Kuinka usein seksiä parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haahuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haahuilija

Vieras
Heissan!

Tällaisia kysymyksiä näin perjantai-iltaan.. :D
kuinka paljon harrastatte seksiä? Oletteko tyytyväisiä ja ovatko seksuaaliset tarpeenne "samalla tasolla" ? Onko mielestänne seksi nykyään yliarvostettua?
Yleisesti ajatellen luulen, että moni on tyytymättömiä suhteessaan seksinmäärään/laatuun jne...
Niin täällä voitaisiin avautua siitä

Heissan!

Tällaisia kysymyksiä näin perjantai-iltaan.. :D
kuinka paljon harrastatte seksiä? Oletteko tyytyväisiä ja ovatko seksuaaliset tarpeenne "samalla tasolla" ? Onko mielestänne seksi nykyään yliarvostettua?
Yleisesti ajatellen luulen, että moni on tyytymättömiä suhteessaan seksinmäärään/laatuun jne...
Niin täällä voitaisiin avautua siitä

Normaali annos olisi kolme kerta päivässä, alkuun puolen vuoden ajan , sitten viikon paussi ja kaikki aloitetaan alusta,

Viimeksi muokattu:
Meillä molempien halut herää noin kerran vuorokaudessa ja annetaan mennä. Joskus kun on yritetty venyttää kahteen päivään tai ollaan oltu erillämme, hermot alkaa kiristyä ja se johtaa vain turhanpäiväiseen kinasteluun. Niinpä on todettu että rakastelu päivässä/yössä pitää mielen tyytyväisenä ja suhteen kunnossa. Poikkeuksena heinäkuun kuumat kesäpäivät, silloin tulee sekstailtua kahdesti, kolmestikin vuorokaudessa. Ollaan 26 v pariskunta.

Uuvessa Suomessa oli tukijan juttu, ett nuin monesti sitä tehhää.
Eikö tuo oesi pitäny ilimottoa, että korkeintaa nelijästi. Tulloo mieleen, että jos kertoja on esim 4,8n niin ukolla on lerpahtanu kesken kaeken tae elli on sanonu, että nyt minä lähen pissalle...