Kuinka usein matkustelette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka usein matkustelette? Kuinka pitkiä matkoja?

Me käydään jommassa kummassa mummolassa (molemmat n.250km päässä ) n. kerran/2-3kk. Sen lisäksi käymme Helsingissä/Turussa (asumme Tampereella ) ehkä n.3kk välein. Ulkomailla käymme harvoin. Mun mielestä on kiva opettaa lapsellekin näkemään muutakin kuin oma kotikaupunki :)

hyvin harvoin, kun ei ole aikaa, vaikka kesälomat onkin tykkäämme olla mökillä jonne ajaa noin 40 minuutissa, riippuu miten tallaa polkee ja liikenne..

meillä suunnilleen sama tahti kuin aloittajalla. mummoloihin molempiin +/- 200km (eri suuntiin) joissa käydään parin kuun välein ja Helsingissä käydään 2-4krt vuodessa (asutaan keski-suomessa) kesäisin sit matkustetaan kotimaassa enenmmänkin. Ulkomaille mieli tekisi ihan älyttömästi ,mutta nyt ei oo varaa kun ollaan tosiaan opiskelijaperhe... tulevaisuudessa sit...

muutaman kerran vuodessa käydään jossain. ulkomaille tarkotus et kerran vuodessa pääsis, tänä vuonna jää kyllä väliin ku tehdään remonttia. ehkä ens vuonna sitte....

Kotimaassa ei tule juurikaan reissattua.
Ulkomailla ollaan käyty 1-2 kertaa vuodessa.
Mun on ainakin pakko vaihtaa kunnolla maisemaa lomalla, että pääsee tosiaan irti työkuvioista.

pari kertaa vuodessa ja ainakin toinen kerta niistä ulkomaille. Viikonlopun pikapiipahduksia kotimaassa tai "naapurissa" ei lasketa mihinkään. itsellä ja miehellä lisäksi jokunen työ/opintomatka aina joskus.
Oli toki aika ettei matkusteltu ja oltiin tyytyväisiä (vaikka nuorena olin matkustellut paljon tai siis nuorena aikuisena omista rahoista, ei vanhempien) siihen silloiseen tilanteseen. Matkustelu kuten moni muukin asia tulee elämäntilanteen ja varojen mukaan, mikään ei ole elämässä pakollista kuin eläminen ja elämästä voi muutenkin saada paljon irti kun oikealla tapaa suhtautuu. Se "matka" voi olla vaikka eväsretkin kotipihan läheiseen metsiköön tms

ennen miehen kanssa 2-3 kertaa vuodessa ulkomaille. tytòn synnyttyà matkamme suuntautuvat nykyisin suomeen ja siellà liikumme pidempiàkin matkoja. tààllà kàymme joskus jossain vuoristossa esim. viikonloppuna jne.

Yhteistyössä