Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
Käskijä
Sulla on hyvä poika, anna kunnolla jos haluaa alistua. Tee kunnolla että tuntuu kun kerran haluu. Niin minäkin kun saan nuoremman alistettavaksi.
Tykkään saada remmistä kun haluan, annan kun homma ei toimi niin alistan että on pylly pojalla on punasena ja vaikeroi. Kiva runkkaa ja palleja puristelee kun saa rääkätä kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Käskijä;11398878:
Tykkään saada remmistä kun haluan, annan kun homma ei toimi niin alistan että on pylly pojalla on punasena ja vaikeroi. Kiva runkkaa ja palleja puristelee kun saa rääkätä kunnolla.

Onko ketään halua antaa lähes 60 v mies piiskaa?Alavartaloani on sileä kun 15 v poika eli koko vartalo on sileä,ei karvainen
 
Piiskaa pimpille ja lujaa
Tarpeen mukaan, noin 2-4 kertaa kuukaudessa. Mieheni kirjaa kalenteriin, jos olen kiukkuinen tai muuten vain käyttäydyn huonosti. 3:sta merkinnästä tulee 10 piiskaniskua ja parhaimmillaan olen ottanut kuukaudessa 50 piiskaniskua vastaan.. Mies sitoo minut aina kiinni pöytään tai pitkälle penkille, piiskaa siinä pepulle n. 10-20 kertaa ja ottaa sen jälkeen polvilleen makaamaan. Pepun jälkeen on vuorossa tissien ja tissien jälkeen pillun piiskaus, sillä mieheni pitää tärkeänä piiskata myös rinnat ja pimpan.

Mieheni keksi tämän piiskakurin pari vuotta sitten. Nykyisemmin olen rauhoittunut hurjasti, enkä enää pistä vastaan kun mies sanoo minulle "haepa piiska".
Ole onnellinen että saat pissla pillullesi :)
Minä haluaisin mutta en uskalla pyytää mieheltäni.
Haluaison niin kauna kunnes pimmpini oisi aivan tulipunainen ja että piisnaus suoritetgaisiin nahkavyöllä.
Onko kenelläkään kokemusta tästä?
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Kyllä se näyttää olevan naisille kaikki niin helppoa kun saa remmiä ja piiskaakin niin paljon helpommin kun mies.

Olisi kiva jos löytyisi edes yksi nainen joka olisi siellä piiskaavassa päässä :)
 
remmi käytössä
Rouvani käyttää piiskaa,remmiä hyvin taitavasti saan vähintään kerran kuukautessa pukeutuminen on osa tapahtumaa rouva on yleensä rinsikat,pikkarit asunaan välillä ollaanvanhan aikaisia käyttää 60luvun lantioliiviä+sukat on rivon ja sexsikkään näköinen ilmestys piiskatessa,remmitessä olen rouvani sylissä saan remmiä yleensä pyllylle,reisille noin 100-120 lyöntiä välillä sitelee kätellään pyllyäni pyllypunoittaa kunnolla kuumottaa pitkään kesäinen koivuvitsa on paras pyllylle,reisille piiskataan 3-5 minuttia alapää punoittaa rouvani hyvän käsittelyn jäljiltä ihanaa!
 
Janne-rääpäle
Lapsena poikakodissa, teini-iässä en juuri saanut vitsaa mutta nyt aikuisena: 25 - 50vuotiaaksi.
Saan sitä kun käyn erään sedän luona muutaman kerran tunnustamassa tuhmia tekojani ja kun pissaan tahallani housuuni ja minulle pakotetaan plastikkihousut ja vaipat. Yhden käynnia aikana setä antaa minulle 6-10 selkäsaunaa ja joka kerta aina yteen selkäsaunaan kuuluu 2-3 erillistä 40-100 iskun lyöntiä aidoilla koivivitsoilla paljaalle posliinille pissapyllylle.
Ankarana setä käskee tämän tuhman Jannepojan laskemaan laitos-verkkarit polviin, sitten alushousujen vuoro - vanhanajan flanellialushousujen ja raappahosujen.. Lopuksi seison siinä pelkät pissaiset laitos-plastikkihousut enää ylhäällä. Arvatkaa onko nöyryyttävää. Sitten ne komennetaan laskemaan alas ja joudun sedän polvelle tai piiskauspetiin polvilleni. Kun olen pyllyn paljastanut alkaa välittömästi vimmattu hakkaaminen niin että koivuvitsojen latvat rispaantuu...
Tämä kaikki tekee niin fyysisesti kun psyykkisesti hyvää. Erittäin hyvää. Siitä tulee iloinen ja turvallinen mieli. Mutta niille jotak sanoo että se ei satu niin suosittelen, kokeilkaa.
Se sattuu mutta jos on sen ansainnut niin se kuuluu saada. Sitten on taas pitkän aikaa hyvä olla. Käyhän katolilaisetkin siellä oudossa kopissa jossa pappi on seinän takana. Selittävät kaikkia tuhmia juttuja ja sitten pappi antaa anteeksi.
Voi vittu sanon minä kaikkia rituaaleja, niin miksei sitten vitsa-rangaistus-rituaaleja.
 
Poika12345
Nöyryyttävintä ilmeisesti siinä selkäsaunan saamisessa oli se että joutuin vanhemman edessä nöyrtymään ja riisumaan sekä paljastamaan pyllynsä. Kai sitä yritti vähän venytellä sitä riisuutumista, mutta ei se auttanut. Housut olivat pakko riisua. Voin vieläkin tuntea sen kihelmöinnin, kun ulkoa huudettiin sisälle, saamaan piiskaa. Touhutessa oli vähän tullut ehkä liikaa tehtyä tuhmuuksia ja nyt oli sitten niiden sovittamisen aika. Kun huudettiin sisälle, tiesi että mitä varten. Joskus haettiin ja vietiin niskasta retuuttamalla sisälle, silloin tiesi että sai piiskaa niin, että oli ehkä vaikea seuraavan päivänä istua. No, sisällä sitten piti riisua housut alas. Tuolloin 1960-luvulla, se oli pitkälti syksyllä ja muutenkin että ensin laskettiin kurahousut alas. Sitten verkkarit, siellä oli sitten raappahousut ja pitkät alushousut, usein Jussi-kerraston vähän vaaleanpunaiset, ja sitten joutuivat laskemaan muovipöksyt alas. Hurjaa siinä sitten, odotteli käskyä, jollin pidettiin puhuttelu ja sitten surutta lyötiin koivunimeen risuilla paljaalle pyllylle. Niin kaunan lyötiin, kun itki ja joskus laski pelkopissat alle. Aina sain useamman kerran, ja paljon. Lopulta komennettiin nurkkaa häpeämään.
 
masokistimies
Nöyryyttävintä ilmeisesti siinä selkäsaunan saamisessa oli se että joutuin vanhemman edessä nöyrtymään ja riisumaan sekä paljastamaan pyllynsä. Kai sitä yritti vähän venytellä sitä riisuutumista, mutta ei se auttanut. Housut olivat pakko riisua. Voin vieläkin tuntea sen kihelmöinnin, kun ulkoa huudettiin sisälle, saamaan piiskaa. Touhutessa oli vähän tullut ehkä liikaa tehtyä tuhmuuksia ja nyt oli sitten niiden sovittamisen aika. Kun huudettiin sisälle, tiesi että mitä varten. Joskus haettiin ja vietiin niskasta retuuttamalla sisälle, silloin tiesi että sai piiskaa niin, että oli ehkä vaikea seuraavan päivänä istua. No, sisällä sitten piti riisua housut alas. Tuolloin 1960-luvulla, se oli pitkälti syksyllä ja muutenkin että ensin laskettiin kurahousut alas. Sitten verkkarit, siellä oli sitten raappahousut ja pitkät alushousut, usein Jussi-kerraston vähän vaaleanpunaiset, ja sitten joutuivat laskemaan muovipöksyt alas. Hurjaa siinä sitten, odotteli käskyä, jollin pidettiin puhuttelu ja sitten surutta lyötiin koivunimeen risuilla paljaalle pyllylle. Niin kaunan lyötiin, kun itki ja joskus laski pelkopissat alle. Aina sain useamman kerran, ja paljon. Lopulta komennettiin nurkkaa häpeämään.

Minä olen kateellinen sinua!Minä haluan samanlainen käsittely!
 
Viimeksi muokattu:
Paikatmärkänä
Olen mallia jäkättävä vaimo ja tarvisisin piiskaa mutta mies on liian kiltti. Nytkin paikat kostuu kun näitä juttuja lukee...
anna vitsa miehesikäteen kysyhoitaako homman vai tarviskos mennä kylillepyytää kyllä homma alkaa hoitua itse sain viikon lopulla takaapäin pimppiheitti nesteensä piiskaajansyliin monasti reisillä,lantiolla näkyyvitsan jäljet haluaisin useammin tälläisenhoiton ihanaaa.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
anna vitsa miehesikäteen kysyhoitaako homman vai tarviskos mennä kylillepyytää kyllä homma alkaa hoitua itse sain viikon lopulla takaapäin pimppiheitti nesteensä piiskaajansyliin monasti reisillä,lantiolla näkyyvitsan jäljet haluaisin useammin tälläisenhoiton ihanaaa.
Minä tulen aivan märkäkin kun saan piiskaa!kiimausneste tippuu kullistani
 
Viimeksi muokattu:
Narttu35
Olen mallia jäkättävä vaimo ja tarvisisin piiskaa mutta mies on liian kiltti. Nytkin paikat kostuu kun näitä juttuja lukee...
olin viikko sitten mökillä vyötärökorsetissa sukkanauhat,sukat tulen kiimaiseksi pelkästä asusta sain vitsaa ekakerran tänäkesänä olinkiimainen kuinkissa keväällä otin kullin sisääni annoin kyytiä tunsin itseni nartuksi.
 
Viimeksi muokattu:
Remmitystä
Käytämme vitsaa nautintona tulenkiimaiseksi pelkästä vitsannäkemisestä riisumisesta jalkoväli kastuu piiskatessa laukean monastiputkeen rangaisussa käytämme remmiä puolen vuoten välein saan remmitystä alapääni remmitään kunnolla pylly on hellä montapäivää kulta saamyös remmiä sylissäni kunnon löylytyksen.
 
Piiskaa.
anna vitsa miehesikäteen kysyhoitaako homman vai tarviskos mennä kylillepyytää kyllä homma alkaa hoitua itse sain viikon lopulla takaapäin pimppiheitti nesteensä piiskaajansyliin monasti reisillä,lantiolla näkyyvitsan jäljet haluaisin useammin tälläisenhoiton ihanaaa.
minäsaan usein takaapäin piiskaa piiskaaja haluaa nähtä miten mätäs turpoaa,sylkee nesteensä tykkään itsemyös piiskata takaapäin näin miten kulli kasvaa,pienenee kasvaakseen taas uutelleen piiskauksen erivaiheissa lopulta sylkien siemenet polvilleni käytämme remmiä rangaisussa annamme remmiä paljon kerralla pyllypunoittaa pitkään on hellä muutamanpäivän.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
minäsaan usein takaapäin piiskaa piiskaaja haluaa nähtä miten mätäs turpoaa,sylkee nesteensä tykkään itsemyös piiskata takaapäin näin miten kulli kasvaa,pienenee kasvaakseen taas uutelleen piiskauksen erivaiheissa lopulta sylkien siemenet polvilleni käytämme remmiä rangaisussa annamme remmiä paljon kerralla pyllypunoittaa pitkään on hellä muutamanpäivän.
Minä seison peilin edessä kun annan minua itse piiskaa,silloin näen kuinka kullini kasvaa ja heiluu piiskaan tahdissa ja nopeasti se rupea valua kullistani sitkeä liukas läpinäkyvä nestettä!
 
Viimeksi muokattu:
Cindy
Mun molemmat reiät fistataan vähintään kerran viikossa ja sit remmiä perseelle ja nivusiin.

Mun fantasia on et mun perse ja reidet ruoskitaan verille. Sitten poltetaan tupakalla nivuset hyvin ja potkitaan suoraan vittua.

Juu saatana suolaa haavoihi. On kokemust kyllä, tuntuu vitun hyvältä.
Parasta mitä mulle on tehty ku olin jätkäporukan raiskattavana. Lopputuloksena mun naama oli hakattu ja en meinannu pystyy kävelee vittu. Mul ol saatanan kireelle vedetty korsetti ja helvetin kireet pillifarkut. Molempiin reikiin oli työnnetty isot tapit.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Mun molemmat reiät fistataan vähintään kerran viikossa ja sit remmiä perseelle ja nivusiin.

Mun fantasia on et mun perse ja reidet ruoskitaan verille. Sitten poltetaan tupakalla nivuset hyvin ja potkitaan suoraan vittua.
Hej Cindy!Oletko vapaa nainen?Jos on,haluatko leikkiä minun kansani?Minä voin piiskata sinua samalla tavalla kuin minä itse fantasiodaan että joku piiskaa minua!Minäkin fantasioidaan tuotakin että piiskatan iho rikki ja sitten levittää suolaliemi haavoihiin!
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Mun molemmat reiät fistataan vähintään kerran viikossa ja sit remmiä perseelle ja nivusiin.

Mun fantasia on et mun perse ja reidet ruoskitaan verille. Sitten poltetaan tupakalla nivuset hyvin ja potkitaan suoraan vittua.

Juu saatana suolaa haavoihi. On kokemust kyllä, tuntuu vitun hyvältä.
Oletko yksin eli onko sinulla kumpani?Jos olet yksin haluan leikkiä sinun kansasi!Minä piiskaan minua itse nyt,ja tehnyt koko elämäni mutta fantasioidaan että joku nainen piiskaa minua!Minä lyön kovaa ja pitkä aika,niin pitkä aika että tunnet häipyvät ja tulen aivan kuin ekstaasissa!Cindy,kirjoittaa suoran minulle!En ole vaarallinen,en ole ulkomaalainen,olen ruotsinkielinen,sen takia niin huono suomea!Rannikkohurri!maso.kisti@luukku.com
 
Viimeksi muokattu:
Cindy
Vittu mua on tatzkattu kax viikkoo joka päivä. Vähä paikat kipeet. Tänää ajettiin kaljux molemmat sivut päästä ja rivot tatzkat saatana. Näytän iha vitun huoralta jo.

Tänää tuli sit eka tatzka naamaan. Vittu mä oon hyvä huora saatana. Kaikki kattoo mua ku kävelen kadulla.
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Vittu mua on tatzkattu kax viikkoo joka päivä. Vähä paikat kipeet.
Onko sinä annat sinulle piiskaakin itse niin kuin minä?Minä tiputtaan steariinikin ja vedän,rispoja neulalla pitkät naarmut vartaloni!Jopa kullini olen joskus vetänyt naarmuja!Eli mitä tatzkattu on?
Minä haluan tietä kuka on tykkänyt minun kirjoitukset?Haluan puhua private hänen kansas!
 
Viimeksi muokattu:
masokisti
Vittu viime yönä mun sormien nivelet poltettiin tupakalla ja pikkurillin kynsi revittii piheillä pois. Saatana et rakastan kovaa kipua.
Kerran minä sammutti tupakka reisien välillä,puristi reidet yhteen että tupakka sammutti,se on 30v jälkeen ja minulla on pieni merkki vielä reisien sisäpuolella!Ehkä sinä Cindy on kuin minä että kestään enemmän kipua kun tekee sinulle itse kipua,minä olen sellainen että osan piiskata minua kovaa kun olen yksin mutta kun joku toinen annaa minulle piiskaa minua minä rupean pelkää!
 

Yhteistyössä