kuinka todennäköistä oikeasti on saada

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
veritulppa e-pillereistä jos ikää on 27v, en polta, bmi 23,9. Ehkä vähän ruokavalio hukassa ja liikuntaa pyrin harrastamaan joka päivä. yksi suonikohju löytyy tosin voihan se olla ettei olekaan suonikohju vaan mulla näkyy suonet hyvin jaloissa??
kärsin jännitysniskasta ja jännityspäänsärystä. Joskus mulla on oireita jotka vois sopia olemaan migreeniin kuuluva aura.. tosi päänsärkyä mulla ei ole sen jälkeen koskaan!! Välillä rintaa pistää ja vihloo ympäri rintakehää, luulen että kyse on jostain lihas selkä jumeista ja rintaranka jumeja.. tosin varma en voi olla..ehkä vois olla jotain sappivaivojakin mulla normaali verenpaine. Suvussa ei ole yhtään veritulppia mun tietääkseni. sepelvatimotauti tapaus löytyy mutta siinä syypäänä pidetään että henkilö poltti tupakkaa... Mulla on ollu kaksi raskautta eka 18v ja toinen 23v. näissä ei muuta ongelmaa kun anemia.

Miksette vaan käytä kortsua? Niin meilläki tehään ku en pillereitä halua syödä. Ollaan myös puhuttu et mies kävis laittaan piuhat poikki ku jo kolme lasta meillä on eikä enempää haluta.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä sitä pelkäämään;26627166:
Miksette vaan käytä kortsua? Niin meilläki tehään ku en pillereitä halua syödä. Ollaan myös puhuttu et mies kävis laittaan piuhat poikki ku jo kolme lasta meillä on eikä enempää haluta.

mulla lateksiallergia ja lateksittomat kumit on ihan outoja. kuin jotain muodottomia yli suuria rapisevia jätesäkkejä josta tuskin koko penistä tuntee.. lisäks kumi tekee miehestä niin pitkä kestoisen että se voi panna jopa tunnin... kyllä siinä paikat on mulla jo puuduksissa... mieluummin elän selibaatissa sitten...

Yhteistyössä