Kuinka usein seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten muilla?

Vieras
Voisiko joku pienten lasten vanhemmista rehellisesti kertoa kuinka usein harrastatte seksiä vauvan syntymän jälkeen?
Me 1-2 kertaa kuukaudessa, ja sekin vaan miehen mieliksi. Poika nyt 6 kk vanha.

Jep,jep.Meillä menossa jo 18 viikko ilman seksiä.Poika nyt 1,5v ja toinen tulossa.Raskaus tietenkin on vaikuttanut haluttomuuteen, mutta eipä meillä muutenkaan järin vilkasta ole sillä rintamalla.Muuten menee ihanasti!

Meillä se on kyllä ihan jokapäiväistä, vauva myös 6 kk ja toista odotellaan rv 7. Emme kai ole epänormaaleja? Ja tämä tapahtuu ihan molempien halusta. Tingitään kyllä siivouksesta ym. kotitöistä mutta vauvanhoidon jälkeen se on kyllä ihan päivän tärkein asia.

Meidän vauva 5 kk eikä olla vielä synnytyksen jälkeen tehty sitä kertaakaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Miten ihmeessä teillä riittää aika ja halu jokapäiväiseen seksin harrastamiseen?

Seksi ei ole päällimmäisenä mielessä. Lapsi 7 kk, pari kertaa on koitettu ja kipeää on tehnyt. Joskus mietin, että pitäiskö puuhata enemmän, mutta eiköhän asiat luonnostaan asetu omalle mallilleen ajallaan.
Rakkaudesta riittää ja läheisyyttä on meidän perheessä.

esikoisemme syntymän jälkeen tuo teidänkin tahti tuntuu aika hurjalta, meillä seksi oli pitkään pakkopullaa....ja ylensä jos jotain taphtui niin se tapahtui vain koska mies halusi ja tyyliin nopeesti sitten...Kyllä vauva vei niin paljon energiaa, ettei paljoa kyllä seksi iskenyt! Valvo yöt ja päivät putkeen, niin ei ole mikään ihme.

Ei olla mekään synnytyksen jälkeen vielä kokeiltu. Mies kyllä haluaisi, mutta itseä ei voisi vähempää kiinnostaa. Tosin mulla on ollut haluttomuutta jo aikaisemminkin. Vauva nyt melkein 7kk. Luulin olevani jotenkin poikkeava, mutta onneksi on näköjään muitakin. Huh!

Kylläpäs helpotti kuulla, että muillakin on hiljaista makkarin puolella. Vauva on nyt 3 kk ja kerran ollaan rakasteltu synnytyksen jälkeen. Ei jaksa kiinnostaa yhtään...

Meillä oli eka kerta kans varmaan tossa 3kk synnytyksen jälkeen ja hyvin vaihtelevasti sen jälkeen. Välillä on viikkojakin väliä, välillä pari kertaa viikossa (harvinaista kylläkin). Mites teillä muilla, onko seksi parantunut? Meillä on ihan selvästi taikka lähinnä mulla: orgasmin saan nykyään melki joka kerta ja kerran olen saanut jopa kaksi kertaa :O!! Luulen että se johtuu ainakin osaltaan siitä että olen harjoittanut noita lantionpohjalihaksia paljon (nyt en enää kovin usein muista vaikka pitäis...)

Poika meillä nyt 8kk ja kyllä ainakin 1-2 kertaa viikossa ja yleensä kerralla kahdesti eli siitähän tulisi sitten 4 kertaa viikossa.
Kyllä meillä heti paikkojen kuntouduttua alettiin hiljalleen hommailee. Ja ihan siihen tahtiin kun hyvältä tuntui. Ja meillä seksielämä on vain parantunut nyt synnytyksen jälkeen.

Meillä poika reilut 6 kk ja rakastellaan noin 1-3 kertaa viikossa. Rakastelu on aika kausiluontoista, saattaa mennä monta päivää ettei rakastella, ja sitten taas rakastellaan monena yönä peräkkäin. Keskimääräksi kertyy kai jotain 2 kertaa viikkossa.
Rakastelu aloitettiin 1 kk synnytyksen jälkeen ja halut ovat ihan yhtä voimakkaat kuin ennenkin.

Kyllä riittää, kuten sanoin meillä asioiden tärkeysjärjestys on tämä. Ei tosin minullakaan ollut asiat näin esikoisen syntymän jälkeen ( 9 v) ja lähinnä siitä syystä että minulla oli silloin eri mies. Nykyiseni kanssa olemme molemmat erittäin tyytyväisiä tähän rytmiin. Mutta jokainen tekee kuten haluaa, on lapsettomia pareja jotka tekevät sen kerran viikossa. Mutta hyvää juhannusta teille kaikille.

Minä haluaisin, mutta mies ei! Että voi se näinkin päin mennä... Ei rakasteltu varmaan vuoden sisällä kuin 3 kertaa, nyt luojan kiitos, vähän piristystä miehen puolelta. Lapsi nyt n. 1,7 vuotta.

1-2 krt kuukaudessa meilläkin, lapsi 10kk, 4 kk kohdalla kokeiltiin ekan kerran melkein 10 kk paussin jälkeen, siitä sitten harvakseltaan, nyt tuntuu kyllä todella hyvältä joka kerta mutta arki vie molemmilta voimat.

Mulla myös ex-miehelleni oli rakasteleminen vaikeampaa kuin minulle. Oli kuulemma synnytyksen näkeminen niin kova järkytys. Onneksi nykyinen on toista maata vaikka näki myös synnytyksen ihan kokonaan. Hienoa että teillä asiat ovat kuitenkin muuttumassa, meillä ei koskaan muuttnut ja siihen se suhde kaatuikin kun mies lähti hakemaan lohtua muualta.

keskimäärin joka toinen päivä.Välillä menee viikko ilman(varsinkin ennen niitä päiviä)
Kauanko olette yhdessä olleet?onko vähentynyt paljon alkuajoista?
Me ollaan oltu yhdessä 8v ja huomattavasti vähentynyt.Mun vika,ei huvita eikä jaksa enää illalla edes ajatella seksiä.2 lasta pyörii jaloissa 24h niin ei siinä hirveästi himot hyrrää=/

Meillä 1-2 kertaa viikossa, useimmiten 1. Miehelle liian vähän, mulle liikaa. Olen tämän kolmannen lapsen jälkeen kärsinyt ekaa kertaa elämässä totaalisesta haluttomuudesta, toivottavasti korjaantuu jossain vaiheessa. Tosin ei meillä tuon vilkkaampaa ole normaalioloissakaan, laatu vaan parempaa. 15 yhteistä vuotta tehnyt kai tehtävänsä.

Ja nimimerkille täh, kyllä se arki voi voimat viedä. Kun 2 lapsista valvottaa yöt pitkät, eikä koskaan saa nukkua, niin vähemmästäkin alkaa voimat loppua. Ja kun ne lapset saa illalla edes hetkeksi nukahtamaan, niin useimmiten mä haluan vaan olla, ja mieluiten rauhassa yksin. Ilman, että joku on taas jossain roikkumassa.

hmm, mies kaksvuorotöissä, iltavuorosta kotiutuu puoliltaöin jolloin mä olen jo untenmailla, miehellä ollut koko talven/kevään lähes joka toinen vkonloppu ylitöitä la-su, sen lisäksi päivystää vapaaehtoistoiminnassa vapaa-ajallaan, minä hoidan lapsen, kodin, sekä hiljattain leskeytyneen äitini toiselle paikkakunnalle = kuljettu vauvan kanssa 2kk lähtien joka viikko sielä yöpyen. Niin ne voimat vaan kuluu. Tietty jos mies ehtis olla lapsenhoitoapuna tai joku muu, jos ei niin välittäisi kodin siivosta, antais ruohon kasvaa ja muutenkin elettäis ku pellossa, ei huolehtisi omasta kunnostaan vaan heti kun lapselta pääsee ni köllähtäis tv:n ääreen telkkua kattomaan. No joo tossa tommonen purkaus ei tarvi ottaa kenenkään nokkiinsa mutta kyllä joskus elämäntilanne voi olla kauankin sellanen että muut asiat on päällimmäisenä kuin seksi, uskokaa pois. Mutta se ei meitä haittaa koska parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä, joskus muulloin on taas sitten sen vuoro.

Me harrastettiin seksiä vaan kolme kertaa vauvan ensimmmäisen 9kk ikään. Sit ehkä kerran/kk tahti ja suunilleen kun tuli 1,5v täyteen mukulalla ni tahti on sitä mitä sillon kun vasta oltiin taipaleemme alkumetreillä ;)

Meillä lapsi 5,5 kk. Viimeksi olimme ""silleen"" 11.5.2004. (ei sillä että asia minulle mitenkään tärkeä olisi :) )
Sellaista.. Itse miehenä olisin ollut valmis jo piankin synnytyksen jälkeen, mutta vaimo ei halua. Jospa tuo s.elämä jossain vaiheessa herää henkiin. Läheisyys tosin on melko kaukaista meillä tällä hetkellä.Raskausaikana halut oli kohdallaan, mutta vaimolla oli pelkoja keskenmenon suhteen.

Viikossa joskus ei kertaakaan, joskus 3 kertaa, joskus joka päivä eli oliskohan keskiarvo 2 kertaa viikossa. Haluja on molemmilla eikä ne hiipuneet odotusaikana taikka vauvan syntymän jälkeen....onneksi.

Meillä n. 2-3 kertaa viikossa, vauva on 3kk.
Synnytyksestä meni n. 5 viikkoa ennen kun uskalsi ekaa kertaa kokeilla ja pari ekaa kertaa oli hieman epämiellyttävää.
Nyt kaikki luistaa oikein hyvin! Kyllä meillä molemmat haluu seksiä ja nauttii siitä yhtä paljon.

Yhteistyössä