Kuinka tehokkaita nuo suun kautta otettavat hiivalääkkeet on (fluconazol)? Kuinnka nopeasti oireitten pitäisi helpottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainako hiivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainako hiivaa

Vieras
Minulla siis ensin 3 kuuria paikallisia puikkoja ja voiteita, mistään ei apua kuin sen ajan kuin niitä käytin.
Nyt otin pari päivää sitten tuon suun kautta otettavan ja kuumotusta edelleen.
Pääsenköhän ikinä eroon tästä hiivasta? Toisen tabletin otan vielä muutaman päivän päästä.
Voi vitsi, kun tähän asti (40v) oon hiivalta säästynyt, niin sitten tulee eikä lähde. Arggghh!!!

Sitä voidetta voi käyttää useamman päivän yhteen menoon, oliko jopa 2 viikkoa.

Mä en ole ikinä uskaltanut ottaa sitä apteekin reseptivapaata suun kautta otettavaa. Niin pitkä haittavaikutus lista.

Jos kolme kuuria emätinpuikkoja ei ole vienyt hiivaa pois, olen varannut lääkärille ajan ja saanut reseptin kunnon hiivalääkkeeseen.

Tiedätkö mistä tulehduksesi johtuu? Itsellä ei tuo Fluconazol ja/tai voiteet tepsineet ja kappas, syy löytyikin liian kuivattavasta saippuasta! Toisilla myös hiiva-, sokeri- ja jauhotuotteiden lopetus ja vähentäminen helpottanut oireita.

Oon käynyt gynellä, kaikki muuten ok, mutta tuo hiiva. Hiivanäyte on otettu. Sokerirasitus tehdään viikon päästä. En käytä pesuaineita.
Ruokavaliota yritän muuttaa, käytän liikaa sokerituotteita, oon käyttänyt aina. Pitkä imetys voi olla osa syy (2v9kk). Oon nyt lopettanut imetyksen ja aloittanut tuon suun kautta otettavan kuurin, jonka lääkäri määräsi.
Kummastuttaa, kun ei hiiva lähde pois.

Yhteistyössä