Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
Einari
Onko jotain suositusta siitä miten usein miehen on syytä remmittää nainen jotta tämä pysyy onnellisena ja kilttinä?

Onko joku muu välinen parempi kuin nahkaremmi? Mtä mieltä kepeistä, vitsasta tai pajuraipasta?

 
Vaimoke
Itse haluan remmistä vähintään kerran parissa viikossa. Alan olla ärtyisä ja mieheni huomaa tämän. Siiten onkin vuorossa komento riisua ja noutaa hänelle remmi vaatekaapista. Lujan remmityksen saan ja sitten annan hyvitykseksi suuseksiä jonka jälkeen rakastelemme kiihkeästi. Meillä kuuluu remmitykseen olennaisesti seksi jälkiruokana mutta nautin tavattomasti siitä kun mies on komenteleva ja ankara ja antaa remmistä tuntuvasti.
 
tepa 23
Haluaisin kovasti remmiä vanhemmalta mieheltä. Oletan, että Einari on ainakin nimensä perusteella jo iääkkämpi. Voisiko Einari vähän tarkentaa, miten remmiä antaisit?
Odotan pylly pystyssä.
 
Jari28
Mä olisin valmis antamaan remmiä jos vain haluat. Olisit sängyllä peppu paljaana tyynypino mahan alla jotta peppu on kunnolla pystyssä. Sit saisit remmiä niin että peppu punoittaa
 
Einarille!
Taidat olla Einari Epätoivo ja väkivaltaan taipuvainen, täällä vielä ukkoparka kyselee syitä että sais akkansa pieksää,
olet oksettavampia otuksia maanpäällä...
Tuskin tuommoisella sialla eukkoa onkaan...
Vetäsit ittes hirteen ei tarviis akkoja pieksää...
 
pimu
Jaahas... itse en niinkään remmistä välitä, mutta voisin vetää turpaan tuollaiselle väkivaltaiselle äijänkäppyrälle, vaikkapa joka päivä. Saisit itse valita: solkipäällä tai vähän isommalla solkipäällä. Myös nyrkkirauta ois hei kiva vaihtoehto.
 
head of the household
Eli hoh on luonnollisestikin mies ja miehen velvollisuus on pitää vaimo kurissa, eikä mikään ole niin tehokas tapa kuin kunnon remmisauna persuksille tarpeen mukaan. Naiset tarvii sitä toisinaan, ja silloin oltava määrätietoinen. Vaimo vaan polville poikittain, housut kinttuihin ja lujasti remmiä/piiskaa pyllylle. Takaan että on äkäisimmälläkin naaraalla toinen ääni kellossa jälkeenpäin varsinkin kun homma toistetaan tarpeeksi usein. En silti osaa mitään suosituksia antaa vaan kukin toimii parhaaksi katsomallaan tavalla.
Meillä on sopivaksi tiheydeksí vakiintunut noin kerran tai pari kuukaudessa eli yleensä rouvan kiukuttelukausina juuri ennen kuukautisia, jolloin riitaa ja turhaa oikuttelua on usein siinämäärin ilmassa, että siihen auttaa vain kunnon kurinpalautus. Ilma puhdistuu ja emäntä on kuin enkeli kun on saanut purkaa kiukkunsa piiskattavana parkuessaan. -Joskus annan remmiä aika herkästikin ja vähän niinkuin muistuttelumielessä, mutta kaikkein tehokkain on oikein syystä saatu selkäsauna.

Lopuksi on pakko mainita sekin, että seksi maistuu mahtavalta näiden kurinpalautusten jälkeen molemmille osapuolille ja vaimo on kiihkeä kuin mikäkin. Eihän tämä varmasti kaikille pareille sovi, mutta yllättävän useat naiset suorastaan nauttivat piiskasta, vaikka eivät varmaan sitä suostuisi myöntämään. Luen mielelläni asiallisia kommentteja aiheesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Narttu 40
Tulee tosi narttumainen olo, kun saa mieheltä remmiä, vaikka vaikea sitä on edes itselle myöntää, niinkuin tässä tuo yksikin mies arvaili. Olen muutaman kerran saanut ja nyt taas eilen pitkästä aikaa,kun olin illalla niin vittumainen, että suututin mieheni. Taisinpa vähän provosoidakin.
Eka kerta meni niin, että riidellessämme mies tiuskaisi, että tarttisin piiskaa perseelle, johon suutuspäissäni uhosin, että senkus annat. Siitä paikasta se vetas vyön housuista ja tempas mut käsipuolesta pöytää vasten. Tietysti pistin hanttiin, mutta turhaan, se piti mut lujasti paikallani, kiskas hameen ylös ja pöksyt alas ja sitten tuli vyöstä paljaalle pyllylle niin että paukkui. Olin hirveän nolo ja vihainen, mutta mies ilmotti vaan tyynen rauhallisesti, että sitä saa mitä tilaa ja aiko toistaa tarvittaessa.
Aikani mökötin, mutta nykyään jotenkin nautin siitä kun tiedän että oikuttelulla on seurauksia. Vaikka se sattuu, tuun hirveän kiimaiseksi siitä.
Eilen sain kyllä ihan syystä, olin niin häijy, että kaduin tosissani. Myöhäistä oli katua kun mieheni vetas vyön lenkeistä, paukautti sillä pöydänkulmaa ja ilmoitti että nyt riitti. Sydän kurkussa otin kiltisti housut alas ja kumarruin sängylle pylly pystyssä piiskattavaksi. Remmiä tuli niin rankasti, että jo melkoisen pian olin nöyrää tyttöä ja valmis sovinnnontekoon -joka muuten on aivan ihanaa lujan selkäsaunan jälkeen. Nyt on takapuoli hemmetin arkana mutta mieli on kirkas ja kaikki riitelynhalut poispyyhkäisty. Ainakin toistaiseksi.
-Näitä tiukkapipoja, jotka täällä keskustelussa ärhentelee, en ymmärrä ollenkaan. Eihän näitä ole pakko lukea tai ymmärtää. Itse nautin toisinaan mielettömästi kurittoman vaimon roolistani ja tarvitsen miestäni, joka silloin osaa ottaa minulta määrätietoisesti ""luulot pois"". Suvaitsevaisuutta, ihmiset!
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
punapylly
Tuo edellinen teksti oli kuin omaani! Hienoa että on muitakin joita nää jutut kiihottaa niin paljon. Ja kun homma toimii pariskunnalla niin seksikin on aivan mieletöntä ja sitä on ihanan usein.

Mulla vielä yhdistyy näihin kuritusjuttuihin nahkavaatteet ja pitkävartiset nahkasaappaat. JOskus bondagekin. Mies menee ihan sekaisin kun näkee nahkatamineet ylläni ja pikkusia selkäsaunoja tulee illan mittaan sopivin aikavälein niin että olen totaalisessa kiimassa.
 
veera
Remmiä ei käytetä, vaan meillä on käytössä oikein kaupasta ostettu kumisuikaleista koottu raippa. Sitä saan maistaa viikon parin välein, mutta aihe täytyy keksiä. Olen muka tuhma ja saan rangaistukseni. Kiihotun valtavasti kun takapuolta kuumottaa. Kuumotus tuntuu vielä parin päivän kuluttuakin.
Äijä saa kepistä ihan oikeasti aina joskus. 75 senttinen kukkakeppi odottaa nurkassa. Jos minä en saa antaa sille keppiä oikeista asioista, niin minäkin haen jonkun toisen piiskaajan. Nautin, kun se valittaa.
 
Maid
Miehen tulee kurittaa vaimoaan - ja luonnollisesti oltava vastavuoroisesti rouvansa kuritettavana - yhteisesti sovittaessa, ja vain ja ainoastaan, kun kummatkin haluavat piristää seksielämää sillä tavoin.

Kyllä, myönnän toisinaan nauttivani valtavasti saadessani alistua rakkaalleni jonkin mielikuvitusrikkaan roolileikin varjolla. Niin hänkin. Mutta se, mikä on yhden parin mielestä ihanaa, ei välttämättä ole kaikkien makuun.
 
sinikka
Meillä mies antaa mulle remmiä silloin, kun sen mielestä oon sitä ansainnut. Tai kerjännyt, niinku se sanoo. Joskus saan sitä melko pienistäkin syistä, ja jos syytä on enemmän, esim. valehtelu ja asioiden salailu tai riidan haastaminen ja lapsille rähjääminen, tiedän jo isännän ilmeestä ja äänensävystä, että piiskaa tulee takuulla ja pitemmän kaavan mukaan, mikä tarkoittaa meillä sitä, että saan ensin vyöllä oikein perusteellisen löylytyksen ja sen jälkeen joudun vielä hakemaan vitsan, jolla kuritusta täydennetään.
Jälkeenpäin ei riitoja vatvota.
-JOtenkin nolottaa tunnustaa,että vaikka pelkään piiskaa ja inhoan kipua sinänsä, niin jollakin lailla kiihotun selkäsaunoista hirveästi, melkein orgasmipisteeseen. Myös se kiihottaa, kun tiedän,missä kulkee se raja, jonka jälkeen remmiä tulee väistämättä, eíkä mitkään selittelyt auta. Sydän hakkaa ja polvet tutisevat ja nännit on kivikovat pelosta ja kiihotuksesta ja viimeistään silloin, kun mies käskee laskea housut alas, veri pakkaa jalkojen väliin ja tunnen kostuvani, niin ristiriitaiselta kuin se kuulostaakin. Outoa...
 
M40
Tuo Sinikan kuvaus vaikuttaa asialliselta ja reilulta.

Itse haluaisin siihen sellaisen lisän , että kuri olisi molemmille puolisoille tasapuolista. Molemmat saisivat siis samoista asiosta samat rangaistukset.
 
miekkonen
Tottakai nainen tarttee remeliä persuksille aina sillon tällön, eihän niitten kanssa pirukaan muuten pärjää! Armotta vaan typykältä pylly paljaaksi ja sitten eikun vyöremmiä niin että tuntuu. Se tekee niille erittäin hyvää ja turha suunsoitto loppuu takuuvarmasti. Eihän tää silti mikään sääntö ole, mutta useimmissa tapauksissa uskoisin näin olevan. Vai mitä tytöt?
 
villikko
Mutta mitäs sitten tehään kun on sinkku ja kroonisesti tuhma? On kolkkoa iltaisin painua nukkumaan, tietoisena siitä, että ois taas toilauluillansa ansainnut vitsaa. Pitäiskö sitä itse piiskata itseänsä?
 
vaikea tilanne sulla...
Itse en osaa kuvitella naista piiskaamassa itseään, kyllä siinä mies tarvittaisiin, jotta naiselle tulis oma paikka totaalisesti selväksi. Myöskään vieras piiskuri ei mielestäni tule kysymykseenkään, voin perustella myöhemmin, jos haluat. Itse muistan vuosien takaa, kun annoin lankomiehen kanssa siskolleni remmiä, kun sain hänet kiinni lievähköstä huoraamisesta. Vedettiin vaan nuorikolta housut kinttuihin ja annettiin tuppivyön laulaa. Lanko kiitti avusta, kun olin hänelle asian kertonut ja ehdotin rangaistusta, ja sen jälkeen kuulemma tahti muuttui. Nykyään ovat onnellisesti naimisissa. En tiedä, vieläkö systeri saa remmiä, sillä enää se ei minulle kuulu, koska mielestäni se on ainoastaan aviomiehen asia.
 

Yhteistyössä