kuinka toimisin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli

Vieras
kivan ja sydämellisen anopin synttärit tulossa ja pitäis mennä sinne.... olen saanut tälläisen puhelun toiselta miniältä. miksi en juttele asioista oman sukuni kanssa. rasitan anoppiani turhaan... ja siitä syystä kuulemma hän ei jaksa puhua enää tälle miniälle eikä jaksa tulla katsomaan heidän lapsiaan... soitti miehelleni jossa haukkui minut ja mieheni sanoi että kuulen koko ajan ja antoi puhelimen sitten minulle... yritin ymmärtää ja käyttäydyin asiallisesti mutta kyllä jäi p... maku tuosta... en tunne juurikaan kälyäni muutaman kerran olen jutellut.. muttta en saa kontaktia... töksähteleviä vastauksia ja ylimelisyyttä.. tulen hyvin toimeen oman sukuni kanssa ja minulla on luotettavia ystäviä... kamalaa mennä sinne mutta en voi jäädä poiskaan eihän tämä ole anopin vika.. tuntuu vaan niin epäreilulta..

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos moiset puheet :hug: Tietenkin menet ja nautit juhlista ja anopin seurasta kerta teillä hyvät välit on. Kateus varmaan vaivaa tätä toista miniää jos ei oo yhtä läheiseksi päässyt.

Kiitos Pauna tuesta! samaa sanoo ystävät ja siskotkin... Yritänkö enää edes luoda välejä häneen??mulle on sanottu että turhaa kun ei osaa katsoa peiliin... ja kysytty että mitä menetät vaikka et ikinä näkisi mutta ongelma on siinä että kun joutuu näkemään...

Yhteistyössä