65
Tosiaan oma mies on höpöttänyt tätä et haluais nähdä minut vieraan kanssa jo pitkään. Kun lueskelin noita juttuja niin oli kyllä helkkarin kiihottavaa mut en varmaan ikinä uskaltais kun ei kuitenkaan tiedä et miten mies siihen lopulta suhtautuis. Miten vois varmistua et mustasukkaisuutta ei tule

vaikka ikää 65 mutta kunto on hyvä ja kyllä aina toimii kun vaimo haluaa mutta ihan liian harvoin haluaisin useimmin no joskus esim Levi hiihto viikolla näin on käynyt että sopiva aikunen nainen
on sattunut kohdalle nam nam kyllä aina toimii olen sitä mieltä että naisen käsi on paras viakra.
Ehkä asiaan vaikuttaa että liikun aika paljon kuten uin lenkkeilen hiihdän ja katson mitä syön, enkä juuri käytä alkoholia enkä polta, painan 76 km ja olen 175 pitkä olen usein sanonut että on paljon parempi toimiva keskikokoinen kuin iso joka ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Herranen aika
vaikka ikää 65 mutta kunto on hyvä ja kyllä aina toimii kun vaimo haluaa mutta ihan liian harvoin haluaisin useimmin no joskus esim Levi hiihto viikolla näin on käynyt että sopiva aikunen nainen
on sattunut kohdalle nam nam kyllä aina toimii olen sitä mieltä että naisen käsi on paras viakra.
Ehkä asiaan vaikuttaa että liikun aika paljon kuten uin lenkkeilen hiihdän ja katson mitä syön, enkä juuri käytä alkoholia enkä polta, painan 76 km ja olen 175 pitkä olen usein sanonut että on paljon parempi toimiva keskikokoinen kuin iso joka ei toimi.



Kyllä 76 kilometriä on jo iso mötkö ?
 
Viimeksi muokattu:
Aisurikas
Meillä vaimoni kanssa alkoi 'harrastus' pari kokeiluna. Rakastelimme ensin samassa tilassa toisen parin nähdessä ja sitten pikkuhiljaa aloimme peuhata yhdessä. Nyt sen parin mies on käynyt meillä vaimoni luona myös minun ollessa paikalla. Meille vaimoni kanssa tämä on yhteinen sopimus että olemme avoimia toisillemme, eikä toistaiseksi ole tunnekuhuja muodostunut. Sovittiin yhdessä kuinka edetään ja jos toisesta tuntuu pahalta niin peli poikki vaan ja menneet tapahtumat tehtiin sopimuksen mukaan.
 
Hyvä idea
Meillä vaimoni kanssa alkoi 'harrastus' pari kokeiluna. Rakastelimme ensin samassa tilassa toisen parin nähdessä ja sitten pikkuhiljaa aloimme peuhata yhdessä. Nyt sen parin mies on käynyt meillä vaimoni luona myös minun ollessa paikalla. Meille vaimoni kanssa tämä on yhteinen sopimus että olemme avoimia toisillemme, eikä toistaiseksi ole tunnekuhuja muodostunut. Sovittiin yhdessä kuinka edetään ja jos toisesta tuntuu pahalta niin peli poikki vaan ja menneet tapahtumat tehtiin sopimuksen mukaan.

Tuo on todella hyvä idea päästä asiassa eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Aisurimiesespoo
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?

Menette kahden lomalle ja isket psari miestä baarista hotellihuoneeseen. Nait kumpaakin vapautuneesti ja miehesi läsnäollessa. Voin taata että tällä systeemillä miehestäsi tulee aisuri. Näin minustakin tuli.
 
Viimeksi muokattu:
N 50+
Minua myös askarruttaa tämä asia. Ennen nykyistä miesystävääni tapailin miestä joka on naimisissa. Nyt tämä mies jatkaa yhteydenottoja kanssani ja haluais että jatkaisimme kuin ennen. Mutta en haluaisi pettää nykyistä miesystävääni. Miesystäväni on erittäin avoin ja "kokeilunhaluinenkin". Hän on jopa rivien välistä kysynyt mielipidettäni että haluaisinko vierasta hänen läsnäollessa.

Siispä olen miettinyt uskallanko oikeesti toteuttaa ja kuinka järjestäisin tapaamisen ?
Ja olisiko paras olla kertomatta että tämä "vieras mies" on sama jota olen aiemmin tapaillut ?
Onko samanlaisia kokemuksi ? Itseäni kyllä ajatus kostuttaa :).
 
jänkäjoonas1943
Minua myös askarruttaa tämä asia. Ennen nykyistä miesystävääni tapailin miestä joka on naimisissa. Nyt tämä mies jatkaa yhteydenottoja kanssani ja haluais että jatkaisimme kuin ennen. Mutta en haluaisi pettää nykyistä miesystävääni. Miesystäväni on erittäin avoin ja "kokeilunhaluinenkin". Hän on jopa rivien välistä kysynyt mielipidettäni että haluaisinko vierasta hänen läsnäollessa.

Siispä olen miettinyt uskallanko oikeesti toteuttaa ja kuinka järjestäisin tapaamisen ?
Ja olisiko paras olla kertomatta että tämä "vieras mies" on sama jota olen aiemmin tapaillut ?
Onko samanlaisia kokemuksi ? Itseäni kyllä ajatus kostuttaa :).
Kannattaisi ottaa molemmat! Oletko kokeillut kahta miestä yhtäaikaa? Se on kokemus joka kuulemani mukaan koukuttaa naisen!
 
Viimeksi muokattu:
N 50+
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11630169:
Kannattaisi ottaa molemmat! Oletko kokeillut kahta miestä yhtäaikaa? Se on kokemus joka kuulemani mukaan koukuttaa naisen!
Olen aina ajatellut että se ei ole minun juttuni. Voisin harkita jos miehet olisi vuorotellen tai totta puhuen siitä olen haaveillutkin ;).
 
Sakke
Mistähän löytäis sellaisen 45-60v naisen mitä vois tapailla vakituisesti mikä olis kanssa varattu ja vois harrastaa seksiä ilman mitään kortsuja itsekkin naimisissa ja olen alle 40v ja lasten takia ei kotona ole seksiä niin usein kuin olis tarve eikä tahtois erotkkaan kun muuten täydellinen suhde niin vois olla sellainen vakituinen sala suhde missä molemmat saisi sitä hyvää seksiä
Sakker@hotmail.fi jos on kiinostuneita naisia uudeltamaalta
 
Sakke
Mistähän löytäis sellaisen 45-60v naisen mitä vois tapailla vakituisesti mikä olis kanssa varattu ja vois harrastaa seksiä ilman mitään kortsuja itsekkin naimisissa ja olen alle 40v ja lasten takia ei kotona ole seksiä niin usein kuin olis tarve eikä tahtois erotkkaan kun muuten täydellinen suhde niin vois olla sellainen vakituinen sala suhde missä molemmat saisi sitä hyvää seksiä
Sakker@hotmail.fi jos on kiinostuneita naisia uudeltamaalta
 

Yhteistyössä