Hae Anna.fi-sivustolta

kuinka usein saitte piiskaa

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä saanut, 08.02.2007.

1. rebekka. Vierailija

Hyvä niin. Happy end. En silti hyväksy lasten piiskaamista, kuritusväkivaltaa uhkailua ja pelottelua. Mutta kaikki me olemme vajavaisia ihmisiä. Ollaan myös armollisia toisillemme.

2. vierailija Vierailija

Ei minä saanut piiskaa ja en puolustan se!Se on kiihottava aikuisena leikkiä että olen lapsi ja ankara äitipuoli anna sitä!

3. rebekka. Vierailija

Olen oppinut täällä somessa, että ihmisillä on erilaisia fetissejä, en ollut koskaan kuullut kenenkään puhuvan niistä, mutta kun täällä puhutaan anonyymisti, niin on kai helpompi puhua julki, myös lapsuudessa tapahtuneista, ikävistäkin asioista. Minulla ei ole mitään fetissejä, ei ole koskaan ollutkaan, ymmärrän kyllä leikin seksielämässä, mutta sitäkin voi harrastaa ilman välineitäkin... tai ehkä olen tylsä ihminen

4. vierailija Vierailija

Kuinka vanha sinä olet?Mistä maata sinä tulet?Minä olen kiinnostunut sinua!

5. vierailija Vierailija

Minä menen nukkumaan nyt!Siis et tarvitse odota vatausta enä tänään!Vastan huomenna jos kirjoitat jotain!

6. rebekka. Vierailija

Minä olen kypsässä iässä oleva aikuinen nainen. Perhesiteet rajoittavat elämääni, samoim uskonnolliset syyt.
    Toivotan hyvää syksyä

7. vierailija Vierailija

Ei se on synty minun mielestäni!Ajattele kuinka paljo ihmiset ovat tavalliset seksit ja se pitäisi silloin olla synti harrasta?Ainoastaan kun tekee eli halua valmistaa lapsia se on luultavasti sallittu siis naida!Mutta jos sinulla on perhe se on erittäin pätevä syy!Älä ilmoita meitä tänne mutta minä luulen että minä tunnen sinua me olemme tavanut abc?

8. vierailija Vierailija

Tai ehkä ei silti me olemme tavanut jos olet ulkomaalta ja tullut tänne?Se nainen joka minä tarkoitan oli täysi suomalainen nainen!En sanakaan muuta kieliä kun suomi!Minä olen rannikkohurri pohjanmaalta!

9. vierailija Vierailija

Minä en usko että se on synty harrastaa piiskaleikkiä?Päin vastoin olen rukoillut Jumala että hän löytä joku nainen minulle joka halua leikkiä?

10. maalaisjärjellä Vierailija

Kyllä alastomaksi riisumisessa on ihan vissi järki, vaikka "kukkahattuajattelijat" eivät tietenkään asiaa ymmärrä, eivätkä hyväksy. Tyttöjen suhteen en osaa sanoa, miten lienee, koska tytöt on yleensä kiltimpiä ja uskovan helpommin. Mutta, pojat on poikia ja ne ovat juntteja, suurimmalta osalta. Elikä, on oikeesti poikia, joita ei tarvitse kurittaa, piiskata, koska ne ovat luonteeltaan säyseitä ja kilttejä. Valitettavasti tosiasia on, että suurin osa pojista on siksi villejä ja kerkeeviä ja osa vieläpä kovapäisiä juntteja, joiden kasvatuksessa vitsaa on aiheellista käyttää, taikka paremminkin, on pakko käyttää.

Kyllä tuhma poika on riisuttava alastomaksi, kun vitsaa kerran annetaan. Isä tai äiti riisuu, olipa poika minkä ikäinen hyvänsä. Poika pitää opettaa riisumiseenkin ihan pienestä pitäen, kuten vitsallekkin tahi remmin saantiin. Joka tapauksessa, vanhemmat, kurittaja riisuu pojan ilki alastomaksi. Missä on mahdollista, niin poika laitetaan alastomana myös vitsa hakemaan pusikosta. Mahdollisesti alaston poika odottaa nurkassa nöyränä poikana vitsan saantia, varttin tai puoli tuntia tahi tunninkin, mutta odottaa ja ymmärtää, kuka hallitsee, päättää ja määrää ja kuka taas tottelee tosipaikassa. Elikä, poika pakoitetaan nöyrtymään ja taipumaan vanhempiensa edessä ja alastomuus on siitä osaltaan selvä merkki ja tosiasia.

Vitsaa annettaessa on myöskin huomattavasti helpompaa piiskata poikaa, kun ei paidan liepeet laskeudu paljaan pyllyn eteen suojaksi. Liioin poika ei voi vitsaa saadessaan potkia kintuissa olevia housujaan tielle. Jaloin, kun poika voi potkia niin, että housut kääntyvät nurin niskoin jaloissa ja roikkuessaan jalkateristä pitkänä latana, ne tulevat jalkojen nostossa paljaan pyllyn päälle tielle. Alastomaksi riisuttuna ei tällaista ongelmaa ole. Pylly on ja pysyy paljaana koko piiskauksen ajan, eikä ole estettä lyödä vitsalla paljaille persuksille ja katsoa, kuinka väri peräpäässä vaihtuu ja juntilla kipristelyt ja kiemurtelut vitsan säestyksellä.
    Onhan se hiukan ollakseen kroisia jos sadististakin, mutta oikeesti... Järjen käyttö ei ole kiellettyä, Pojalta luonto ja luulot pois, sekä sisu pakkiin, vitsalla ja vitsan voimalla. Niin on tehty lävitse koko ihmiskunnan historian. Kuri olla pitää, muuten pojista tulee sekopäitä, jollei niille taota nuppiin selvästi hyvän ja pahan, oikean ja väärän eroa. Monesti sen joutuu vitsan kanssa takomaan peräpään kautta nuppiin, kuuloelin on pojalla pois päältä siellä yläpäässä.

11. vierailija Vierailija

Kyllä ne tytötkin kuritusta tarvitsee.

12. vierailija Vierailija

Hyvin kirjoitettu!Näin me pitä saad piiskaa!Se seisoo minulle!

13. strykpojke Vierailija

Minä tulen aivan kiimainen kun luen tämä!Minä haluan saada se käsittely kun sinä mainitsen täällä se alistaminen ja nöyryttäminen ja piiskaa alasti!Vielä piiskaan jälken seisoa alasti polvaella ja kiittää rangaistusta ja suudella se käsi joka on pidänyt vitsan!

14. Kuumetta kuumottaa Vierailija

Me oltiin justiinsa alle kouluikäisiä kaverini kanssa, kun saatiin saman ikäinen tyttö Lissu houkuteltua kanssamme pusikkoon leikkimään lääkärileikkiä. Lissulta housut alas ja oltiin just aloittamassa kuumeen mittaamista Lissun peräaukosta lyhyellä oksalla, kun Lissun mamma huusi plikkaa tulemaan heti kotio ja heti. Ja Lissuhan lähti housujaan nostellen. Kohta perään huudettiin kaveriani ja lopulta mun faija karjaisi HETI KOTIO! Arvasimme kaverini kanssa, mistä oli kyse. Se saatanan kantelijapukki Vesa 5vee, kerto mutsilleen, joka oli koko läänin pahin juoruakka.
    Himassa odotti faija pitkä pajuvitta kourassa "Roomeoo" ja kyllä tuli tulenpalavasti persiin päälle ja paljaalle.
    Sen koommin ei Lissu päässyt meidän kanssa leikkiin, Loppuiko tuhmat leikit!?
    Ei todellakaan. Niitä leikittiin sitten poikien kesken pilit yhtä lailla pystyssä, kun Lissunkin kanssa. Enään en muista, paljonko itse kunkin pojan perälävestä kuumetta ilmeni, mutta ei nyt ainakaan ne puiset "kuumemittarit" palamaankaan syttynyt. Mutta, aika pian sen jälkeen leikittiinkin vitsaleikkejä aina silloin tällöin noin 11 vuotiaaksi asti.

15. vierailija Vierailija

Oletko varattu nainen nyt?Jos ei,ehkä sinä haluat vielä leikkiävitsaleikkiä?Minä [email protected]

16. Kuumetta kuumottaa Vierailija

Voi, voi. Minä oon jo vanha karju. Vitsaleikkien aika on ajat sitten jäänyt taakse. Nyt vain muistellaan... "Oi niitä aikoja".

17. strykpojke Vierailija

Minäkin olen vanha ukko mutta haluan leikkiä että olen teinipoika joka saan piiskaa äidiltä!Vaikka kasvossa näytän kuin 80 vuotias ukko vartalo on yhtä sileä kuin olisin 16 v ja pitkät kapeat sääreet,kapet polvet ja nätti pöyreä pylly,aivan sileä koko vartalo,ainoastaan kasvo ja kaula on vanha!Mutta kyllä minä voin olla ankara isä sinullekin jos haluat olla tuhma tyttä ja saada vitsa!Minä olen 65 v

18. strykpojke Vierailija

Siis pitkät kauniit reidet mutta kyllä sääreet ovat kapeatkin!Oikein seksikäs tiukalla jeanshousut!Jos olet vapaa,kirjoittaa minulle!Minä voin lähettää kuviakin siellä!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri