Kuinka teen miehestäni aisurin?

  • Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
rietasM
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
Moi
minua kiinnostaisi tulla nussimaan sinua ja täten tekemään miehestäsi aisuri.Kiinnostaako sinua vielä asia ja onko miehesi suostuvainen päästämään minut teidän aviovuoteeseen nussimaan sinua?
 
Viimeksi muokattu:
sweetseksi
Minä voin tarjota sitä villiä menoa, kunnon panemista ja rakastelua. Seksihalut ei multa lopu, eikä sinultakaan kunhan pääset maistamaan sitä runsautta mitä mulla on tarjota.
 
Sami
Jos mies haluaa fuck my five juttuja niin ei siihen mitään alistamista liity. on vaan kiva katsoa ja kiihottua kun oma muija nussiii toista äijää. pitkä suhde ja luotto muijaan riittää.
 
Aviomies 36
Emme olleet vielä naimisissa, kerran hänen kotonaan nussittiin sohvalla. Olin silloin aika herkkä laukeamaan. Niinpä ei taaskaan kestänyt kun pari minuuttia kun laukesin. Aivan pian ovi aukesi, sisään tuli naapurin vanhapoika. Heti hän huomasi mitä olimme tehneet. Istuin keinutolissa sohvan vieressä. Naapurin vanhapoika tuli sohvalle. Tuleva vaimoni veti jalat sohvalle, hameen alta näkyi sääret pitkän matkaa. Huomasin kun hän käänsi jalkojaan vanhaanpoikaan päin, spermasta märät pikkuhousut näkyivät selvästi. Silmissä oli kiimainen katse. Sen huomasi mieskin, hänen housunsa alkoivat kohota, kyrpä seisoi.
Pikkuhiljaa hän hivuttautui lähemmäs tyttöystävääni, laittoi kätensä tytön reidelle. Tämä Toivo niminen mies halusi panna, tuskin oli koskaan pannutkaan. Tyttöystäväni ensiksi työnsi miehen käden pois ja sanoi, mitä Toivo oikein meinaa. Vastaus tuli heti haluan nussia. Tätä olin vähän pelännytkin. Toivo oli iso mies, en uskaltanut puuttua asiaan. Niinpä Toivo yritti kömpiä tyttöystäväni päälle, uhkaili vielä että sanoo tytön vanhemmille mitä täällä oli puuhattu. Tyttöystäväni selvästi halusi Toivon kyrpää. Sanoi Toivolle mene tuohon lattialle tulen päälle. Hetihän Toivo pääsi lattialle, kaivoi jäykän kyrpänsä esiin. tyttöystäväni päälle ja pian nussittiin. Tyttö sanoi älä laukee sisään, en laukee sanoi Toivo. Toivolle kävi samoin kuin minulle, hän laukesi heti, kaikki spermat syvälle tytän vittuun. En voinut tehdä mitään, tilanne kiihotti minuakin. Tytttö, taaskaan en saanut mitään. Toivo puuskutti ja antoi kuitenkin kyrpänsä olla tytön vitussa. Tyttöystäväni keinutteli hiljaa velton kyrvän päällä. Pikkuhiljaa Toivon kalu heräsi ,turposi aivan silmissä. Sitten vasta alkoi kova meno. Toivo sanoi, multa tulee pian, mutta niin tuli tytöltäkin. Samoin minulta siinä soututuolissa. Mitään ehkäisyä ei käytetty. Sitä jännitettiin jälkeenpäin, käviköhän hassusti ja kumpi on isä. Ei kuitenkaan raskautta tullut. Koskaan emme avoiduttuamme puhuneet asiasta. Olinko minä "aisankannattaja"???
Kävi vaimon kanssa samalla tavalla kaksi viikkoa sitten,meilläkään ei käytetty ehkäisyä.
 
Viimeksi muokattu:
Markus
Uskoakseni on aika yleistä! Minä en saa miehestäni tarpeeksi joten panen myös muita. Mutta tuon nämä miehet kotio jolloin myös mieheni syttyy! Joskus minua on pannut kaksikin miestä ja sitten oma mies on tullut liukkaille. Nimenomaan tämä kiihottaa miestäni että saa katsoa kun vieraat nai minua ja tykkää sit nussia ja nuolla spermaista pilluani! Ja itse saan nauttia monesta peräkkäisestä panosta.
Ihania naisia. Voi kun saisin olla sun mies ja panna sun toisten miesten siementämää pilluasi. Tosi kiihottava ajatus.
 
Viimeksi muokattu:
Ojai
Mistä löytyisi aihepiiristä kiinnostuneita nuorempia naisia? Voisiko jossain olla naisia jotka uskaltaisivat miehelle myöntää tällaisesta olevansa kiinnostuneita. Tämähän ei tarkoita, että naisen pitäisi jakaa persettä ympäriinsä jotta mies saisi nautintoa. Kauneinta olisi maksimissaan muutaman suhteen ulkopuolisen panomiehen kanssa yhdessä pyörittää tällaisia leikkejä ja fantasioita.
Itse 28v komeaksi kehuttu mies. Onko naisten vaikea mieltää itseään sellaiseen suhteeseen jossa miehen seksuaalinen nautinto naisen kanssa muodostuisi jostain hieman epätavallisemmasta?... esimerkiksi siitä, että on alistettuna, palvelijana ja nainen saisi panna ketä haluaa. "Kumppani" jonka kanssa ollaan parisuhteessa ei olisi "riittävän hyvä panomies" naiselle, ja "ansaitsisi" jollain tavalla alistetun asemansa. Asiaa hierottaisiin alistetun kumppanin naamaan ja mahdollisesti "poikaystävän" kanssa irvuiltaisiin ja alistettaisiin ja nöyryytettäisiin moninaisin keinoin. Ja tästä kaikesta saisivat kaikki oman seksuaalisen nautintonsa. Oman kumppanin kanssa voisi sitten myös elellä sitä normaalia arkea ja kinkyillä sielä väleissä sen verran kun haluaa ja kerkiää. Eli elellä sitä parisuhde "arkea" johon kuuluu tällainen leikkiminen. Varmaan molempien pitäisi olla ainakin tosi sujut oman seksuaalisuutensa kanssa että tällainen voisi toimia. Tuntuu vaan, että naiset pelkää tällaisia leikkejä. Tietysti osin syystäkin, koska kaikki tuntevat tarinoita mustasukkaisuudesta johtuneista dramaattisista asioista. Pitäisi varmaan onnistua tapaamaan sadomasokismista ja nöyryyttämisestä seksuaalisessa mielessä riittävän kiinnostunut naishenkilö.
 
Mika
Heippa.. minusta tuli aisuri oikeastaan huomaamatta, vaimo petti minua useita kertoja ja olin alkuun tosi mustasukkainen hänestä. ystävät yrittivät puhua minulle että jättäisin hänet, annoin silti aina anteeksi, koska rakastin häntä...
Luin internetistä cuckold juttuja "Vaimo vallassa" huomasin kiihottuvani ihmisten tarinoista, kun vaimo on käynnyt panemamassa eri miehiä, päätin ehdottaa cuckold kuvioita.
Meni viikonpäivät kunnes olin kaverin kanssa kaljottelemassa, kaverille ehdotin että kysyttäisiin naiseltani kiinostusta kimppaseksiin, soitettiin puolihuumorilla
kuinkas ollakkaan hetken päästä tuli kotia pienessä huppelissa, otti meidän käsistä kiinni et nyt saatte antaa munaa kun kerran ehdottelitte. :)
Panivat seuraavaan aamupäivään asti melkein tauotta..
Silloin tajusin tulleeni aisuriksi, pakko oli panna heti aamusta kuinka se märkä, liukas ja punainen pillu tuntuikin niin taivaallisen hyvälle ;)
Naiset johdatelkaa miehenne rohkeasti kokeilemaan , alkuun kun pääsette jäätte
molemmat koukkuun.
sovimme että ei välitetä pätkäkään mitä muut on meistä mieltä..
vaimoke alkoi olla reissuillaan välillä useita päiviä ja alkoi antamaan ihanaa pilluansa eri miehille ilman kumia, viikon aikana saattoi imeä pilluunsa viidenkin miehen nesteet, hän jopa alkoi kiusaamaan kun rahat oli vähissä että järjestäisi lisätienestit pillullansa, huh se ehkä oisi ollut mullekkin jo vähän liikaa, vaikka
tosipervolta mun korvaan kuulostikin, alkoi kyllä seisokki kävi mielessä että mihin
tämä on menossa, siis sain siitä nautinnon mitä enemmän hän nauttii ja
pilluansa jakelee.
Meille tuli kyllä myöhemmin ero muista syistä. :(
mutta silti panemme vieläkin aina välillä, sanoo vaan et hei kyllähän sä mut tiedät millainen mä oon.. Tänään menen auttamaan asunto asioissa jospa exäänsä muistaisi taas liukkaalla pillulansa, kehuskeli puhelimessa nussineensa kahden eri kundin kanssa lähiaikoina.
Vaikea kieltäytyä tietää sen et ei tarvi mulle kun vihjata panemisistaan, että kelpaako nussitu pimppi? Rakastan kyllä häntä omalla tavallani kyllä vieläkin..
Halu ois löytää joku tuhma nainen kumppaniksi jonka kanssa saisi cuckold leikkejä jatkettua ;) T:Mika
 
vierailija
Upeeeta...olen ollut 20-vuotiaasta aisankannattaja.nyt ole 55-vuotias.Mikkään ei voi olla ihanampaa kuin saada OMA nainen nussittuna kotiiin aamulla. Aisankannattajan suurin nautinto on se että Pillua EI saa pestä ! Valitettavasti vaimoni jota syvästi rakastan ei oikein tykkää näistä touhuista...ja jos menisikin nussimaan tekisin sen vain mielikseni joten se vaikuttaa siten että pakotan naiseni siihen ja se EI ole hyvä juttu vaimoni itse pitäisi saada siitä jotain...orgasmi,intohimoa,uusi kunnon 35v muna,seikkailua jne. mutta jos vaimo itse ei saa siitä mitään se on huono juttu. Edellisessä avioliitossa pääsin kyllä liukkaille,spermaa oli ihanasti sukkahousuissa,vähän myös pillussa ja sain myös ihania spermaisia kondomia kotiin tuotuna...ja laivalta tultuaan KIIMA tuoksui pillun karvoissa...Rakastan Olla Aisankannattaja. -jari-
 
vierailija
Hei, täällä 55vuotias.Olen ollut 20vuotiaasta lähtien aisankannattaja.Mikään ei ole ihanampaa kuin saada oma vaimo aamulla nussittuna kotiin. Aisankannattajan suurin nautinto tulee siitä kun pillua EI pestä ! Olenpäässyt liukkaille,spermaa sukkahousuissa ja hieman myös pillussa.Olen saanut myös spermaisia kondomia kotiin kannettuna. Valitettavasti nykyinen vaimo ei oikein tykkää tästä touhusta...hänen pitäisi saada siitä jotain..intohimoa,orgasmia,uusi 35vuotias muna,seikkailua jne. jos vaimo tekee sen minun takia se ei tunnu mukavalta...sen tähden se on jäänyt testi vaiheeseen....Vaimo on nätti ja seksikäs. Rakastan olla aisankannataja Helsingissä. Jari
 
vierailija
você que quer sua esposa a ter relações sexuais com outra pessoa, mas eu não sei como, me envie um e-mail, eu posso ser um amigo da família que é discreto e em breve seduzir sua esposa e ela é um sexo muito agradável. embora nunca não ter essa experiência tudo começa com amizade, tenho 31 anos e sou bonita, ela faria sexo comigo e com o melhor, ele não quer deixá-lo ficar comigo, porque eu não. Eu respeito. jussi121@outlook.com
 
Yhdistyksen
Haluat, että vaimollesi on seksi jonkun kanssa, mutta et tiedä miten? lähetä minulle sähköpostia, voin olla perheen ystävä, joka on huomaamatonta ja pian vietellä vaimollesi, hänellä on erittäin mukava seksi. vaikka minulla ei koskaan ollut tätä kokemusta, kaikki alkaa ystävyydestä, olen 31-vuotias ja olen kaunis, hänellä olisi seksiä kanssani ja parasta. En halua mennä naimisiin vaimollesi tai perheellesi. Haluan miellyttää molempia. En puhu suomea hyvin. lähetä sähköpostia minulle ja jätämme sinulle kysymyksen rakastaja30v@outlook.com
 
Rkastaja
Haluat, että vaimollesi on seksi jonkun kanssa, mutta et tiedä miten? lähetä minulle sähköpostia, voin olla perheen ystävä, joka on huomaamatonta ja pian vietellä vaimollesi, hänellä on erittäin mukava seksi. vaikka minulla ei koskaan ollut tätä kokemusta, kaikki alkaa ystävyydestä, olen 31-vuotias ja olen kaunis, hänellä olisi seksiä kanssani ja parasta. En halua mennä naimisiin vaimollesi tai perheellesi. Haluan miellyttää molempia. En puhu suomea hyvin. lähetä sähköpostia minulle ja jätämme sinulle kysymyksen rakastaja30v@outlook.com
 
Rkastaja
Upeeeta...olen ollut 20-vuotiaasta aisankannattaja.nyt ole 55-vuotias.Mikkään ei voi olla ihanampaa kuin saada OMA nainen nussittuna kotiiin aamulla. Aisankannattajan suurin nautinto on se että Pillua EI saa pestä ! Valitettavasti vaimoni jota syvästi rakastan ei oikein tykkää näistä touhuista...ja jos menisikin nussimaan tekisin sen vain mielikseni joten se vaikuttaa siten että pakotan naiseni siihen ja se EI ole hyvä juttu vaimoni itse pitäisi saada siitä jotain...orgasmi,intohimoa,uusi kunnon 35v muna,seikkailua jne. mutta jos vaimo itse ei saa siitä mitään se on huono juttu. Edellisessä avioliitossa pääsin kyllä liukkaille,spermaa oli ihanasti sukkahousuissa,vähän myös pillussa ja sain myös ihania spermaisia kondomia kotiin tuotuna...ja laivalta tultuaan KIIMA tuoksui pillun karvoissa...Rakastan Olla Aisankannattaja. -jari-
 
Viimeksi muokattu:
Rkastaja
Heippa.. minusta tuli aisuri oikeastaan huomaamatta, vaimo petti minua useita kertoja ja olin alkuun tosi mustasukkainen hänestä. ystävät yrittivät puhua minulle että jättäisin hänet, annoin silti aina anteeksi, koska rakastin häntä...
Luin internetistä cuckold juttuja "Vaimo vallassa" huomasin kiihottuvani ihmisten tarinoista, kun vaimo on käynnyt panemamassa eri miehiä, päätin ehdottaa cuckold kuvioita.
Meni viikonpäivät kunnes olin kaverin kanssa kaljottelemassa, kaverille ehdotin että kysyttäisiin naiseltani kiinostusta kimppaseksiin, soitettiin puolihuumorilla
kuinkas ollakkaan hetken päästä tuli kotia pienessä huppelissa, otti meidän käsistä kiinni et nyt saatte antaa munaa kun kerran ehdottelitte. :)
Panivat seuraavaan aamupäivään asti melkein tauotta..
Silloin tajusin tulleeni aisuriksi, pakko oli panna heti aamusta kuinka se märkä, liukas ja punainen pillu tuntuikin niin taivaallisen hyvälle ;)
Naiset johdatelkaa miehenne rohkeasti kokeilemaan , alkuun kun pääsette jäätte
molemmat koukkuun.
sovimme että ei välitetä pätkäkään mitä muut on meistä mieltä..
vaimoke alkoi olla reissuillaan välillä useita päiviä ja alkoi antamaan ihanaa pilluansa eri miehille ilman kumia, viikon aikana saattoi imeä pilluunsa viidenkin miehen nesteet, hän jopa alkoi kiusaamaan kun rahat oli vähissä että järjestäisi lisätienestit pillullansa, huh se ehkä oisi ollut mullekkin jo vähän liikaa, vaikka
tosipervolta mun korvaan kuulostikin, alkoi kyllä seisokki kävi mielessä että mihin
tämä on menossa, siis sain siitä nautinnon mitä enemmän hän nauttii ja
pilluansa jakelee.
Meille tuli kyllä myöhemmin ero muista syistä. :(
mutta silti panemme vieläkin aina välillä, sanoo vaan et hei kyllähän sä mut tiedät millainen mä oon.. Tänään menen auttamaan asunto asioissa jospa exäänsä muistaisi taas liukkaalla pillulansa, kehuskeli puhelimessa nussineensa kahden eri kundin kanssa lähiaikoina.
Vaikea kieltäytyä tietää sen et ei tarvi mulle kun vihjata panemisistaan, että kelpaako nussitu pimppi? Rakastan kyllä häntä omalla tavallani kyllä vieläkin..
Halu ois löytää joku tuhma nainen kumppaniksi jonka kanssa saisi cuckold leikkejä jatkettua ;) T:Mika
Haluat, että vaimollesi on seksi jonkun kanssa, mutta et tiedä miten? lähetä minulle sähköpostia, voin olla perheen ystävä, joka on huomaamatonta ja pian vietellä vaimollesi, hänellä on erittäin mukava seksi. vaikka minulla ei koskaan ollut tätä kokemusta, kaikki alkaa ystävyydestä, olen 31-vuotias ja olen kaunis, hänellä olisi seksiä kanssani ja parasta. En halua mennä naimisiin vaimollesi tai perheellesi. Haluan miellyttää molempia. En puhu suomea hyvin. lähetä sähköpostia minulle ja jätämme sinulle kysymyksen rakastaja30v@outlook.com
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mistä löytyisi aihepiiristä kiinnostuneita nuorempia naisia? Voisiko jossain olla naisia jotka uskaltaisivat miehelle myöntää tällaisesta olevansa kiinnostuneita. Tämähän ei tarkoita, että naisen pitäisi jakaa persettä ympäriinsä jotta mies saisi nautintoa. Kauneinta olisi maksimissaan muutaman suhteen ulkopuolisen panomiehen kanssa yhdessä pyörittää tällaisia leikkejä ja fantasioita.
Itse 28v komeaksi kehuttu mies. Onko naisten vaikea mieltää itseään sellaiseen suhteeseen jossa miehen seksuaalinen nautinto naisen kanssa muodostuisi jostain hieman epätavallisemmasta?... esimerkiksi siitä, että on alistettuna, palvelijana ja nainen saisi panna ketä haluaa. "Kumppani" jonka kanssa ollaan parisuhteessa ei olisi "riittävän hyvä panomies" naiselle, ja "ansaitsisi" jollain tavalla alistetun asemansa. Asiaa hierottaisiin alistetun kumppanin naamaan ja mahdollisesti "poikaystävän" kanssa irvuiltaisiin ja alistettaisiin ja nöyryytettäisiin moninaisin keinoin. Ja tästä kaikesta saisivat kaikki oman seksuaalisen nautintonsa. Oman kumppanin kanssa voisi sitten myös elellä sitä normaalia arkea ja kinkyillä sielä väleissä sen verran kun haluaa ja kerkiää. Eli elellä sitä parisuhde "arkea" johon kuuluu tällainen leikkiminen. Varmaan molempien pitäisi olla ainakin tosi sujut oman seksuaalisuutensa kanssa että tällainen voisi toimia. Tuntuu vaan, että naiset pelkää tällaisia leikkejä. Tietysti osin syystäkin, koska kaikki tuntevat tarinoita mustasukkaisuudesta johtuneista dramaattisista asioista. Pitäisi varmaan onnistua tapaamaan sadomasokismista ja nöyryyttämisestä seksuaalisessa mielessä riittävän kiinnostunut naishenkilö.
Haluat, että vaimollesi on seksi jonkun kanssa, mutta et tiedä miten? lähetä minulle sähköpostia, voin olla perheen ystävä, joka on huomaamatonta ja pian vietellä vaimollesi, hänellä on erittäin mukava seksi. vaikka minulla ei koskaan ollut tätä kokemusta, kaikki alkaa ystävyydestä, olen 31-vuotias ja olen kaunis, hänellä olisi seksiä kanssani ja parasta. En halua mennä naimisiin vaimollesi tai perheellesi. Haluan miellyttää molempia. En puhu suomea hyvin. lähetä sähköpostia minulle ja jätämme sinulle kysymyksen rakastaja30v@outlook.com
 
Viimeksi muokattu:
Aisuri bi
Vaimo kertoi aina minulle mitä oli tehnyt ja niin minusta tuli aisuri. Tätä on jatkunut jo koko avioliiton ajan. Vaimo myös tehnyt hierontaa ja nainut kehoituksestani monesti. Nyt vain yksi vakipano joka nai paljaalla.
 
Rakas
Haluat, että vaimollesi on seksi jonkun kanssa, mutta et tiedä miten? lähetä minulle sähköpostia, voin olla perheen ystävä, joka on huomaamatonta ja pian vietellä vaimollesi, hänellä on erittäin mukava seksi. vaikka minulla ei koskaan ollut tätä kokemusta, kaikki alkaa ystävyydestä, olen 31-vuotias ja olen kaunis, hänellä olisi seksiä kanssani ja parasta. En halua mennä naimisiin vaimollesi tai perheellesi. Haluan miellyttää molempia. En puhu suomea hyvin. lähetä sähköpostia minulle ja jätämme sinulle kysymyksen rakastaja88@outlook.com
 
Sara38v
Vaimo kertoi aina minulle mitä oli tehnyt ja niin minusta tuli aisuri. Tätä on jatkunut jo koko avioliiton ajan. Vaimo myös tehnyt hierontaa ja nainut kehoituksestani monesti. Nyt vain yksi vakipano joka nai paljaalla.
Mieheni haluaa minulle kahta miestä.
Olen 38v ja mìes on mukana kaverinsa kanssa ja panevat useita kertoja vuorotellen kanssani.
Ovat naineet kimpassa minua jo 16 vuotta. Minulla,on kaksi miestä joiden toive on saada minut nauttimaan mahdollisimman paljon.
 
Viimeksi muokattu:
A.I.Suri
Kiinnostaisi tietää, miksi nainen haluaa miehensä aisuriksi? Onko Aisurin ja Vaimon välillä aitoa rakkautta vai ainoastaan naisen tekemään hyväksikäyttöä?

Mitä nainen ajattelee aisurimiehestään - aidosti?



Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
Haluutko sekstailla
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä