Kuinka useasti teitä panettaa

  • Viestiketjun aloittaja Seidi
  • Ensimmäinen viesti
Seidi
Minulla ei ole mitään aikaa koska panettaa se tapahtuu aivan yhtä äkkiapillussa kihelmöi ja se kostuu jos ei ole kullia saatavilla niin sormi pilluun ja etsin klitoriksen ja hieron sitä ja tunnen kun se paisuu ja tulee orgasmi jos aika on aamulla niin sitten päivällä uudestaan ja vielä illalla minua panettaa jatkuvasti
 
EKmies91
Se on hieman kausittaista, ainakin minun osaltani, normaalisti tulee runkattua 3-5 kertaa päivässä, taitaa olla jonkinlainen kesäkiima kun ei ole ollut pillua tarjolla puoleen vuoteen
 
Dildo apuna
Nuorimman lapseni syntymän jälkeen en ole enää tuntenut halua panna vaimoani. Vaimon vittu on liian löysä. Vaimo on jatkuvasti kiimassa ja haluaa kyrpää. Ostin isoimman saatavilla olevan dildon ja tyydytän sillä vaimoani.
 
vierailija
Minulla ei ole mitään aikaa koska panettaa se tapahtuu aivan yhtä äkkiapillussa kihelmöi ja se kostuu jos ei ole kullia saatavilla niin sormi pilluun ja etsin klitoriksen ja hieron sitä ja tunnen kun se paisuu ja tulee orgasmi jos aika on aamulla niin sitten päivällä uudestaan ja vielä illalla minua panettaa jatkuvasti
Olen ollut 40 vuotta naimisissa saman naisen kanssa ja nyt alkaa seksi kyllästyttää hänen kanssaan. Panin vierasta , naapurin 17-vuotiasta tyttöä.Hän levitti reitensä ja sain hyväillä hänen vittuaan ja rintojaan. Työnsin kyrpäni hänen kireään vakoonsa ja laukesin melkein heti. Panin häntä kolme kertaa peräkkäin ja hän voihki, kun sai kyrpää, Himoitsen häntä ja olen kiihkosta sekasin, kun saan käydä häntä nussimassa. Pelkkä ajatuskin hänesta saa kyrpäni seisomaan.
 
Nuori panettaa
Olen ollut 40 vuotta naimisissa saman naisen kanssa. Kyllästyttää hänen nussimisensa. Sain vierasta 17-vuotiasta tyttöä ja hänen vittunsa ja rintansa olivat kiinteät. Työnsin kyrpäni hänen pilluunsa ja laukesin melkein heti. Panin häntä 4 kertaa peräkkäin ja tunne oli sanoinkuvaamaton. Kyrpäni kovettuu, kun ajattelenkin häntä. Käyn nussimassahäntä aina kun on hyvä tilaisuua.
 
Dildolla orkkuja
Ennen nukkumaan menoa minun täytyy saada kyrpää. Mieheltäni sitä saan vain kolme kertaa kuukaudessa. Hankin itselleni dildon, niin ei tarvitse kerjätä mieheltäni kyrpää. Työntelen dildoa reikiini ja saan niin monta orkkua kuin haluan. Aito nussiminen tuntuu kyllä paremmalta.
 
vierailija
Valitettavasti "panettaa" koko ajan. Clitta on niin iso ja herkkä, että mikä tahansa saa sen herkistymään ja kun se herkistyy niin se kasvaa lisää, kostuu ja vaatii jatkotoimenpiteitä. Luulisi, että on kivaa, mutta kaikkea muuta.
 
Seidi
Se on hieman kausittaista, ainakin minun osaltani, normaalisti tulee runkattua 3-5 kertaa päivässä, taitaa olla jonkinlainen kesäkiima kun ei ole ollut pillua tarjolla puoleen vuoteen
Minä en voisi olla puolta vuotta ilman kullia haluan joka päivä 3 orgasmit nytkin kun kirjoitan niin pillua kihelmöi pilluni on märkä hieron klitoris paisuu oi voi uuuùuh!!!!!!!!!tulee
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulla ei ole mitään aikaa koska panettaa se tapahtuu aivan yhtä äkkiapillussa kihelmöi ja se kostuu jos ei ole kullia saatavilla niin sormi pilluun ja etsin klitoriksen ja hieron sitä ja tunnen kun se paisuu ja tulee orgasmi jos aika on aamulla niin sitten päivällä uudestaan ja vielä illalla minua panettaa jatkuvasti
Kun ruuan tarve tyydytetty ensimmäisenä. Toisena tulee aina seksi ja kolmantena asuinpaikka. Kaikki muu toiminta ajankulua, kun ruoka ja seksi tyydytetty. Kolmas asuinpaikka lepoa varten ja voimien keräämistä ruuan hankintaa ja seksiä varten. 1. ruoka, 2. seksi, 3. asuinpaikka. Luonnonlaki.
 
vierailija
Minulla ei ole mitään aikaa koska panettaa se tapahtuu aivan yhtä äkkiapillussa kihelmöi ja se kostuu jos ei ole kullia saatavilla niin sormi pilluun ja etsin klitoriksen ja hieron sitä ja tunnen kun se paisuu ja tulee orgasmi jos aika on aamulla niin sitten päivällä uudestaan ja vielä illalla minua panettaa jatkuvasti
Kun ruuan tarve tyydytetty ensimmäisenä. Toisena tulee aina seksi ja kolmantena asuinpaikka. Kaikki muu toiminta ajankulua, kun ruoka ja seksi tyydytetty. Kolmas on asuinpaikka lepoa varten ja voimien keräämistä ruuan hankintaa ja seksiä varten. 1. ruoka, 2. seksi, 3. asuinpaikka. Luonnonlait.
 

Yhteistyössä