Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa ruoskintA
Itse haluan remmistä vähintään kerran parissa viikossa. Alan olla ärtyisä ja mieheni huomaa tämän. Siiten onkin vuorossa komento riisua ja noutaa hänelle remmi vaatekaapista. Lujan remmityksen saan ja sitten annan hyvitykseksi suuseksiä jonka jälkeen rakastelemme kiihkeästi. Meillä kuuluu remmitykseen olennaisesti seksi jälkiruokana mutta nautin tavattomasti siitä kun mies on komenteleva ja ankara ja antaa remmistä tuntuvasti.
 
Viimeksi muokattu:
Remmiäpyllylle
Ekakerran sain remmiä äitiltä olinjo kuusitoistatäyttänyt tuoksuin kaljalta äiti otti minut syliinsä antoi hameeni päälle remmiä nosti hameen helman ylös lasketti sukkikset,pikkarit polviin antoi paljaalle pyllylle remmiäkovasti potkin minkä pystyin pylly oli hellä,punainen kuumottimukavasti remminjälkeen nykyisin saan mieheltäni vitsaa ja peräremmitään parikertaa vuotessa kunnolla ihanakuumotus pakaroillani pimppamärkänä saan juureksen sisääni silloin taivasaukeaaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
stjärtaga
Ekakerran sain remmiä äitiltä olinjo kuusitoistatäyttänyt tuoksuin kaljalta äiti otti minut syliinsä antoi hameeni päälle remmiä nosti hameen helman ylös lasketti sukkikset,pikkarit polviin antoi paljaalle pyllylle remmiäkovasti potkin minkä pystyin pylly oli hellä,punainen kuumottimukavasti remminjälkeen nykyisin saan mieheltäni vitsaa ja peräremmitään parikertaa vuotessa kunnolla ihanakuumotus pakaroillani pimppamärkänä saan juureksen sisääni silloin taivasaukeaaa.
Minä haluaisin nainen joka piiskasi minua!Kirjoittaa maso.kisti@luukku.com
 
Viimeksi muokattu:
Narttu
Ekakerran sain remmiä äitiltä olinjo kuusitoistatäyttänyt tuoksuin kaljalta äiti otti minut syliinsä antoi hameeni päälle remmiä nosti hameen helman ylös lasketti sukkikset,pikkarit polviin antoi paljaalle pyllylle remmiäkovasti potkin minkä pystyin pylly oli hellä,punainen kuumottimukavasti remminjälkeen nykyisin saan mieheltäni vitsaa ja peräremmitään parikertaa vuotessa kunnolla ihanakuumotus pakaroillani pimppamärkänä saan juureksen sisääni silloin taivasaukeaaa.
Olen naputtava,kiukkuileva Akka saan lopulta koivuniemenherraa Pyrtölleni piiskalla minusta tulee oikea narttu kulta saa pimppaanikunnolla,röykytämme montavarvia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija5
Ekakerran sain remmiä äitiltä olinjo kuusitoistatäyttänyt tuoksuin kaljalta äiti otti minut syliinsä antoi hameeni päälle remmiä nosti hameen helman ylös lasketti sukkikset,pikkarit polviin antoi paljaalle pyllylle remmiäkovasti potkin minkä pystyin pylly oli hellä,punainen kuumottimukavasti remminjälkeen nykyisin saan mieheltäni vitsaa ja peräremmitään parikertaa vuotessa kunnolla ihanakuumotus pakaroillani pimppamärkänä saan juureksen sisääni silloin taivasaukeaaa.
Viikon lopulla Rouvani lupasi remmitä minut käytökseni takia meillä on kotikuri koskee molempia menin viivan yli Aamulla saimme lapsetkouluun laitettua ei kun makkariin remmittäväksi pehmeälle matolle plvilleni ylävartalo sängyllä olin nakuna rouvani heilui lyhytpaita päällään nännit nököttivät näkyvästi kolmio vilahteli kun rouva heilui remminkanssa pyllyni kimpussa reitet,lantio saivat osansa sain kovasti remmiä,pitkään pyllyä kuumottaa vieläkin rouva sai suukot.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaavarouva
Viikon lopulla Rouvani lupasi remmitä minut käytökseni takia meillä on kotikuri koskee molempia menin viivan yli Aamulla saimme lapsetkouluun laitettua ei kun makkariin remmittäväksi pehmeälle matolle plvilleni ylävartalo sängyllä olin nakuna rouvani heilui lyhytpaita päällään nännit nököttivät näkyvästi kolmio vilahteli kun rouva heilui remminkanssa pyllyni kimpussa reitet,lantio saivat osansa sain kovasti remmiä,pitkään pyllyä kuumottaa vieläkin rouva sai suukot.
Viikon lopulla olimme mökillä lähes satakiloinen keijukainen oli remmittävänä leveäperä,pallopakarat saivat kyytiä reisiä unohtamatta 5cm leveä remmi työsti alapäätäni olin jalat levälläni sohvaa vasten tuntui kuin perä olisi tulessa kovassa remmityksessä änkyin ,huusin pimpan poskia alkoi kiristämään kiima nousi pikkuhiljaa reitet saivat remmiä välillä tullen takaisin pepulle täpistelin peppuheilui pimppaa kiristikovasti levitin reisiäni lisää samalla työnsin pimppiä esille remmittäväksi sain valtavia orkkuja huusin suoraa huutoa pimppa sylkinesteensä reitet kastuivat ison akan peppu sai kunnon selkäsaunan selviää muutaman kuukauten Antoisia Piiska,Remmi Hetkiä kaikille T.Rouva
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vitsa on Meillä yleisesti käytössä Remmiä annamme harvoin kerran max 2kertaa vuotessa olemme sylissä vitsottaissa,remmitessä Olin hiljakkoin Vaimoni ihanienreisien päällä remmittävänä sain kovasti remmiä änkyin,pyörin sylissä tuntui kuin pylly olisi tulessa tulee kuitenkin hyvä olo.
 

Yhteistyössä