kuinka usein peset rintsikat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helposti käytän viikon tai ylikin samoja. Pidän vain ulos mennessä päällä, heti kun pääsen kotiin rintsikat ja farkut lentää veke. Kesällä ehkä useammin pesen jos hikoo. Pesukoneessa pesen muun pyykin joukossa.

mun täytyy häveten myöntää, että unohdan pestä niitä... on saattanut mennä kuukausi parikin pesemättä ja vaihdellen vaan... yök mua!!! nyt teen parannuksen :D

Joka päivä vaihdan uudet, että pesen ihan joka käyttökerran jälkeen.

Pesulaan vien samalla kun muutkin pyykit, miten lie pesevät. Joka kerta on kuitenkin kuosissaan palautunutkin :)

Vaihdan joka päivä peseytymisen yhteydessä ja laitan normipyykin joukkoon. Yritän toki mahdollisimman paljon pestä erillään hienopesuohjelmalla ilman huuhteluainetta, mutta valitettavasti se tahtoo aina jäädä...

Hmm, hankala sanoa kun käytän myös useampia vaihdellen. Mutta en joka päivän jälkeen siis vaihda. Ehkä neljä käyttökertaa? No urheilurintsikat pitää vaihtaa aina salin jälkeen. Käsin pesen hienopesuaineella.

Uskomattoman kauan pidätte samoja! Mä en tosiaankaan ole mikään hygieniafriikki, mutta rintsikat on pakko pestä 1 päivän jälkeen. Pesen ne käsin, pelkään että kaarituet rikkovat pesukoneen.

Pesisinköhän niitä about 4-6 päivän välein. Illaksi pistän yleensä päälle urheiluliivit joten en pidä samoja rintsikoita koko päivää. Urheiluliivit pesen aikalailla 3 päivän välein. Pesen liivit pesukoneessa pesupussissa. Välil kyl on lähtenyt kaarituet lipettiin, mut ostan niin halpoja liivejä ettei haittaa.

Mä oon joka päivä puhdas, enkä hikoile normisti (urheilu erikseen), eli saattaa mennä kauankin, että pesen rintsikat. Kun ei ne kummemmin likaannu. Käytän niitä myös ristiin, eli en joka viikko oo pesemässä. En mä kaikkia paitojakaan pese yhden käytön jälkeen! :O Silti oon ihan raikas. :)

Normaalitilanteessa parin päivän jälkeen vaihdan ja pesen muun pyykin seassa pesukoneessa. Nyt olen raskaana enkä ole oikein löytänyt sopivia rintaliivejä saati että viitsisi ostaa monia, kun koko näyttää muuttuvan niin nopeasti, joten minulla on vain kahdet sopivat liivit ja noin neljä päivää menen samoilla. Niihin kuppeihin jää kuollutta ihosolukkoa, liivit kun ovat niin kiinni ihossa ja hankausta tapahtuu pienessäkin liikkeessä. Eli ei hikoilulla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Nyt raskaana varsinkin se ihan näkyy liiveissä, kun iho on normaalia kuivempi.