Hae Anna.fi-sivustolta

kuinka usein saitte piiskaa

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä saanut, 08.02.2007.

1. vierailija Vierailija

Menee jo aika paljon sivuun kasvatusaiheesta, vaikka osa kenties sen seurausta onkin. Oman naisystävän kanssa piiskaus (saavana osapuolena) kuului osana esileikkiin. Piiskan viuhunan jälkeen ja toisinaan sen aikanakin olivat monipuoliset kielimiehen taidot tarpeen astimista alkaen aina keulaan ja perätuhtoon saakka. Kyllähän ne vauhtiraidat meikäläisen takalistossa myös kuritusvälineiden heiluttajaa selvästi kostuttivat. Tämä lysti päättyi kuitenkin jo ajat sitten.

Rangaistuspiiskauksia olen saanut ns. vanhan kansan miehiltä, jotka nauttivat saadessaan remmeillään, vitsoillaan ja raipoillaan minut hytkymään, kiemurtelemaan ja ääntelemään. Kyse on aikuisten roolipelistä, johon molemmat eläydymme ja minä kirjaimellisesti nahkoineni. Ennen kurituksen toteuttamista on varsin kihelmöivän jännittävää suunnitella yhdessä, esim. sähköpostin välityksellä, sopiva kehyskertomus. Vaikka todellista ikäeroa ei juurikaan olisi, tarinassa minä olen aina se viheliäinen koltiainen, jota rangaistaan. Tiettyjen etukäteen sovittujen rajojen puitteissa kurittajalla on myös aito valta määrittää kulloisenkin kurituksen kesto ja ankaruus. Asiansa osaava piiskuri taitaa mainitsemasi lämmittelyn taidon. Paras väline siihen on normaali remmi. Kevyemmän läpsyttelyn kautta siirrytään asteittain satuttaviin kurituslyönteihin, joilla pehmitetään (parkitaan) kunnolla pakarat ja yläreidet. Sitten voidaan siirtyä haaraisiin koivu- ja pajupiiskoihin, joiden runsasta ja kovaakin käyttöä nahka kestää nyt varsin hyvin. Kestoa tavoitellessaan piiskuri voi siirtyä välillä takaisin remmin käyttöön, koska sillä ihoa ei saa rikki, mustelmille kylläkin. Kurituksen edetessä yleensä sen intensiteetti kasvaa ja molemmat uivat ns. syvissä vesissä. Lisämaustetta voidaan hakea esim, ratsuraipasta, remelin solkipäästä tai johtolenkistä. Loppuvaiheen satuttavimmat sävelet voidaan hakea jäsäkämmistä, haarattomista paju- ja pihlajaraipoista. Ne kyntävät näkyvät juomut entisten piiskausten päälle eikä tuossa vaiheessa kuritettavan tarvitse varmastikaan näytellä sattumista ja uikutusta. Etukäteen sovittujen rajojen mukaisesti piiskuri juomuttaa nahan kunnolla ja lopettaa siihen tai jatkaa sivaltelua, kunnes iho antaa periksi ja rikkoutuu. Hyvä kurittaja osaa lukea kärsivää osapuolta ja pitää sopivasti kypsytystaukoja. Siinä polttelevan peräpään kanssa saa hetken huokaista, mutta samalla tietää, että kohta piiskaus jatkuu ehkä entistä tuimempana. Kohta mennään taas kipukynnyksen yli selkä hiessä ja pakarat kiemurrellen, vaikka yhtäkään sivallusta ei väistää voi. Huohotuksen sekaan alkaa väkisin pirskahdella surkeita, ei mitenkään miehekkäitä ääntelyitä.

Kuritustapahtuman monipuolisuutta lisää, jos asentoja ja paikkoja vaihdellaan. Alkuremmityksen voi hyvin tehdä esim, niin, että suomittava on mahallaan sängyllä tai penkillä jokin koroke lantionsa alla. Ennen kuritusta nöyrtymiseen ei riitä pelkkä housujen laskeminen alas, vaan olen kaikin puolin suojattomana ilman rihmankiertämääkään. Halutessaan kurittaja voi esteettä hakea makeita lisäsävyjä kintuista ja alaselän puolelta. Alkulämmittelyä olen saanut myös sylipiiskauksessa ja niin, että minut painetaan niskasta kumaraan kurittajaa kohti ja hän lukitsee pääni reisiensä väliin ja huitelee peräpäätäni pystysuunnassa remmillään. Tämä asento on ollut käytössä myös ennen vanhaan vanhempien piiskatessa lapsiaan. Myös lattialla konttaaminen piiskuri perässään on melkoista kujanjuoksua, jossa ei maaliin pääse ollenkaan. Tilanteen aitoutta lisää huomattavasti, jos varsinainen kuritus suoritetaan paikalleen sidottuna. Onhan kysymys aikuisista riskeistä miehistä. Isompikin mies pysyy remmeillä paikallaan telineeseen, penkkiin, pöydälle, nojatuoliin, kattokoukkuun tai metsänlaidan puuhun kytkettynä. Kun ranteet ovat tiukasti kiinni, ehkä jalatkin tai selän yli kiertyy vahva kiinnipitoremmi, määräysvallasta ja marssijärjestyksestä ei jää epäselvyyttä.

Niin, kaikki tämä vaatii molemminpuolista ehdotonta luottamusta, joka kasvaa kokemuksen myötä. Arvaamatonta, hallitsematonta käytöstä, saati luonnehäiriötä ei saa olla. Kun molemminpuolinen tuntemus lisääntyy, asteittain määräysvaltaa voi siirtää yhä enemmän piiskaajalle ja sen myötä aina vain aidommasta kuritustilanteesta nauttivat molemmat. Tapaamani kurittajasedät eivät eroa ns. tavallisista suomalaisista miehistä mitenkään, kuten en minäkään. Taipumukset eivät päälle päin näy. He kavahtavat myös oikeata väkivaltaa, kuten minäkin. Roolipeli, johon molemmat vapaaehtoisesti lähtevät mukaan, vaikka toteutus onkin todentuntoinen, ei täytä oikean väkivallan tuntomerkkejä. Toki roolipeli kanavoi meissä asuvia masokistisia ja sadistisia taipumuksia hallitulla tavalla.

Vielä siitä omasta vitsanheilutuksestani. Ei minulla mitään estettä siihenkään olisi. Siinäkin kanavoisin varmaan aiheuttamani kivun itseni kautta kuin minä olisin se kärsivä osapuoli. Kerran tällaisen jo sovinkin, ja autossani oli kunnon niput vitsaksia ja muuta kuritusvälineistöä. Juuri ennen lähtöä kaveri kuitenkin soitti ja kertoi, ettei uskallakaan toteuttaa haavettaan käytännössä. Kaihoilijoita tällä alueella kyllä piisaa.

Otto

2. vierailija Vierailija

Niin silloin kun vapaaehtoista niin ok. On totta että mieltymyksiä monenlaista sinun kertomasi vähemmistönä. Mutta jostain luin että joka kolmannella on mieltymys jonkin asteiseen piiskaukseen. Useimmiten riittää punoitus/ viirut ei rikota ihoa.

3. vierailija Vierailija

Minä toivon että sinulla on oikein mutta en uska että joku kolmas on tällainen fantasiat!Siis minä olen se tuttu masokistimies,minä haluan että joka kolmas on samanlainen!

4. vierailija Vierailija

Juu saattoi tuo arvio yläkanttiin... Mutta nuorissa ikäryhmässä 15 prosenttia. Nykyään kun avoimempaa kaikki seksiin liittyvät asiat ja sm ei enää sairaus..

5. vierailija Vierailija

Pitäis olla 50 v nuorempi kun olen nyt!

6. Otto Vierailija

Kuten aikaisemmassa kirjoituksessani totesin, ihanteellinen tilanne on, kun kaksi täysi-ikäistä ihmistä voivat tyydyttää toistensa tarpeita ja erikoisempiakin viehtymyksiä yhdessä sopien. Näin on tilanne myös piiskan antamisen ja saamisen suhteen. Näilläkin palstoilla on esimerkkejä siitä, kuinka lapsikin on myöhemmin alkanut epäillä, että isä tai äiti nauttivat kurittamisesta ja ikään kuin etsivät alati syitä, joiden perusteella pääsisivät taas paljastettua pyllyä piiskaamaan. Monien aikalaiskuvausten perusteella näyttää myös ilmeiseltä, että mm. kasvatuslaitoksiin hakeutui ihmisiä, joilla oli sadistisia taipumuksia tai aikaisemmin tiedostamattomat taipumukset tulivat siellä ilmi ja käyttöön. Lähes rajoittamaton kuritusvalta antoi aina mahdollisuuden etsiä sopivia syitä selkäsaunaa varten. Saattoivatpa juonessa mukana olla muutkin kuin varsinaiset kurituksen suorittajat. Järjestelmä takasi, että piiskattavia aina löytyi.

Sattuipa joskus niinkin, että piiskaukseen himokkaasti suhtautuvat henkilöt, joilla ei ollut omia lapsia tai työaseman tuomaa vitsanheilutusmahdollisuutta, saattoivat kytätä jossain sopivassa paikassa esim. koululaisia, voidakseen jonkun tekaistun syyn vuoksi kurittaa heitä. Tämä oli varmasti varsinaista lasten seksuaalista hyväksikäyttöä harvinaisempaa. Muistan kuitenkin yhden tällaisen tapauksen nuoruuteni ajoilta. Siitä kirjoitettiin silloin lehdissäkin, että jollain paikkakunnalla mies oli kytännyt poikia metsäisen polun varrella, jota koululaiset käyttivät. Kun yksin kulkeva poika tuli polkua myöten, nappasi tämän kiinni ja väitti tämän tehneen kaikenlaista selkäsaunan ansaitsevaa. Mies laski pojan housut väkisin alas ja alkoi sitten taitella vitsoja pensaista. Sehän oli kyllä suuri suunnitteluvirhe. Tässä vaiheessa poika riuhtaisi itsenä irti ja pinkoi pakoon. Poliisi etsi miestä, mutta häntä ei saatu kiinni.

Tuohon aikaan hekumoin jo selkään saamisella. Omassa fantasiassani, poika juoksi minua vastaan polulla. Kysyn, mihin tällä on kiire. Poika kertoi hätäisesti muutamalla sanalla tapauksen ja pinkaisi taas vauhtiin. Sen jälkeen minä lähdin vatsanpohja jännästi kourien kävelemään polkua pojan tulosuuntaan ja odotin iskeekö mies minuun kiinni vai onko jo mennyt pois. Tietysti hän sitten nappasi minut ja raahasi syvälle metsään entistä kauemmaksi asutuksen piiristä, että saa kunnolla piiskata minua kolttosistani, joita kuulemma on paljon. Mies pelasi nyt varman päälle ja sitoi minut ranteista puun ympäri ennen kuin laski housuni alas, Sitten hän keräsi ison kimpun tukevia piiskoja ja pitkän kaavan mukaan hakkasi armotta pyllyni ja kinttuni kauheille juomuille. Näin sain taas nesteet poikasena lentämään. Varmaan monella muullakin oli nuoruusaikana vähän vastaavia fantasioita.

Otto

7. vierailija Vierailija

Niin tiedä sitten oliko siihen aikaan välttämättä piiskaajat niin että olisivat omaksi tyydytykseksi piiskanneet.. siihen aikaan vaan se kova kuri koettiin kovin tärkeäksi. Ja se että pyrki toimimaan sen ajan tavan mukaan. Nykyään erittäin hyvä että kuritusväkivalta kielletty. Se kyllä totta että kun kaksi täysi-ikäistä sopii ja vapaaehtoista tekemään silloin fantasian toteutuksen. Silloin ok. Vaikka sitten rajumpikin juttu. Tai lievemmin miten haluaakin.

8. vierailija Vierailija

Minä luulen että minun äitini oli tällainen että hän olisi halunut anna minulle piiskaa kun hän sanoi,jos et on kotona kello 21:00 sinä saat piiskaa mutta minä tietysti totteli kun pelkäsin saada piiskaa mutta ehkä hän toivoi että minä en tule kotiin niin vahain ja hänellä on syy piiskata minua!En tiedä jos se oli näin mutta joskus mietin?

9. Wierailija Vierailija

Siinä saattoi hyvinkin olla sellainen tarve piiskan antajalla, kun näin jälkeen päin ajattelee. Mekin, kolme veljestä, iältämme n. 5 -15, olimme usein kolmestaan odottelemassa piiskauksen aloittamista. Siinä seisottiin takapuoli paljaana kun äiti touhusi omiaan, varmaankin puoli tuntia ainakin. Ja sitten piiskaus, ensin nuorin ja sitten ikäjärjestyksessä seuraavat ja piiskaa saaneen piti odotella siinä ja katsella kun toisia piiskattiin. Ja aina, kun joku meistä teki muka jotakin, niin kaikki sai piiskaa. Ei tämä kauaa kestänyt, mutta silloin isää ei juuri näkynyt kotosalla ja äiti piti "jöötä" kuten hän sanoi. Äiti kertoi sitten myöhemmin, ettei hän ole koskaan saanut piiskaa, mutta kun olin "mitään ymmärtämättömän nuori" muistan, kun isä meni piiskan ja äidin kanssa kammariin oven taakse, ja sieltä kuului läiske ja voihkimiset

10. vierailija Vierailija

Niin minäkin leikin kavereiden kanssa. Minulta housut alas ja toiset lapset piiskasi mut, Ja kun olin illalla kotona menin ilta pesulle tuli äitini pesemään poikansa. Se karjaisi ukkonsa paikalle ja sitten pojan kuulustelu ja lopuksi sain selkääni. Seuraavana päivänä kaverini kiitti minua kun olin järjestänyt heille piiskauksen. Sen jälkeen mut piiskattiin vain kun olin saanut aikuisilta ekaksi selkääni.

11. vierailija Vierailija

Meillä kotona oli selvät sävelet, jos teki pahaa, niin sai luunapin päähänsä tai tukkapöllyä. Mutta jos rötös oli iso, niin silloin haettiin piiska. Risua tuli aina paljaalle ja niin kauan ja lujaa, että parku pääsi ilmoille. Rippikouluikäisena tuli viimeisen kerran ainakin itselleni, olin silloin jo 15 täyttänyt, mutta kaava oli tuttu.

Minun nuoruudessani puhuttiin helposti piiskaamisesta ja selkäsaunoista, minulle ne tietenkin tarkoitti risua paljaalle pyllylle kunnes itku irtosi. Vaikka en enää vanhempana risua saanutkaa, mutta jos joku asiasta puhui, niin minä karahdin punaiseksi ja olin hetkessä kipsissä, en olisi pystynyt edes juoksemaan, siltä se ainakin tuntui. Lukuisat ovat ne kerrat nuoruudessani, jolloin maailmaa parannettiin nuorison piiskaamisesta puhumalla ja minä olin kuin tulisilla hiilillä. Olin vakuuttunut, että kylän kaupalla oli paikalla monta miestä, jotka olisivat pystyneet minut piiskaamaan, oli painonnostoa harrastana nuorimies, oli 190-sentinen isäntä, jonka sanottiin olleen nuorena pitäjän riskein mies. Oli sellainen junttura, että jos hän aloittaa niin, ei taatusti jää homma kesken.

Siinä minä kuuntelin puheita naama punaisena ja pelkäsin, että joku noista saa kimmokkeen ja ottaa minulta housut alas kaikkien nähden ja saan risua. Vaikka puheet olivat varmat ja vaikuttavat, niin kukaan ei onneksi totettanut uhkauksia käytännön tasolla. Ei edes sitä teinipoikaa piiskattu, joka tohti pullikoida miesten puheita vastaan.

Jälkeenpäin mietin, että näkiköhän niistä joku, että minun nahkaani pisteltiin kuin neuloilla puheiden aikana. Mutta en tohtinut poiskaan lähteä, joku olisi voinut kiinnittää siihen huomiota.

Yöllä minä usein näin unta, että joku noista voimanpesistä aikoi piiskata minut. Se tilanne päättyi milloin mitenkin. Olen vielä nelikymppisena saanut unessa piiskaa ja syynä on varmastikin varhaisvuosieni kokemukset.

Olen joskus lukenut jostakin, että jos joku piiskaisi minut kunnolla, niin trauma poistuisi, vaikuttaa hieman epäuskottavalta. Nuorena muistan miettineeni, että jos tietäisin kuka se minun piiskaajani lopulta on, niin kävisin vaatimassa häneltä lupauksen, että hän piiskaisi minut vain kahdenkesken. Sen verran maailman ymmärrystä minulla kuitenkin oli, että osasin arvella sen reissun päättyvän selkäsaunaan.

Kyllä tätä minun syyllisyyyden ottamista ja selkäsaunan pelkoa voisi hieman enemmänkin analysoida, mutta nyt on mentävä...

12. vierailija Vierailija

Juu ei se trauma sillä lähde... Mutta varmaankin se että piiskattu niin kauan että parku tulee niin kova ollut. Mutta oletko kokeillut eroottista piiskausta? Missä piiskataan niin että nautinto (alkkulämmittely / esileikki seksiin)tärkein. Se voisi auttaa ja kääntää nautinnoksi

13. vierailija Vierailija

Tuskin mikään eroottinen auttaisi sen kummemmin, koska en pysty asiasta puhumaan kenekkään kanssa. Jos ruvetaan piiskasta puhumaan minä punastun, puhuminen ei onnistu, ääni painuu kuulumattomiin, nolottaa jne.

Kirjoittamaan sentään pystyn, kun voin kuvitella, ettei näitä oikeasti kukaan lue. Muuten minusta ei ole asiassa minkäänlaista aloitteen tekijää, on tyydyttävä siihen mitä maailma tuo eteen.

14. vierailija Vierailija

Niin etkö sitten kumppanisi kanssa voi puhua
    Tai ehdota kumppanillesi vähän erilaista esileikkiä... Vaikka saunavihdalla ensin. Ja siitä sitten muihin välineisiin.. ja kun se aikuisten eroottista leikkiä niin vois toimia...

15. vierailija Vierailija

Mullakin fantasia että saan piiskaa kun nukuin, ja heräsin kun äitini herätteli
    minua aamulla. Poika mitäs ja äitini mun haaroissani ne olivat märät, äitini otti
    ne multa pois ja näki kun mulla sojotti penis, heti pissalle se komensi minua ja tuli perästäni meidän vessaan ja tarkisti niitä mun yö housuja, se sanoi mulle nämä tuoksuvat kuselle eli onko sänkysi märkä nyt ja lähti tarkistamaan asijan.
    minä perästä ei ollut sänkyni märkä silloin. Mitä unta sinä näit se kyseli multa, minä kerroin isosta miehestä joka on sulon isä ja se piiskaa suloa vitsalla tai
    remmillä, minä näin unta että se antoi mulle ja sulolle remmiä sekä tarkisti meidän munat. Ai sen takia on sulle tullut hiukan pissaa sun housuihin sanoi äitini ja me aamiaiselle. Pidäs huoli poika että uni EI toteudu se vain sanoi mulle. ja minä olen pitänyt huolen että EI sulon isä ole mulle antanut selkään.

16. vierailija Vierailija

Aika mielenkiintoinen kirjoitus sulla, ihan kuin jostain surealistisesta maailmasta siepattu. Kerrassaan mystinen tunnelama.

17. vierailija Vierailija

Minä olen saanut ainoastaan yksi orgasmi kun nuku ja se oli ensimmäiset viikkot armeissa kun en uskaltanut runkata!Unessa joku piiskasi minua reiden etupuolella ja minä puristin polvet yhteen kun sain vitsa joku kuusenoksa ja sain mahtava orgasmi että pyamas näytti iso läiskä koko viikko ennen saunapäivä kun sain vaihtaa uuteen!

18. vierailija Vierailija

Meillä armeijassa oli hiukan kaheli poika se veti käteensä missä vain. Ja me yllytettiin sitä aina välillä. Et uskalla runkata kun kapiainen tulee paikalle me
    sanottiin sille pojalle. Ja kun kapiainen tuli otti poika kalunsa esille ja veti lastin
    sen kapiaisen katellessa silmät pyöreenä poikaa. Kun oli lasti lattialle tuli siihen
    kapiaiseen äääntä. Se karjui sille pojalle sota oikeudesta ja vaikka mistä. Ja sitten
    se teki virheen se meni tönimään poikaa joka menetti heti malttinsa ja antoi kapi-
    aiselle isän kädestä. Eli rupes paukuttamaan sitä turpiin kunnolla. Me siihen kiin-
    ni ja päivystäjä hälytti sotilas poliisit hätiin ja ne laittoivat pojalle raudat käsiin.
    Sen jälkeen ei näkynyt kumpaakaan komppaniassa.

19. vierailijaxx Vierailija

20. vierailija Vierailija

Kirjoitat liikaa vierailijaxxxxxx.

21. Entinen solttupoika Vierailija

Meitä oli monta poikaa ja saunan jälkeen juteltiin niistä armeija ajoista ja haus-
    kaa oli meillä jokaisella. Mun poikani 14 tuli jostakin ja minä sitä komensin heti vaatteesi pois ja saunaan niin kuin olisit jo. Poikani rupes riisuitumaan ja mulla
    rupes soimaa hälytys kellot päässäni. Poika heti tänne mutta se meni löylyyn ja taka puoltaan suojaten. Mikäs sun pojallasi on myöskin muutkin olivat huoman-
    neet pojassani outoa käytöstä. Minä komensin mun vieraitani te olette nyt siinä
    perse liimattuna, Ja minä käväsen hiukan jututtamassa poikaani ja minä pois paikaltani. Kohta tulin takas ja otin remmin mun housuistani ja takas löylyyn.
    Vieraani kuuli kuinka poikani parkui ja minä lämmitin omaa poikaani jälleen
    kerran. Kun tulin takas kävin pesemässä multa kainaloni ja ukkojen seuraan.
    No pojat kaljaa naamariin kyllä sitä lääkettä täältä löytyy ja näytin heille esimerk-
    kiä. No puhetta mitäs oli sun poikasi keksinyt ne multa tiukkasivat. Kuka ai se no
    käveli päin punasia valoja minä heille kerroin. Ukot vain katseli minua eli eivät
    oikein uskoneen sitä tarinaani. Poikani tulee kohta ja se kyllä kertoo olkaa huoleti
    minä sen heille lupasin. Poikani tuli ja minä komensin sen heti suihkuun ja menin
    sen pesemään sekä käänsin pojan munat ukkoihin päin ja otin pojaltani yhden laa-
    kin ulos sen pilistä. Sitten pesin poikani munat ja toin sen ukkojen eteen. Poikani
    tahtoo teille kertoa erään tarinan nyt. Te päätätte onko se tosi ja jos poikani valeh-
    telee teille saa se uusinnan ja näytin sen hyvin piiskatun takapuolen. Tän takia poi-
    kani piti hiukan ääntä asken.No poikani yski ja sitten tuli tarinaa kun se oli käynyt
    varkaissa paikallisessa myymälässä ja kärynnyt saman tien. Ja omistaja oli piiska-
    nnut pojan saman tien ja minä kotona hiukan lisää kun en hyväksy moista mun pojaltani. minä lisäsin pojan kertomukseen. Oikein teit remmiä vain noin isolle
    pojalle oli heidänkin mieli piteensä meillä silloin. Noin 50v taakse päin. Eli kukkahattu sedät ja tädit kauvan aikaa sitten kun te olitte suloisia pellava päitä.

22. vierailija Vierailija

Fetissi siitä lopulta tuli, mutta nuoruuden kokemuksista ilmeisesti johtuu, että pelkään vieläkin selkäsaunaa. Siksipä fantasiani on, että pääsisin näkemään kun aikuinen mies piiskaa vastaan rimpuilevan miehen, siis aikuinen vastaan aikuinen. Katsoisin tarkkaan, kuinka homma hoidetaan, jotta tosi paikan tullen pystyisin vapautumaan piiskaajan otteesta, jos homma äityy liian kovaksi. Tietenkin haluaisin nähdä etukäteen kuinka kovasti piiskataan, ei piiskaajaakaan kannata säkissä ostaa.

Pelostani huolimatta olen sitä mieltä, että piiskaa annetaan väkisin ja jos aikuinen mies ei pysty itseään puolustamaan, niin hänet saa piiskata sellainen joka siihen pystyy. Itse en pystyisi ketään piiskaamaan en luonteeni enkä fysiikkani vuoksi (penkistä nousee 40 kiloa), mutta ilmeisen tyytyväisenä poistuisin paikalta, jos joku minulle näyttäisi kuinka vitsaa käytettään.

Olen monesti ajatellut, että olen syntynyt liian myöhään, 100 vuotta sitten aikuisten poikien ja muidenkin piiskaaminen oli sen verran yleistä, että helposti olisin selkäsaunan hankkinut joltain riskimmältä kaverilta, vaikka päätäni aukomalla.

23. strykpojke Vierailija

Minä taas ajattelen että olen syntynyt liian varhain!Ajattele jos oli viisi vuotta vanha nyt mitä mahdollisuuksia se olisi löytä piiskakaveri mies eli nainen täällä tietokonella!Kun minä olin nuori oli ainoastaan joku kallis suomenkielinen pornolehti joka maksoi monta viikkorahat ja en osanut sanakaan suomea!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri