Hae Anna.fi-sivustolta

Kuinka tulkitsisitte?

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä omakotikullankallis, 14.06.2018.

1. omakotikullankallis Vierailija

Unessani sanottiin että "huomiseen mennessä pitäisi tavarat olla pihalla, tähän asuntoon tulee remontti". Tässä unessa asuin kerrostaloasunnossa, ja olin vuokralla jonkun tutun/puolitutun asunnossa. Omistaja tuli sanomaan remontin alkamisesta ja seuraavaan päivään mennessä olisi pitänyt kaikki kalusteet ja kaikki mahdollinen olla pihalla. Sanoin ettei sellainen ole mahdollista, eihän kukaan voi työpäivän jälkeen muuttaa noin vain, ja kun ei ollut tiedossa mihin mentäisiin siksi ajaksi.
    Samassa huomasin että eihän se kesken kuukauden olisikaan laillista, jollei vuokraa palautettaisi ainakin osittain, olinhan maksanut koko kuukauden vuokran. Lisäksi muistin että vuokralaisellakin on jonkinlainen turva, ja yleensä kai irtisanomisaika on pidempi kun yön yli.
    Vielä unen jatkuessa tajusin, että ei tuo voi olla totta, minähän asun omakotitalossa ja vielä omassa omakotitalossa, enkä siis ole vuokralainen.

Jotenkin tämä uni on nyt ollut mielessäni ikään kuin sillä olisi syvempikin merkitys, mutten keksi mikä.
    Osaisitteko antaa vihjeitä?
    Sanon jo etukäteen kiitos - "kiitos" :)

2. arvelija Vierailija

Onko joku yrittänyt vaikuttaa sinuun ja muokata ajatuksiasi tai mielipiteitäsi? Onneksi olet pitänyt pääsi tai ainakin pystyt siihen. Kunnon manipulaattorin kanssa puhumisen jälkeen tulee juuri tuo hätääntynyt tunne, mutta pikkuhiljaa omat ajatukset saavat tilaa ja olo helpottuu, kun huomaa, että muitakin mahdollisuuksia on ja voi tehdä oman mielensä mukaan.

3. omakotikullankallis Vierailija

Ei ole, kukaan ei todellakaan ole yrittänyt muokata ajatuksiani.... ei kun hetkinen, eräässä tapaamisessa muutama viikko sitten, oli itse asiassa kaksikin kokousta, toinen oli enemmän luentomainen ja toinen vanhojen työkavereiden kokous.
    Nyt kun tarkemmin ajattelen, tuossa luentomaisessa tapaamisessa eräs henkilö yritti mitä ilmeisimmin manipuloida minua tiettyihin tapaamisiin useammin, sanoin etten pysty koska on muitakin sopimuksia eikä vaan ko. tapahtumat.
    Ja tuossa entisten työkaveriden tapaamisessa, minut yritettiin saada mukaan järjestämään seuraavaa kokoontumista ensi vuonna, sanoin ettei se onnistu kun ensi vuonna olen muualla.

Voit hyvin olla oikeassa että nämä unet liittyvät noihin kokoontumisiin. Kiitos avustasi.

4. ap.vastaa Vierailija

Kirjoitin jo vastauksen, en tiedä minne se katosi, mutta ensin en osannut yhdistää untani muutamaan kokoontumiseen, mutta yht´äkkiä huomasin että voit hyvinkin olla oikeassa, ehkä tämä liittyy noihin kokoontumisiin.
    Ensimmäisessä kokouksessa yritettiin saada mukaan useampaan päivään, mutta kieltäydyin koska olin jo sopinut aiemmin muita tapaamisia, ja toisessa tilaisuudessa yritettiin saada seuraavien kokousten järjestäjäksi, jouduin siitäkin kieltäytymään koska oletettavasti en ole ensi vuonna paikalla kun samainen kokous järjestetään.
    Hyvin paljon mahdollista että uni liittyy noihin, kuten yllä ehdotit. Omaa elämää ja omia sopimuksiani kuitenkin noudatan, ja ne mitä olen jo ennalta aiemmin luvannut vaikkakin puoli huolimattomasti, pyrin pitämään.

Kiitos avustasi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari