kuinka usein seksiä raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton

Vieras
Tuntuu et halut on kadonnut lähes kokonaan, orgasmin saaminen on tosi vaikeaa joten halut on tipahtanut niin että haluan vain pari kertaa viikossa seksiä ja voisin luultavasti elää kokonaankin ilman :( mies taas haluaisi jatkuvasti kun pitää kehoni muutoksista.
Nyt rv 13+0 ja odotan kaksosia.

Onko muilla ollut samaa.. ettei vaan kiinnosta seksi enää?

seksi ei kiinnosta yhtään! Tein joulukuussa positiivisen raskaustestin. Sitten alkoikin jo järkyttävä pahoinvointi ja lantion löystyminen, ei kyllä ole kertaakaan ollut seksiä joulukuun jälkeen :(

Tätä ketjua voisi siistiä!
Ja ap:lle: ei tuohon ole olemassa mitään sääntöä. Tehkää sen mukaan, mikä molemmista hyvältä tuntuu ja on turvallista. Pääasiassahan seksi on turvallista raskauden aikana.i

Mulla ei ole ollut edes paha olo enää, ainoa oire on helkutinmoinen närästys ja rintojen kipeys. Ei vaan kiinnosta seksi, ei ollenkaan. Muutoin läheisyys on lisääntynyt helliminen halailu yms..

Vain pari kertaa viikossa eikä haluta, sitten ollaan huolissaan? :D
Heh heh. Itse en olisi huolissaan. Täällä saattaa mennä kaksi viikkoakin ihan heittämällä. Molemmat työssä kiireisiä ja alkuseurustelun huuma laantunut vuosikausia sitten ;) Ei ole tarvetta jatkuvaan sekstailuun

Hei minä olisin halunut vaikka joka päivä raskausaikana, mies ei halunnut lainkaan... Nyt vauva 7 kk ja minua ei ole innostanut nyt imetysaikana...Edellisestä kerrasta jo yli vuosi, joten älä stressaa...=)

Mä olen jo viikolla 24 eikä maistu seksi. Syy tähän on se että tunnen itseni epäviehättäväksi. Petipuuhissa voin vain tyyliin maata kyljelläni enkä tehdä mitään kun heti alkaa johonkin sitten sattua tai jalasta vetää suonta tai jotain. Kiloja tullut tähän mennessä jo 15 eikä näytä hiljenevän tahti niiden kanssa. Ällötän itseäni ja siksi en halua seksiäkään. Mies kyllä olisi innoissaan koko ajan mutta kun oma itsetunto huutaa korvien välissä koko ajan "olet ruma läski!" niin ei siinä paljon mikään auta..

Ei seksi ole yksipuolista. Kyllä me harrastettiin perinteistä penetraatiota noin 40 raskausviikolle. Sitten oma mielenkiinto väheni, joten otin mieleltäni suihin ja vedin käteen. Oikeastaan täysin seksi ei loppunut missään vaiheessa.

Mä ihmettelin kun kuulin että joku kysyi milloin seksi päättyy?! Eihän se pääty. Paneminen loppuu, mutta suu, kädet ja kaikki muutkin on olemassa. Ihmisillä on helposti liian rajoittunut kuva.

Aika hiljaista on ollut sitten raskausuutisen. Liekö laskettavissa yhden käden sormilla ne kerrat. Miestä ei vaan haluta, hänestä on niin "pyhää" kun on vauva masussa, ja häntä myös pelottaa omien sanojensa mukaan. Ja täälläkin rv 24 ja kiloja tullut 10 kg, eli ei tässä kovin seksikästä ja notkeaa olo saa.

Onneksi miehellä on muita mielenkiintoisia projekteja joihin on käyttänyt nyt valtavasti aikaa, ja minä kasvattelen masua. Eiköhän se seksielämäkin taas käynnisty kun vauva on maailmassa ja päästään taas rutiiniin kiinni.
Elämässä on kuivempia kausia, ja kyllä se mieskin sen kestää hyvin (suihku ja oma käsi keksitty).

Kun mulla ei tehnyt mieli seksiä, niin ei mun mies edes ehdottanut että voisinko silti houdella hänet. Eikä olisi tuntunut kivalta, kun ei itselläni tehnyt tippaakaan mieli.

Kertaakaan ei tehny mieli raskausaikana. 3kertaa harrastettii seksiä kun mies sai lämpenemään.. sattui, eikä tuntunu hyvälle ollenkaan.
Synnytyksen jälkeen meni varmaa 9kk dnnen ensimmäistä kertaa. Lapsi nyt 1v7kk ja seksiä harrastettu ehkä 10kertaa..
Jatkuva riitely nakertaa pohjaa vaikka muuten halut nyt imetyksen loputtua palanut takas.

Ap, muistelisin lukeneeni että raskauden toinen kolmannes
(joka sinulla nyt alkamassa)
on usein naiselle todella himokasta aikaa! :)
Joten sinulla voi olla edessä halujen palautuminen.
Tietenkään kaikilla ei ole näin..

Itse halusin esikoisen aikana läpi raskauden,
ja keskivaiheilla useamman kerran päivässä.
Nyt kun odottaa toista niin tahti on sama kuin ennen raskauttakin,
eli pari kertaa viikossa.
Olen vielä aika alussa joten en tiedä miten tällä kertaa käy kun puoliväli alkaa lähestyä...

Olen normaalisti meidän suhteessamme aktiivisempi osapuoli (ja itseasiassa olen ollut kaikissa suhteissani) ja yleensä haluan seksiä usein. Poikkeuksena raskausajat, mulla hormonit tekee sen, että ihan raskauden alusta raskauden loppuun halut näyttää olevan nollissa. Ainakin näiden kahden raskauden perusteella, molemmissa ollut ihan sama.

Synnytyksen jälkeen halut palautuvat kyllä normaaleiksi. Minulla vielä hankaluutena ollut alussa kova pahoinvointi, ja sen jälkeen liiat supistelut jo hyvin varhaisesta vaiheesta, joten ne myös todenteolla vähentävän halukkuutta seksiin. Miehelle olen kertonut, että mielelläni annan suuseksiä tms., mutta hän ei kuulemma halua kun näkee millainen olo minulla on.

Älä huoli ap, eiköhän halut sieltä palaa ennalleen!

Yhteistyössä