Kuinka usein seksiä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Hmmm.
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm.
En tiedä, kuuluisiko tämä erotiikka-palstalle, mutta kysyn nyt täällä, kun kyllä tämä parisuhteisiin myös liittyy... Niin siis kuinka usein harrastatte seksiä ja kuinka pitkä suhteenne on? Kun minulle kelpais joka päivä ja saankin seksiä päivittäin, mutta eräs ystäväni kertoi, että heidän suhteessaan seksiä on vain muutaman kerran kuukaudessa, eikä parin viikon tauotkaan ole harvinaisia.. Heidän suhteensa on kestänyt 7v ja minulla on alle vuoden kestänyt suhde.. Tuli vaan mieleen, että kuoleeko erotiikka välttämättä pitkissä suhteissa? Olen elänyt myös kymmenen vuoden parisuhteen ja viimeiset neljä vuotta olivat kovin hiljaisia.. En sitten tiedä, olimmeko vain väärät toisillemme, vai kuihtuuko seksielämä ajan myötä kaikilla.. Ja sitä haluaisin myös kysellä, että onko kenellekään suhdetta, jossa seksi olisi kuihtunut, mutta suhde olisi silti tasapainoinen, onnellinen ja kaikki mitä kaipaatte?

[keskustelu siirretty]
 
joopasen joo
Onkos nim. "tirpuli" vaihtanut nimimerkkiä?
Tämä seksigallup näyttää ponnahtavan aina uudestaan palstalle.
Ainakin "tirpulin" vanhemmat ovat harrastaneet seksiä vähintään yhden kerran liikaa.
 
RJV
28 vuotta avioliitossa. Erotiikka ja seksi ei lopu, turha pelätä. Se vaan paranee. Hoitaa sitä kyllä pitää, sillä se muuttuu hellyyden suuntaan. Tämän kun oivaltaa sen jälkeen olette vahvoilla.
 
Anni62
Me aviossa 24-vuotta ja seksii n. 2 kertaa viikossa joskus enemmänkin ja joskus taas jopa yli viikonkin taukoja.
Alussa sitä olikin jopa 2-3 krt päivässä mutta tietenkin vuosien varrella hiipunut muttei kokonaan lakannutkaan.
Meillä kuitenkin tärkeitä ne monet suukot ja halaukset päivän mittaan.
 
Hmmm.
Alkuperäinen kirjoittaja joopasen joo:
Onkos nim. "tirpuli" vaihtanut nimimerkkiä?
Tämä seksigallup näyttää ponnahtavan aina uudestaan palstalle.
Ainakin "tirpulin" vanhemmat ovat harrastaneet seksiä vähintään yhden kerran liikaa.
En ole nähnyt täällä aiemmin tätä kyselyä, enkä ole tirpuli. Olin vaan utelias.:)
 
miksi pitäisi loppua?
Parisuhde kestänyt jo 17-v. Yhä harrastamme seksiä 2-4 kertaa viikossa paitsi kuukautisten aikaan tulee taukoa (mies ei halua silloin). Tuttua perustavaraa, ei yllätyksetöntä, mutta ihan OK. Mies haluaisi kokeilla jotain uuttakin, mutta en ole jaksanut innostua seksihepeneisiin jne, kun aina väsyttää ja töissä on kiirettä. Kun on lomaa, sitä itsekin innostuu seksistä.

Mieheni on hoikka, sporttinen, ei tupakoi eikä juo. En ole huomannut hänessä mitään merkkiä siitä, että olisi erektio-ongelmia tms.
 
hienoa, omaperäistä
Hienoa, olipas kiva nähdä näin tuore ja omaperäinen kysely tällä palstalla kuin että "kuinka usein harrastatte seksiä ja kuinka pitkä suhteenne on?" ;-)

Ja vastataanpa tähän raikkaaseen ja oivaltavaan aloitukseen myös, eli suhdetta takana 10 vuotta ja seksiä niin monista asioista riippuen monesta kerrasta päivässä noin viikon taukoonkin. Runsaat ja kivuliaat kuukautiset tekevät väkisinkin tauon ja samoin tekevät työmatkat.
 
ei tuu eikä tipu
"28 vuotta avioliitossa. Erotiikka ja seksi ei lopu, turha pelätä. Se vaan paranee. Hoitaa sitä kyllä pitää, sillä se muuttuu hellyyden suuntaan"

Täähän on kuin meillä.

Paitsi,että erotiikka ja seksi loppu ja hellyyskin meni samassa paketissa.Vaimo teki kaikissa päätökset.Ja vakuuttaa olevansa onnellinen ja puhkuvansa sisäistä rauhaa.Että silleen.Tasan ei käy onnen lahjat!
 
harva-karva
heippa, suhdetta takana 6v. seksiä kerran kuussa. mies on tyytyväinen ja minä yritän olla, koska hellyyttä ja suukkoja ym. on yllinkyllin. Useimminkin minulle maistuisi, mutta on kaikki keinot - uhkailut, itkut ja rukoilut kokeiltu. Mutta avioliittomme on onnellinen, koska ei se pano onneksi ole kaiken keskipiste. Eli minä olen nainen joka haluaa useimmin kuin mies, jos jollekulle jäi epäselväksi.
 
Usein
25 vuotta aviossa ja seksiä 2 - 4 krt/vko. Ei se erotiikka mihinkään katoa, jos kumpikin pitää huolta kropastaan ja haluaa seksiä. Olemme molemmat pysyneet hoikkina, joten toisen kroppa kiihottaa yhä.
 
Harva-karvalle
Alkuperäinen kirjoittaja harva-karva:
heippa, suhdetta takana 6v. seksiä kerran kuussa. mies on tyytyväinen ja minä yritän olla, koska hellyyttä ja suukkoja ym. on yllinkyllin. Useimminkin minulle maistuisi, mutta on kaikki keinot - uhkailut, itkut ja rukoilut kokeiltu. Mutta avioliittomme on onnellinen, koska ei se pano onneksi ole kaiken keskipiste. Eli minä olen nainen joka haluaa useimmin kuin mies, jos jollekulle jäi epäselväksi.
Eikö sinua ihmetytä, miksei mies halua sinua seksualisesti ja etkö loukkaannu siitä? Onko oikein, että "joudut" säästämään pyhimpäsi miestäsi varten, vaikka hänkään ei siitä ole erityisen kiinnostunut? Mielestäni jokaisella aikuisella parisuhteessa elävällä ihmisellä ihmisellä on oikeus tiiviseen seksielämään ja sinun miehesi evää sen oikeuden sinulta. Oletko miettinyt koskaan, että miksi?
 
Näin
Harva-karvalle:lle: Onhan kaikilla oikeus, mutta kaikki eivät sitä löydä, sitä kumppania joka haluaa tasan uhtä paljon kuin sinä. Minä esimerkiksi en vain ole kiinnostunut seksistä, se on ihan kiva kun sitä harrastaa mutta minun on vaikea syttyä eikä seksi ole kovinkaan usein mielessä. Sellainen minä olen, vaikka haluaisin kovasti kiihottua helposti ja harrastaa paljon kuumaa seksiä, kroppani vaan ei ole samaa mieltä, en vain syty. Syö itse pullaa kun ei todellakaan ole nälkä, ei se nyt niin hyvää ole että sitä mielellään usein söisi väkisin vaikka ei jaksa.
 
V.I.P.
No tietysti ilman s u h d e t t a.

Kylläpä täällä on taas veivattu toooosi mielenkiintoisia otsikoita. Käyn täällä perin harvoin, mutta sitäkin makeammin saa nauraa, ja joskus jopa itkettää.
 
pimpelipompeli
3 v suhde ja seksiä muutaman kerran kuussa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Haluaisin enemmän, mutta mies ei ole yhtä seksuaalinen. Mun näkemykseni on, että määrä vähenee kun parisuhde vanhenee, mutta laatu paranee.
 
tuli.
Väärin. Käyt täällä tosi usein, mutta perin harvoin vakinikilläsi, joka nyt jostain syystä on pysynyt samana.

Mua ei itketä eikä naurata tämän vanhan nylkyn jutut. Ei edes huvita jatkuvat kyselyt ja ihmettelyt muiden työnteosta tai vapaa-ajankäytöstä. Enkä edes ota tätä nylkystystä henkilökohtaisesti, koska olen huomannut, että tällä linnanherralla on muutama muukin nylkytettävä.

Lopetan tämän tästä tähän, vaikka tiedän, että tämä ex-nasse jatkaa aivoituksiaan, jos ei vippinä, niin sitten huldana, pienitissisenä tyttönä tai jonain muuna -ihan sama.
 
V.I.P.
...se mitä sinun pääsäsi kulloinkin minun suhteeni liikkuu, mutta yhdestä asiasta olen varma. Kärsit itsekin netissä r o i k k u m i s e s t a. Voin aistia tekstistäsi sen yksinäisyyden, ehkä kyvyttömyyden elää yleisesti hyväksyttyä ja sosiaalista elämää.

Mitä tulee linnanherruuteeni, en ikävä kyllä omista yhtään linnaa, mutta muutaman kiinteistön kylläkin. Omistan myös hyvän itsetunnon, ja sitä ei netti-persoonat heiluttele. Jotta sillee.
 
privaattinainen
Hauska ketju..heh? Parisuhdetta ainakin 30v. Seksiä ehkä pari-kolme kertaa kuussa? Miestä ei kovin paljoa enää haluta tai sitten ei jaksa innostua enään? Nuoruudessa piti joka päivä ja useamman kerran. Haluaisin enemmän seksiä ja kun vielä olisi mielikuvitusrikasta. Mutta kun miestä ei kiinnosta enää sillä tavalla. Meillä on täysin kuihtunut verrattuna nuoruusvuosiin? Enkä tunne olevani onnellinen ja päässä pyörii vaan vieraat miehet?
 
Tavallinen nainen
Alkuperäinen kirjoittaja V.I.P.:
...se mitä sinun pääsäsi kulloinkin minun suhteeni liikkuu, mutta yhdestä asiasta olen varma. Kärsit itsekin netissä r o i k k u m i s e s t a. Voin aistia tekstistäsi sen yksinäisyyden, ehkä kyvyttömyyden elää yleisesti hyväksyttyä ja sosiaalista elämää.

Mitä tulee linnanherruuteeni, en ikävä kyllä omista yhtään linnaa, mutta muutaman kiinteistön kylläkin. Omistan myös hyvän itsetunnon, ja sitä ei netti-persoonat heiluttele. Jotta sillee.
Voihan vippaus kun veit sanat suustani, ja kuinka monen muun.
 
RJV
Niin mistä sen nyt löytäisi. Jotenkin vaan pitäisi saada vastaamaan toisiaan. Itse olen tukeutunut enempi hellyyteen, vaikka ei sekään aina tunnu menevän perille, tai ainakaan ei tule lämmintä vastaanottoa.
 
enemmistöllä
mutta eräs ystäväni kertoi, että heidän suhteessaan seksiä on vain muutaman kerran kuukaudessa, eikä parin viikon tauotkaan ole harvinaisia.. Heidän suhteensa on kestänyt 7v ja minulla on alle vuoden kestänyt suhde.. "

noin se menee ainakin enemmistöllä,kun menee yhteen asumaan.harva enää joka päivä jaksaa paneskella ,useinmiten oman tutun partnetin kanssa seksi alkaa ällöttää vuosien varrella,myös koska toisen ulkomuoto ei ole enää sitä mitä se oli,olen kuullut tuollaista monelta naisilta,eli mies on rupsahtanut,sille on tullut tikku kintut tai luuperse tai muuten vain kutistunut vanha käppyrä,naisia ei kiihota tuollainen pakkaus.siis tuollaista olen saanut kuulla naisilta kun joskus keskustellaan seksistä ja mistä se tulee ettei tee enää mieli.
Tunnen monta tapausta jossa ei paneskella enää ollenkaan.
 

Yhteistyössä