kuinka uein seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Onko normaalia, että mies haluaa käytännössä katsoen joka päivä rakastella? Jos sattuu olemaan paripäivää väliä niin hän on kireä, mutta jos on mennyt neljä päivää niin sitten on jo riitä pystyssä . Sittten hän jo alkaa syytellä minua pihtaamisesta. Hän haluaa omaa naistaa ja haluaa myös tuottaa hänelle mielihyvää. Ei kuulemma käsitä, että miksi en halua joka ilta . Kokee, että hän ei ole tarpeeksi haluttava ja on jopa sanonut, että alan etsimään uutta kun ei oma kelpaa.
Mitä mieltä tällaisesta :ashamed:

Yleensä joka päivä. On myös kausia, jolloin on vähemmän - esim. raskaus ja synnytys ja sitten vaan ollaan niin paljon menossa, ettei joka välissä ehdi :) . Jos kysyt, että kuinka ehdimme joka päivä, kun on lapsia, niin kyllä sitä ehtii ja järjestää ajan ja paikan, jos vaan tarpeeksi haluaa.

Meillä on auttanut kun olemme puhuneet keskenämme.Välillä tiukkaankin sävyyn ja railakkaasti tapellenkin. Meidän on täytynyt opetella kuuntelemaan toista ja toisen haluja.Nyt meillä on ollut reipas puoli vuotta ihanaa aikaa. Koville se on ottanut mutta paljon se on antanutkin... ;) Mielestäni parisuhde on molempien vastaan tulemista ja kompromissien tekemistä.

Meillä tuo ukko ois joka päivä vailla,mua ei jaksa kiinnostaa koko touhu ollenkaan.Nyt on reilu kk siitä,kun viimeks mies sai tahtonsa läpi.Mä en jaksa enää innostua...Ei se tunnu hyvälle...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2005 klo 21:17 maatiainen kirjoitti:
Meillä tuo ukko ois joka päivä vailla,mua ei jaksa kiinnostaa koko touhu ollenkaan.Nyt on reilu kk siitä,kun viimeks mies sai tahtonsa läpi.Mä en jaksa enää innostua...Ei se tunnu hyvälle...

Meillä samaa rataa kuin maatiainen kirjoitti. Luojan kiitos ei mies meillä joka päivä haluu, mutta useamman kerran kuukaudessa kumminkin. Itsellä ei ole tuntunut enää pitkään aikaan hyvältä. Pitäis vissiin olla niin kännissä, että osais nauttia siitäkin hommasta. Olenkohan joku kummajainen? Onneksi 3 lasta on jo saatettu maailmaan, eipähän tarvi sen takia "säälistä" antaa. Eikä musta kyllä mitään lesboakaan saa... tiedä sitten missä vika!!!? :ashamed:

kerran 2viikossa on ollut jo jonkin aikaa.mua ei vaan kiinnosta.on se ihan kivaa kun vaan ryhtyy hommiin mutta on se viimeaikoina ollut lähinnä vaan pikaseksiä kun koskaan ei tiedä miten tyttö taas herää...

Näin tuoreessa suhteessa tulee touhuttua vähintään kerran päivässä. Usein pariinkin otteeseen, jopa kolmeen. Paikat alkaa olla aika hellinä tätä menoa, vaikka mitään ongelmia kosteuden suhteen ei ole.
Ja vielä kun on tosiaan kova yritys lisääntymiseen, lisää se haluja ja kertoja.

Yhteistyössä