K
"katariina"
Vieras
Esikoinen tulossa. Nyt menossa rv 38 eli asia ei ole ajankohtainen vielä hetkeen mutta silti mietityttää jo valmiiksi. Minä ja mieheni olemme kasvissyöjiä, syömme kyllä muna- ja maitotuotteita. Lapsemme saa sitten isompana valita haluaako syödä lihaa vai ei, mutta hänen ollessaan lapsi ajattelimme tarjota liharuokia säännöllisesti. Mutta kuinka usein lapselle kannattaa tai pitää tehdä liharuokia? Onko muita kasvissyöjiä jotka tekevät lapselleen liharuokia, te varmaan osaisitte vastata parhaiten?
Lisäksi mietin miten osaan tehdä riittävän monipuolisesti liharuokia. Osaan kyllä paistaa jauhelihaa, kanaa ja kalaa mutta siihen se sitten jääkin. Olen ollut ala-asteelta asti kasvissyöjä enkä ole ikinä tehnyt edes lihapullia, mureketta tai paistanut pihvejä. Voihan olla, että niiden tekeminen ei edes ole vaikeaa ja panikoin nyt vain turhaan
Lisäksi mietin miten osaan tehdä riittävän monipuolisesti liharuokia. Osaan kyllä paistaa jauhelihaa, kanaa ja kalaa mutta siihen se sitten jääkin. Olen ollut ala-asteelta asti kasvissyöjä enkä ole ikinä tehnyt edes lihapullia, mureketta tai paistanut pihvejä. Voihan olla, että niiden tekeminen ei edes ole vaikeaa ja panikoin nyt vain turhaan