Kuinka usein olet itkenyt viimeisen puolen vuoden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tippa vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tippa vai ei

Vieras
Eli aikajanalla puolivuotta, oletko itkenyt:

a) Päivittäin
b) Kerran viikossa
c) Kerran kuukaudessa
d) joku muu vaihtoehto, kerro?

Saa kertoa myös mikä itketti, esim. viime kerralla.

väliltä a ja b :laugh: musta on tullut niin nössä lasten saannin jälkeen, et mä liikutun melkeen kaikesta :D mua oikeen hävettää kun oon niin tunteellinen! Parun leffoja kattoessa, ja jos mun käy jotain ihmistä sääliksi- parun, itken onnesta kun katon lapsiani, tippa tulee linssiin kun vauva hymyilee mulle.

No jos kyse viimeisestä puolesta vuodesta niin olen itkenyt vähintään kerran viikossa. Yleisin itkun syy on ollut se että ruoka on ollut liian hyvää tai sitten jokin on liikuttanut.

Viimeksi liikutuin kun haastattelussa eräs henkilö kertoi menetyksestään ja aloin itkeä uudestaan kun kertoi miten parantaa vanhusten oloa. Sitä ennen itketti kun tein niin hyvää ruokaa. :D (raskaus saattaa vaikuttaa:whistle:)

Pari-kolme kertaa kuussa meinaa turahtaa itku. Yleensä kun jossan leffassa on onnellinen tai epäonnellinen loppu tai jos kuuntelen jotain hyvää biisiä pienissä sievissä.

Yleensä silloin kun olen huppelissa ja tulee avauduttua jollekulle elämäntilanteestani...

Mä en kovin paljon itkeskele. Viimeks kun itkin, niin itkin sitä kun olin väsyny, päivän aikaan oli koko aika inhottavia vastoinkäymisiä, tyttären huuto raivarit ja kun mies tuli töistä, niin oli huonolla tuulella ja purki työpäivän aikana tullutta vitusta muhun, eli kaato koko paskan niskaan. Tuli vaan ihan voimaton olo ja istuin alas, tuijotin vaan hetken seinää ja alko itkettää. Mun kohalla pitää paikkansa b-c:n välimuoto :D. Noi tulee vähän kausittain.

b-c

Viimeisimmäksi väsymys yhdistettynä siihen avuttomaan oloon, kun taaperon hammastuskat ja nukkumattomuus pistää koko päivän uusiksi ja itsellä on sellainen olo että kaikki leviää käsiin eikä mitään saa hoidettua. Mutta nämä fiilikset menee melkein yhtä nopeasti kuin tuleekin, joten kunhan ripsari on saatu poskille niin fiilis on :D

No en oo laskeskellu. Yleensä tippa tippuu silmästä kaikesta mahollisesta mistä vaan voi periaattees melkein liikuttua. Jonka takia pyrin välttelemään kaikkea mikä pistää liikuttumaan. Sit ehkä kerran kuussa, huomattavan usein päivä pari ennen menkkoja iskee joku super vollotus ihan tapetista.

Itken yleensä pari kertaa kuussa. Viimeaikoina tosin olen itkeskellyt vähän useammin, johtuen varmaankin hormoonihoidoista. Viimeksi itkin eilen, kun liikutuin kovasti siitä, kun ystäväni imetti pari viikkoista vauvaansa.

d) satunnaisesti raskausaikana & imetyksen alkutaipaleella, kiitos hormonien. Parku tuli esim. silloin, kun kuorin appelsiinia ja sen sisällä oli pikkuappelsiini...niin liikuttavaa :D

Synnytyssalissa tuli muutama kyynel, kun lääkäri kertoi vauvani joutuneen teholle. Ja sitten siellä teholla tuli kyyneleet, kun ekaa kertaa lapseni näin & seuraavana päivänä kun sain hänet ekaa kertaa syliin.

Muuten en oo parkunut.

Varmaan b ja c viimeksi itkin vähän aikaa sitten surua ja ikävää.
Sitä ennen itkin isän hautajaisissa.

Aina kun itkettaa... En osaa sanoa, mutta aika usein on tullut tippa linssiin miehen kanssa jutellessa, videopuhelu on hieno homma, mutta ikavaa se ei kuitenkaan poista. Saatan itkea liikutuksesta, kivusta, vihasta, surusta, onnesta, turhautumisesta, unenpuutteesta... En kuitenkaan osaa oikein vollottaa aanekkaasti ulisten, vaan tirautan muutaman kyyneleen.

Vahan isompi itku paasi viimeksi, kun lahdin Suomeen miehen luota. Sita ennen olin itkenyt eraan tunteikkaan shamaanimatkan aikana ja jalkeen, kun asiat alkoivat loksahdella kohdilleen. Helpotuksesta itkin.

D. Viimeisen puolen vuoden aikana ehkä pari kolme kertaa. Viimeksi kaksi viikkoa sitten kokiessani intensiivisimmän eläytymistilanteeni tähän astisella roolipeliuralla. Sitä ennen ehkä kerran väsymyksestä ja kerran ikävästä.

Yhteistyössä