kuinka usein miehenne käy suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaista harmain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaista harmain

Vieras
Tää on supertyhmä kysymys,tiedän. Kuinka usein miehenne käyvät suihkussa?

Mieheni kävi edellisen kerran suihkussa KAKSI VIIKKOA SITTEN, ja sen kyllä huomas:(. Vaikka kuin lupas käydä-ei nii ei. Eilen sitten meni...riidan päätteeksi. Itse olen suihkuista aina ollut tarkka, käyn päivittäin...ja miehenikin kävi aiemmin säännöllisesti suihkussa, nyt on ollu jonkin aikaa,ettei suihkussa käy... YÖKÖTTÄÄ AJATUSKIN :(. Ja tää on totta! Jättäisin miehen,jos se vaan olis niin yksinkertasta :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Teän pitää jutella asiasta. Kyllä meillä käy mies kerran päivässä ja voi sita tuoksujen hurmaa jos ei kävisi :x

se siin onki,et mies tietää mitä mielt oon asiasta. Ja lupaa aina käydä ennen nukkumaanmenoa suihkussa, mutta pettää "lupauksensa" :(. Ollaa keskusteltu asiasta niin monet kerrat....:(

Voi jessus näitä mammoja... Täytyy kyllä sanoa että minulla EI TODELLAKAAN ole mitään pientä vihkoa mihin merkitsen AIKUISEN miehen peseytymiskerrat!
En tosiaankaan ihmettele että teille on tullut riita moisesta. Kyllä voisi minuakin vähän ärsyttää jos mieheni kyttäisi kuinka useasti käyn suihkussa ja alkaisi vielä minua sinne komentamaan.

Käsittääkseni tässä nyt on kyseessä aikuinen mies???? Eiköhän jokaikinen aikuinen (ainakin melkein) ihminen osaa itse pitää huolta omasta hygieniastaan?
Jos miehesi tykkää kulkea paskasena niin anna kulkea! Älä ole kaakattava kanaemo.

Uusimmat

Yhteistyössä