Kuinka usein peset saunasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Katon just tätä jotain mamma ohjelmaa liviltä ja siinä sanotaan et pese sauna perusteellisesti ainakin pari kertaa vuodessa ja sit näytettii ku se pestiin..

No minulle se oli ihan normaali saunan pesu jonka teen vähintään kerran kuussa, joskus useammin jos paljon saunotaan ja tulee saunavieraita.

Kuinka usein sä peset saunasi?

Mies meillä pesee... Sisäsauna niin vähällä käytöllä, että pari kertaa vuodessa riittää, mutta ulkosaunaa pestään tarpeen mukaan. Varsinkin kesäisin kun lapset juoksevat uima-altaaseen ja saunaan niin lauteet likaantuu enemmän. Lauteet uusitaan 5 vuoden välein...

Kahdesti vuodessa, kesällä ja jouluna. Meillä käytetään istuinalusia ja suihkutellaan ennen saunaanmenoa, joten olen aatellut että tuo määrä on ihan sopiva :)

Mies pesee pari kertaa vuodessa. Oon pitänyt sitä riittävänä. Meillä saunotaan aika harvoin 2-4 kertaa/kk.

Oon jopa leikitelly ajatuksella, et jos nyt olisin rakentamassa, niin jättäsin koko saunan pois, laittais vaikka ammeen tilalle, tai vaatehuoneen.

Mä pesen kanssa pari kertaa vuodessa lattiasta kattoon. Muuten suihkutan vaan vedellä saunomisen jälkeen. Laudeliinat on tietty käytössä ja saunaan mennään aina suihkun kautta, joten oon ajatellut tän riittävän.

Yhteistyössä